۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

حسینی:خطر کسر 6امتیاز از پیام تا هفته اینده برطرف خواهد شد

ابومسلم و پيام بار ديگر تعليق شدند!
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي:
تا هفته آينده هر دو تيم رفع تعليق خواهند شد
کميته انظباطي در خصوص طلبکاران پيام اشتباه کرده است
تيم‌هاي فوتبال ابومسلم و پيام خراسان بار ديگر از طرف کميته انظباطي فدراسيون فوتبال تعليق شدند.
سيد هاشم حسيني، رييس هيات فوتبال استان خراسان رضوي با تاييد اين خبر تصريح کرد: کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران يک بار ديگر و به دليل عدم پرداخت بدهي‌هاي دو تيم ابومسلم و پيام، ادامه فعاليت اين دو تيم را به حالت تعليق در آورده است که البته با توجه به پيگيري‌هاي هيات فوتبال و مسوولان دو باشگاه، اين مشکل به زودي حل خواهد شد.
وي افزود: هيات فوتبال پيگير حل اين مشکل است و تاکنون با سه نفر از شاکيان تيم ابومسلم به توافق رسيده‌ايم، رضايت آنان جلب شده است و تا هفته آينده با تسويه حساب با تمام آنان تيم ابومسلم از تعليق در خواهد آمد و مشکلي براي ادامه بازي‌هايش در مسابقات ليگ دسته اول نخواهد داشت.
وي در خصوص وضعيت تيم پيام نيز تصريح کرد: مسولان تيم پيام با اکثر طلبکاران خود به توافق رسيده بودند و رضايت آنها جلب شده بود و ليستي که کميته انضباطي در خصوص طلبکاران اين تيم دارد، اشتباه است که اين اشتباه را به اطلاع اين کميته رسانده‌ايم.
وي ادامه داد: تنها چند نفر ديگر باقي مانده‌اند که از پيام طلب دارند و مسوولان اين باشگاه پيگير پرداخت مطالبات اين افراد نيز هستند و مشکل اين تيم نيز در هفته آينده حل خواهد شد و ضمن رفع تعليق، خطر کسر 6 امتياز از اين تيم نيز برطرف خواهد شد.

۱ نظر:

محمد گفت...

سلام درود
ما عاشقان فوتبال خراسان همیشه باید با اما اگر وشاید سروکار داشته باشیم ولی بازم امیدوارم مشکل تیم حل بشه در ضمن داش علی باز یکنان تیم تا حالا پولی گرفتن یا اگه گرفتن چند درصد