۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

انتقال پیام به نیشابور در مراحل نهایی(به گفته ی اقایان)

انتقال پيام به نيشابور در راند آخر
قطعي شدن انتقال پيام به نيشابور در حالي شکل واقعي به خود گرفته که مسئولان اين تيم بدون در دست داشتن هيچ حکمي از سوي هيئت فوتبال و اداره‌کل تربيت‌بدني و استانداري خراسان‌رضوي و صرفا به منظور استفاده از وعده‌هاي يکي از نمايندگان مجلس قصد انجام اين کار را دارند. هادي فلاح قائم مقام باشگاه پيام خراسان با تأييد اين خبر به فارس گفت: «کارهاي نهايي انتقال تيم فوتبال پيام خراسان به نيشابور انجام شده است و اين تيم به صورت قطعي به نيشابور منتقل شد.» وي اظهار داشت: «اين تصميمي است که صفايي به عنوان مالک و مديرعامل باشگاه گرفته است و از سوي سبحاني‌نيا نماينده مردم نيشابور در مجلس نيز پي‌گيري شده است.» وي ادامه داد: «تيم ما همين حالا هم آماده رفتن به نيشابور است و اگر ورزشگاه نيشابور شرايطش آماده شود شايد از هفته آينده بازي‌هاي تيم را در نيشابور برگزار کنيم.»
=
اینکه چمنیان قبل از بازی گفته تیم به نیشابور منتقل نمی شه و اینا اینجوری گفتن واقعا جالب توجهه

۳ نظر:

ناشناس گفت...

خاک بر سر اون نماینده مجلس که به خاطر رای جمع کردن که چه کارهایی نمی کنه!

ناشناس گفت...

خدا رو شکر
همچین تیمایی با همچین مدیرایی هم نباشن راحت تریم به قران ..ائیدن مارو با تیم داریشون نخواسیم هم ابومسلمم حراج کنن بره. تو هم اینقدر اینترنتت رو برا هیچ و پوچ مصرف نکن به فکر اینده ت باش .
فوتبالیس پولشو میگیره
مدیر پزشو میده
تو حرصشو میخوری؟
.س خواهر همه شون
قول بده دیگه ننویسی راحتمون کنی

ناشناس گفت...

بهتره پیام بره نیشابور. اینطوری حداقل هر بازی 8-7 هزار تماشاگر داره. در ضمن مشکلات مالی هم کمتر می شه. نماینده مجلسی که مخالف این انتقالی حداقل یه کم تلاش کن مشکلات تیم کمتر بشه. در ضمن پیام مال خراسنه نه فقط مشهد.