۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

مرگ بر صفایی

مرگ بر سگ وحشی ای که اینجوری با حیثیت یک استان بازی می کنه!
=
مدیرعامل باشگاه پیام خراسان:
باشگاه ملک خصوصی‌ام است
هواداران را از مشهد به نیشابور می‌بریم
انتقال تیم فوتبال پیام به نیشابور قطعی شده است

مدیرعامل باشگاه پیام خراسان گفت: انتقال تیم فوتبال پیام به شهرستان نیشابور قطعی شده و این تیم از نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال، در این شهرستان بازی‌های خود را انجام خواهد داد.

محمود صفایی افزود: امروز از شرایط و امکانات شهرستان نیشابور بازدید کردیم و در صحبت با مسوولان این شهرستان از جمله فرماندار نیشابور و حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، آن‌ها قول حمایت از تیم را دادند و شرایط برای حضور ما در نیشابور فراهم است.

وی ادامه داد: به مردم نیشابور قول می‌دهم که اولین بازی تیم در نیم فصل دوم را که زمان 15 بهمن ماه خواهد بود، در نیشابور برگزار کنیم و از این پس پیام در نیشابور بازی خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پیام خراسان در خصوص صحبت‌های آرین‌منش، نماینده مردم مشهد مبنی بر اینکه این انتقال نیاز به موافقت استاندار خراسان رضوی دارد، مدعی شد: باشگاه پیام ملک خصوصی من است و برای انتقال آن نیاز به تفاهم‌نامه، قرارداد و یا چیز دیگری نیست ضمن اینکه با استاندار خراسان رضوی نیز صحبت کردم و وی موافقت خود را با این انتقال اعلام کرده است و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

وی با اشاره به امکانات شهر نیشابور تاکید کرد: این شهر دارای دو مجموعه انقلاب و تختی است که مجموعه انقلاب به زودی آماده خواهد شد و مجموعه تختی نیز دارای ایرادات کوچکی است که این ایرادات نیز رفع خواهد شد و امکانات موجود در نیشابور مناسب حضور ما در این شهر وجود دارد.

وی ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان تیم نیز مشکلی با این انتقال ندارند و از آن استقبال کردند.

صفایی خطاب به هواداران تیمش گفت: هواداران تیم در مشهد نگران این انتقال نباشند زیرا که فاصله مشهد تا نیشابور تنها یک ساعت است و ما تمامی امکانات رفت و آمد آن‌ها به این شهر را فراهم خواهیم کرد و آن‌ها می‌توانند باز هم بازی تیمشان را ببینند و نگران نباشند.

وی افزود: در نیشابور هم هوادار داریم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

۶ نظر:

محمد گفت...

سلام خدمت به دوستان پیامی وبه خصوص علی اقای عزیز
در جواب نظرات قبلی باید بگم فوتبال خراسان امروز به توجه بیشتری نیاز داره واگر مردم ومسولین توجه بیشتری به تیمهای که نام خراسان عزیز رو یدک میکشه داشتن امروز هر دوتاشون لیگ برتر بودن وافسوس از بی غیرتی بعضی از مردم

ناشناس گفت...

من که یه زمانی عاشق پیام بودم دیگه از این به بعد که پیام میخواد بره نیشابور دیگه واسم مهم نیست نتایجش رو
اصلا هم دنبال نمی کنم دیگه
ما هوادارا با خوب و بدش ساختیم ، ولی با تغییر شهر دیگه نمی سازیم
مطمئن باشید پیام بعد از انتقال به نیشابور از اینی که هست خیلی بدتر میشه.
ایشاالله به دسته دوم سقوط کنه دله ما خنک بشه

ناشناس گفت...

پيام كه بره نيشابور شايدمثل هميشه دوستش نداشته باشيم ولي به قول دوستان به خاطر نام خراسان كه هنوز روشمونده كمي دوستش داريم

مصطفي رحمتي گفت...

سلام بچه ها . پيام به نيشابور نمي رود

با اينكه نيشابوري هستم دوست ندارم به اين شهر برود . اخه ابومسلم و پيام ماله مشهده
نايب رئيس هيئت فوتبال خراسان رضوي گفت: انتقال تيم فوتبال پيام به نيشابور محال است.احمدرضا جهان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: صفايي به عنوان مديرعامل باشگاه پيام فردي غيرورزشي است و اصلا راه‌هاي انتقال تيم را هم بلد نيست. نايب رئيس هيئت فوتبال خراسان رضوي افزود: تيم پيام شخصي نيست كه صفايي بخواهد براي آن تصميم‌گيري كند، اين تيم از لحاظ حقوقي متعلق به استانداري خراسان رضوي است و تعجب مي‌كنم كه ايشان چگونه عنوان مي‌كند كه اين تيم شخصي و هر كاري كه دوست داشته باشد مي‌تواند انجام دهد. وي ادامه داد: اگر انتقالي بخواهد صورت بگيرد بايد در ابتدا به هيئت فوتبال خراسان رضوي اطلاع داده شود و بعد از آن ما به فدراسيون فوتبال اعلام كنيم و اگر فدراسيون فوتبال اجازه داد‌، تازه آنوقت اين مسئله بايد در شوراي عالي ورزش استان مطرح شود.
ادمه دارد اين مصاحبه. در وبلاگ بخوانيد

محمد گفت...

با توجه به رای كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر كسر شش امتیاز از امتیازات این تیم مشهدی نگرانی ها نسبت به شرایط فعلی و آینده این تیم ریشه دار بیش از پیش شده است. پیامی ها كه حالا با كسر 6 امتیاز از اندوخته هایشان با 7 امتیازی كه برایشان باقی می ماند در قعر جدول گروه یك جا خوش كرده اند
جریان چیه داش علی چرا اپ نکردی

mehranrm گفت...

علی حالا اعصابت خورده یا خیلی ناراحتی این خیلی بچه گانست که فحش بنویسی تو وبلاگ ، تعصب و ... جای خود این مطلب رو فکر کنم خودت باید ویرایش کنی