۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

آخرين اميد براي صعود به ليگ برتر

هفته بيست و سوم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي کشور عصر جمعه با انجام ديدار تيم‌هاي پيام خراسان و شهرداري تبريز در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد پي‌گيري خواهد شد. پيامي ها که پس از شکست مقابل نفت آبادان حالا ديگر اميد‌شان براي صعود به ليگ برتر به کمترين ميزان ممکن رسيده است عصر جمعه بايد به مصاف تيمي بروند که خيالش از صعود به ليگ برتر راحت است و فقط براي کسب رکورد تيم بدون شکست ليگ دسته يک به ميدان مي‌رود. البته اين موضوع فرقي به حال پيام نکرده است چراکه حاشيه‌هاي اين تيم انگار پاياني ندارد. پيامي‌ها در چند روز اخير سرپرست و پزشک تيم خود را نيز به دليل اختلاف با سرمربي از سمت‌شان بر کنار کردند تا نشان دهند حاشيه يار جدا نشدني اين تيم خواهد بود، از گوشه کنار نيز به گوش مي‌رسد که اين تيم در روزهاي اخير نخستين جلسه اعضاي هيئت مديره‌اش را تشکيل خواهد داد که در بين اعضاي هيئت مديره اسامي نفراتي همچون افشين داوري مديرکل تربيت بدني استان، اسداللهي و آرين‌منش نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، عباسي قائم مقام سابق باشگاه ابومسلم و انوري يکي ديگر از اعضاي هيئت مديره ابومسلم به چشم مي‌خورد، علاوه بر اين‌ها گويا قرار است پس از برگزاري نشست اعضاي هيئت مديره عباسي به عنوان مديرعامل اين باشگاه معرفي شود. درخصوص وضعيت تيم پيام گفت‌وگويي را با مربي و مالک تيم انجام داده‌ايم که در ذيل مي‌خوانيد.
برنامه‌ريزي جديد براي فصل آينده
صفايي مالک تيم پيام در گفت‌وگو با خراسان مي‌گويد: «در حال حاضر اميد چنداني براي صعود به ليگ برتر نداريم اما اين دليلي نمي‌شود تا بازيکنان ما بازي خوبي را از خود ارائه نکنند. تلاش ما بر اين است تا تيم پيام را در سال آينده تيمي قوي و قدرتمند بسازيم و به همين خاطر از چند نفر درخواست کرديم تا راهکارهاي خود را به ما ارائه نمايند. در همين زمينه در حال حاضر خداداد عزيزي و عباس چمنيان برنامه‌هاي خود را به بنده داده‌اند و ما منتظر هستيم تا مهابادي نيز برنامه‌هاي خود را ارائه نمايد. وي با بيان اين‌که به هيچ عنوان قصد ندارد تا پايان فصل تغييري در تيم ايجاد کند اظهار داشت: «تا چند روز آينده اعضاي هيئت مديره باشگاه پيام را معرفي خواهيم کرد و بعد از آن درخصوص آينده تيم تصميم‌گيري خواهد شد. ما در سال گذشته مشکلات بسيار زيادي را پشت‌سر گذاشتيم و با چنگ و دندان اين تيم را حفظ کرديم تا از هم نپاشد اما حالا که وضعيت مالکيت مشخص شده است در فصل آينده برنامه‌ريزي دقيقي انجام خواهيم داد تا مشکلاتي را که در اين چند وقت با آن همراه بوديم از سر راه برداريم، قطعا در فصل آينده يک سونامي بزرگ در تيم پيام رقم خواهم خورد و تمامي افرادي را که اسم‌شان با تيم است اما قلبا با پيام همراه نيستند از اين باشگاه کنار خواهم گذاشت و اجازه نخواهم داد تا حواشي وارد تيم شود. تمام تلاش و هدف ما در سال آينده صعود به ليگ برتر است و در اين راه از هيچ کوششي فرو گذار نخواهيم کرد.»
باز هم نااميد نيستيم
داوود مهابادي سرمربي کم‌حرف پيامي‌ها نيز درخصوص شرايط تيمش مي‌گويد: «در حال حاضر وضعيت بسيار خوبي داريم بعد از بازي با نفت آبادان تمرين‌هاي خود را شروع کرديم تا بازيکنان از شرايط آمادگي دور نشوند. در حال حاضر تيم ما اميدهاي بسيار کمي براي صعود به ليگ برتر دارد اما باز هم نااميد نيستيم زيرا فوتبال بازي غير قابل پيش‌بيني است و ممکن است تيم‌هايي که شرايط خوبي براي صعود دارند به يک‌باره نتوانند از اين شرايط استفاده نمايند و ما بتوانيم از اين فرصت بهره ببريم. بازي با تيم شهرداري تبريز شرايط خاص خودش را دارد، اين تيم در حال حاضر صعودش به ليگ برتر مسجل شده است و تنها به دنبال اين است تا وضعيت بدون شکست بودن خود را از دست ندهد، بازيکنان ما نيز انگيزه لازم براي شکست اين تيم را در اختيار دارند و تنها براي پيروزي به ميدان خواهند رفت. تيم ما براي اين ديدار تدارک خاصي ديده است، شهرداري تبريز تيم قدرتمندي است و از بازيکنان خوبي سود مي‌برد اما ما هم براي اين تيم حريف دست و پا بسته‌اي نيستيم و تلاش مي‌کنيم تا در اين ديدار به پيروزي برسيم.» مهابادي همچنين درخصوص درگيري‌اش با سرپرست و پزشک تيم پيام و برکناري اين دو نفر از سمت‌شان اظهار داشت: «هيچ درگيري بين من، پزشک و سرپرست تيم وجود نداشته است بلکه ما فقط در برخي از مسائل با هم اختلاف نظر داشتيم. من در حال حاضر تمام تمرکزم بر روي نتيجه گرفتن تيم است و در طول اين مدت نيز برنامه خود را به باشگاه پيام ارائه خواهم داد علاوه بر اين چند پيشنهاد هم از تيم‌هاي دسته يکي و همچنين ليگ برتري دارم که در اسرع وقت در مورد آن‌ها فکر خواهم کرد.»

هیچ نظری موجود نیست: