۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

رمضان شكري هم به جمع كانديدهاي مربي گري پيام اضافه شد

صحبت‌هاي داوود مهابادي مبني بر وجود برخي مسائل در باشگاه پيام با واکنش مالک اين تيم روبه‌رو شد. صفايي که به شدت از دست مهابادي عصباني بود صحبت‌هاي اين مربي را رد کرد و گفت: «بهتر بود ايشان چشمش را بر روي واقعيات نمي‌بست.»
-گويا مهابادي از اوضاع تيم پيام به شدت ناراضي بوده و به همين دليل بعد از بازي با شهرداري تبريز از سمتش استعفا داده؟
چنين چيزي به هيچ وجه صحت ندارد، از زماني که ايشان در تيم پيام حضور داشتند تمام شرايط را براي نتيجه گرفتن مهيا کرده بوديم و هر حرفي که زد انجام داديم.
-مهابادي گفته است با رفتن صلاحي ورود افراد ناوارد به پيام زياد شد
در چند روز اخير مهابادي مصاحبه‌هايي انجام داده که من کمي به دوستي‌ام با ايشان شک کردم، بهتر بود ايشان چشمش را بر روي واقعيات نمي‌بست .
-موضوع ضبط صداي مهابادي چه بود؟
به عقيده من اين‌ها بهانه بوده والا من نمي‌دانم که چه کسي و براي چه مي‌خواسته صداي ايشان را ضبط کند، سعي مي‌کنم دروغ نگويم، مهابادي را به پيشنهاد صلاحي آورديم ولي يک نفر اين مسئله را روشن کند که صلاحي در زمان حضورش چه گلي بر سر تيم پيام زده است، اين آقا مارادونا که نبوده است، پدر تيم پيام را در زمان حضورش درآورد، مهابادي نيز به خواست خودش رفت چون به ما قول حضور در پلي‌آف را داده بود اما وقتي نتوانست کاري انجام دهد خودش مجبور شد برود و حالا بهانه‌ مي‌آورد.
-سرمربي تيم کي مشخص خواهد شد؟
در حال حاضر خداداد عزيزي، عباس چمنيان و رمضان شکري طرح‌هاي خود را براي سرمربي‌گري پيام به من داده‌اند که پس از تشکيل جلسه هيئت مديره علاوه بر انتخاب سرمربي، تصميم‌هاي جدي‌تري را در رابطه با پيام خواهيم گرفت، پيام هنوز آن‌قدر بي‌سر و سامان نشده که هر کسي هر کاري که دلش مي‌خواهد انجام دهد و بعد هم برود.
==================
در مورد صحبت هاي صفايي بايد فت كه اولا علي صلاحي فارغ ازكارهايي كه در اين اواخر انجام داد زحمات قابل ستايشي براي پيام چه در دوسال گذشته زمان صعود و چه همين امسال براي پيام كشيد و تابستان گذشته در حالي كه همه از انحلال پيام صحبت مي كردن با زحمات خودش تونست يه تيم ابرومند رو روانه مسابقات كنه
ثانيا رمضان شكري رو اصلا واسه مربي گري در پيام مناسب نمي دونم

هیچ نظری موجود نیست: