۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

پیام بازهم زورش به حریف نرسید

قبل از هرچیز از دوستانی که نظر می دن تشکر صمیمانه می کنم
و به اون دوستی که نظر دومی رو داده بود کاملا حق می دم،همه الان زده شدن و جای هیچ حرفی نیست ولی عشق من پیامه و نمی تونم که نیام،تنها دلخوشی من پیامه و از جونم هم بیشتر دوسش دارم چون نمتعلق به خراسانه
اما باید بگم که در مورد بازیکنا و کادرفنی داری اشتباه می کنی اصلا اینطور نیست که اونو پولشونو بگیرن و حال کنن ما جوششو بخوریم
اون واسه تیمی مثه استیل اذین صدق می کنه ولی بازیکنای پیام بدون حتی یه ریال پول تا همین الانش فقط و فقط واسه اعتبار اسم خراسان و پیام بازی کردن و حمایت از این با تعصبا یه جور وظیفست
=
پیام جمعه مقابل تربیت یزد متوقف شد،تو این بازی دیگه مثه همیشه موقعیت های زیادی نداشتیم و دیگه تقریبا توان بچه ها داره تحلیل می ره حق هم دارن
=
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان:
مشكل گلزني در تيم تبديل به يك مشكل رواني شده است
تنها دلخوشي ما براي ماندن در مشهد همين هواداران هستند

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان پس از تساوي تيمش در مقابل تربيت يزد گفت: مشكل گلزني در تيم تبديل به يك مشكل رواني شده است.
عباس چمنيان در جمع خبرنگاران افزود: تيم هنوز از نبود يك مهاجم خوب رنج مي‌برد و با اينكه در اكثر دقايق بازي از حريف برتر بوديم و موقعيت‌هاي زيادي داشتيم، اما نتوانستيم از موقعيت‌هايمان به خوبي بهره ببريم، مشكل نبود مهاجم يك مشكل رواني در تيم شده است و ديگر بازيكنان تيم هم نمي‌توانند در خط حمله موفق عمل كنند و تا زماني كه يك مهاجم خوب نداشته باشيم مشكل گلزني تيم حل نخواهد شد.
وي ادامه داد: ما براي پيروزي به ميدان آمده بوديم و از عملكرد بازيكنانم راضي هستم اما از نتيجه اصلا راضي نيستيم.
وي در خصوص داوري اين ديدار گفت: طبق معمول داوري در اين ديدار هم تعادل نداشت و داور در سوت زدن خود دچار تغيير مي‌شد، اين روند شرايطي را به وجود آورده كه كادر فني و بازيكنان كه بايد متمركز بر روي بازي باشند، ذهنشان درگير مشكلات داوري است و من كه اهل اعتراض به داوري نيستم مجبور شده‌ام اعتراض كنم و اين روند داوري‌ها به صلاح فوتبال ايران نيست.
چمنيان در خصوص واكنش‌هاي كادر فني تيم پيام به عملكرد داور در اين بازي تصريح كرد: اگر اعتراض نكنم متهم مي‌شوم كه مربي با شخصيتي هستم و اعتراض نمي‌كنم و اگر هم اعتراض كنم باز ايراد مي‌گيريد كه چرا اعتراض مي‌كنيد.
وي افزود: داور در اين بازي يك پنالتي به نفع ما را نگرفت و پنالتي هم كه براي حريف گرفت مشكوك بود، هفته قبل هم نيز گل دوم تيم حريف نيز بر روي اشتباه داور به ثمر رسيد، وقتي چنين اتفاقاتي رخ مي‌دهد چاره‌اي جز اعتراض وجود ندارد.
وي در خصوص مشكلات مالي تيمش نيز عنوان کرد: مسوولان تيم قول‌هايي داده‌اند كه تا آخر هفته مشكل تيم حل خواهد شد.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان در خصوص اعتراض هواداران تيمش به انتقال پيام به شهر نيشابور گفت: اين حق هواداران تيم است كه اعتراض كنند، مشكل تيم هواداران نبوده‌اند كه مسوولان تيم تصميم گرفته‌اند به نيشابور بروند بلكه شرايط و مشكلات مالي بوده است، تنها دلخوشي ما براي ماندن در مشهد همين هواداران هستند.
وي افزود: انتقال تيم به نيشابور هنوز قطعي نيست و بستگي به نظر و تصميم مسولان اين شهر دارد.
=
رييس مجمع نمايندگان خراسان رضوي:
انتقال تيم فوتبال پيام بايد با اجازه مسوولان استان صورت بگيرد
نماينده مردم مشهد در مجلس و رييس مجمع نمايندگان استان خراسان رضوي گفت: انتقال پيام بايد با اجازه مسوولان استان صورت بگيرد.
جواد آرين‌منش در حاشيه ديدار تيم‌هاي فوتبال پيام خراسان و تربيت يزد در جمع خبرنگاران افزود: بحث انتقال تيم فوتبال پيام به نيشابور شايعه‌اي بيش نيست و صفايي، مديرعامل پيام نمي‌‎تواند به تنهايي براي انتقال اين تيم تصميم‌گيري کند.
وي خاطرنشان کرد: تيم فوتبال پيام از كوچه پس كوچه‌هاي قديمي مشهد ريشه گرفته است و طرفداران اين تيم را هم مردم مشهد تشكيل مي‌دهند و انتقال آن به اين راحتي نيست.
وي با تاکيد بر اينکه پيام و ابومسلم شخصي نيستند، ادامه داد: مالك اصلي تيم پيام در حال حاضر استانداري خراسان رضوي است و صفايي به طور موقت اداره اين تيم را بر عهده گرفته است.
رييس مجمع نمايندگان استان خراسان رضوي افزود: درزماني كه استانداري اداره پيام را به صورت موقت به صفايي واگذار كرد، وي متعهد شد كه هزينه‌هاي تيم را پرداخت کند كه متاسفانه در سال جاري هم وي هزينه‌اي براي پيام نکرده است.
وي در ادامه تصريح كرد: شايد صفايي مذاكراتي را براي اين كار با برخي افراد انجام داه باشد، اما انتقال تيم بايد با اجازه مسوولان استان صورت بگيرد؛ ضمن اينکه تصميم‌گيري از روي عصبانيت کار درستي نيست.
آرين‌منش در واکنش به اين صحبت صفايي كه با هوادار و تماشاگر نمي‌شود تيم را اداره كرد، اظهار داشت: اين حرف غلطي است زيرا اين هواداران هستند كه در سرما و گرما به استاديوم مي‌آيند و حق دارند در خصوص تيمشان اظهار نظر کنند و در حقيقت طرفداران سرمايه يک تيم هستند.
نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: البته بنا بود که مجموعه استان نيز کمک‌هايي به پيام داشته باشد و طبق رايزني‌هاي صورت گرفته، در هفته جاري منابع مالي به اين باشگاه تزريق خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: