۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

زنده باد پیام با تعصب

خیلی خیلی معذرت می خوام از این غیبت ها ولی الانم نمی تونم خیلی صحبت کنم
پیام خراسان موفق شد با دو گل منصور توحیدیان و حمید مروی مس رفسنجان رو در شهر خودش به زانو دربیاره
زنده بان الحق که زنده باد بر پیام
منصور توحیدیان هم نشون داد هروقت بهش میدون داده بشه می ترکونه،دمش گرم

۳ نظر:

محمد گفت...

فقط میشه گفت درود به غیرت بازیکنان

داوری حیا کن ... گفت...

سلام و درود فراوان ،
پیروزی تیم پیام در بازی با مس رفسنجان فقط و فقط حاصل تلاش ، تدبیر ، همدلی و غیرت مثال زدنی بازیکنان و کادر فنی بود ، وگرنه در استانی که مدیر کل معظم تربیت بدنی اش ، از سال 87 تصمیم به نابودی تیم پیام گرفته است ، جز محرومیت و مشکلات عدیده چیزی نصیب پیام نشده است .
معظم اله در آخرین افاضاتی که فرموده اند ، آرزو کرده اند که تیم پیام از مشهد برود تا ایشان نفسی به راحتی بکشند ، البته ایشان حق هم دارند ، از تیم پیام بی پول چیزی به ایشان نمی ماسد .
واقعا باید به حال ورزش استان تاسف خورد که با این همه نیروهای توانمند ،آدمی در راسش قرار گرفته که جز گند ، گلی به سر ورزش استان نزده است .

محمد***** گفت...

به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، تيم فوتبال پيام خراسان رضوي كه چندي پيش توسط كميته انضباطي به خاطر اينكه نتوانسته بود تا اول آذر ماه سال جاري بدهي‌هايش را با بدهكاران اين باشگاه تسويه كند، به كسر امتياز محكوم شده بود، بار ديگر توسط اين كميته به كسر سه امتياز ديگر محكوم شد.
يعني اينكه مجموعا شش امتياز در مرحله دوم راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از امتيازات پيام كسر شده است.
در نامه‌اي كه از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ارسال شده، آمده است با توجه به تمكين نكردن باشگاه فرهنگي ورزشي پيام خراسان نسبت به اجراي آراي صادره از سوي كميته انضباطي فدراسيون درباره مطالبات وجه بازيكنان تيم مذكور، با وجود سپري شدن مهلت‌هاي طولاني و متمادي و درخواست بازيكنان از تاريخ صدور اين نامه ( 89/10/13 ) به استناد بند 4 ماده 25 آيين‌نامه انضباطي، سه امتياز ديگر از تيم فوق كسر و به پرداخت مبلغ 5 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
در ادامه اين نامه تصريح شده است، در صورت كسب نكردن رضايت شكات تنبيهات ديگري متوجه تيم فوق مي‌شود.
به نظر مي‌رسد با توجه به اين راي صادره از سوي كميته انضباطي و در صورت ادامه اين روند از سوي مسئولان باشگاه پيام و پرداخت نشدن مطالبات شاكيان و اينكه تا كنون شش امتياز از پيامي‌ها كسر شده است، سقوط به ليگ پايين‌تر تنبيهي باشد كه فدراسيون براي اين باشگاه در نظر خواهد گرفت.
ضمن اين‌كه با همين روند فعلي و با در نظر گرفتن اين‌كه پيام تا پايان هفته دوازدهم با 13 امتيازي كه داشت در رده دوازدهم قرار گرفته بود، با كسر شش امتياز از مجموع امتيازات پيام اين تيم هفت امتيازي مي‌شود و پايين‌تر از اتكاي گلستان 9 امتيازي به قعر جدول گروهش سقوط مي‌كند.
به هرصورت معلوم نيست مسئولان ورزش استان و شوراي عالي ورزش خراسان رضوي چه زماني مي‌خواهند فكري به حال اين نابساماني‌ها در مديريت باشگاه پيام انجام دهند.
تيم ريشه‌دار و قديمي پيام خراسان ‌كه روزگاري مهد بسياري از بازيكنان مشهور كشور بود در اين روزها به هيچ وجه حال و روز خوشي ندارد.


متاسفم