۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

چمنیان:جمعه بازی سختی داریم

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان:
احتمال انتقال به نيشابور کم است
تعيين فرصت براي کادر فني صحت ندارد
حرف‌هاي "خداداد عزيزي" گزنده اما درست بود

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان گفت: رقابت پيام با ديگر تيم‌ها، رقابت نابرابري است.
عباس چمنيان با اشاره به شرايط مالي بد تيمش در اين فصل تصريح کرد: تمام تيم‌هاي ليگ از شرايط مالي خوبي برخوردارند و قراردادهايشان حداقل 3 برابر قرارداد بازيکنان ماست و هيچ تيمي اوضاع ما را ندارد. در پيام پس از گذشت 12 هفته هيچ بازيکني، هيچ پولي نگرفته است درحالي که تيم‌هاي ديگر 40 درصد مبلغ قراردادشان را دريافت کرده‌اند. بازيکنانم تا به اينجا فقط به حرمت نام پيام و هواداران، با جان و دل بازي کردند، اما بايد بدانيم با دست خالي به مصاف تيم‌هاي تا دندان مصلح رفتن کار دشوار و رقابت نابرابري است.
وي افزود: البته هفته گذشته استاندار قول دادند تا در هفته جاري مبلغي را به تيم کمک کنند و مسوولان هم وعده‌هايي را به بازيکنان داده‌اند، ولي تاکنون خبري از اين کمک نيست، در هر صورت شرايط تيم شرايط مساعدي نيست و انتظار نتيجه گرفتن، انتظار بزرگي است و هيچ چيز را نمي‌توان تضمين کرد.
چمنيان در خصوص بازي تيمش در مقابل تربيت يزد نيز خاطرنشان کرد: تربيت از تيم‌هاي بالاي جدول است و شرايط بسيار خوبي دارد و قطعا بازي در مقابل اين تيم کار ساده‌اي نسيت. ما نيز در ادامه بازي‌هاي گذشته که اکثرا برتر ميدان بوديم، اميدوارم با حفظ شرايط خوب تيم و استفاده بهتر از موقعيت‌ها بتوانيم از اين بازي خانگي با دست پر از ميدان خارج شويم.
چمنيان در پاسخ به سوالي در خصوص تعيين فرصت يك هفته‌اي براي كادر فني تيم در جهت كسب نتيجه از طرف مالك تيم پيام تصريح كرد: صبح ديروز شخصا با مالك پيام صحبت كردم و او اين خبر را كه در يكي از روزنامه‌ها و خبرگزاري‌هاي مشهد منتشر شده بود تكذيب كرد و اعلام كرد كه هيچ مصاحبه‌اي با اين مضمون انجام نداده است و تعيين چنين فرصتي براي كادر فني صحت ندارد.
وي افزود: بر فرض هم كه چنين فرصتي تعيين شده باشد، هيچ كس با اين شرايط و امكانات نبايد از پيام توقع نتيجه‌گيري داشته باشد، قبول دارم كه ما در نتيجه‌گيري ناكام بوده‌ايم اما در عين شايستگي و با وجود ضعف امكانات و همچنين نبود مهاجم شش‌دانگ در تيم، امتيازات را از دست داده‌ايم؛ درست است كه ما نتيجه نگرفته‌ايم اما همواره خوب بازي كرده‌ايم و مستحق نتيجه‌گيري بوده‌ايم و توقع نتيجه‌گيري از پيام با اين امكانات، توقع بي جايي است.
وي با اشاره به صحبت‌هاي خداداد عزيزي مبني بر اينكه در صورت صعود تيم‌هاي ابومسلم و پيام به ساير تيم‌هاي ليگ ظلم مي‌شود، تصريح كرد: حرف‌هاي عزيزي گزنده اما درست بود، واقعيت هم همين است، مخصوصا در خصوص پيام، اگر كسي از پيام توقع صعود دارد به ديگر تيم‌ها ظلم كرده زيرا كه آن‌ها سرمايه‌گذاري قابل توجهي كرده و همه جور امكانات براي تيم‌هايشان فراهم كنند و تفاوت ما با آن‌ها از زمين تا آسمان است.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان همچنين در خصوص بحث انتقال تيم پيام به نيشابور خاطرنشان كرد: روز گذشته يك بازي تداركاتي در مقابل تيم شهرستان نيشابور انجام داديم و در حاشيه اين ديدار مسوولان هيات فوتبال و اداره تربيت بدني اين شهر صحبت‌هايي در اين خصوص كردند اما انتقال پيام به اين شهر منوط به خواست و حمايت همه جانبه مسولان اين شهرستان از تيم پيام است و اكنون احتمال اين انتقال كم است.
وي افزود: من خودم با اين انتقال موافق نيستم زيرا پيام متعلق به مشهد است و هواداران زيادي در اين شهر دارد اما واقعا شرايط براي ادامه كار در مشهد سخت است و طبيعي است هنگامي كه مسوولان تيم تحت فشار باشند به دنبال راهكاري براي حل مشكلاتشان هستند و در حال حاضر تنها راه نجات تيمشان از مشكلات مالي را اين انتقال دانسته‌اند.
=
اون صلاحیه مفتخور که کارش قول دادنه درست مثه بالادستیاش

هیچ نظری موجود نیست: