۱۳۸۹ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

صفايي:بعد از جدايي صلاحي پيام سياسي شد!!!

مديرعامل باشگاه پيام مشهد گفت: به‌رغم دوستي با صلاحي، به هيچ عنوان حاضر نيستم كه مديرعامل سابق پيام به باشگاه بازگردد.
محمود صفايي در خصوص استعفاي داود مهابادي اظهار داشت: خود مهابادي پس از پايان بازي مقابل شهرداري تبريز استعفا داد و حاضر به ادامه همكاري با ما نشد.
وي در خصوص صحبت‌هاي مهابادي مبني بر ورود برخي افراد و حاشيه‌سازي براي تيم خاطرنشان كرد: هيچ شخصي را به باشگاه نياوردم و فقط جهان پناه را كه با مهابادي نيز رفيق بود به باشگاه آوردم.
مديرعامل باشگاه پيام عنوان كرد: به عنوان مالك باشگاه تمام وظايف خود را انجام دادم و هر آنچه مهابادي انتظار داشت برآورده كردم و حال اگر تيم نتيجه نگرفته است بايد به دنبال مسائل فني بود. اين كه سرمربي تيم اعلام كند تيم حاشيه‌اي داشته عذر بدتر از گناه است. صفايي افزود: مي‌دانم تمام اين صحبت‌ها برنامه‌ريزي شده بود تا اعلام كنند صفايي نتوانسته پس از جدايي صلاحي تيم را اداره كند و مرا خراب كنند.
وي با اشاره به غير فوتبالي بودن مديرعاملان قبلي باشگاه يادآور شد: گفته مي‌شود كه صفايي فوتبالي نيست، حال من اين سوال را دارم كه مگر صلاحي و يا مديران قبلي فوتبالي بوده‌اند؟
صفايي در ادامه خاطرنشان كرد: قبل از ديدار برابر نماينده بندرعباس تمام مسئوليت‌هاي باشگاه را بر عهده داود مهابادي گذاشتم، اما در آن ديدار نيز شاهد شكست تيم بوديم. مالك باشگاه پيام در مورد صلاحي، مديرعامل سابق باشگاه عنوان كرد: صلاحي در نامه‌اي استعفاي خود را اعلام كرد و من نيز آن را پذيرفتم و حالا كه از تيم جدا شده به دنبال حاشيه‌سازي است. نمي‌دانم از باشگاه پيام چه مي‌خواهد.
صفايي تأكيد كرد: صلاحي به دنبال اين است كه بار ديگر به باشگاه پيام بازگردد و به همين منظور به استاندار خراسان فشار وارد مي‌كند تا خود را به اين تيم تحميل كند، در حالي كه استاندار با اين درخواست موافق نيست و من نيز به هيچ عنوان با بازگشت وي موافق نيستم.
وي تصريح كرد: نمي‌توانم برخي از حرف‌ها را بزنم، اما پس از اينكه صلاحي از باشگاه جدا شد بازي‌هاي تيم پيام نيز به مسائل سياسي مربوط شد.
مديرعامل باشگاه پيام درباره فصل آينده اظهار داشت: جلسه 4 ساعته با استاندار و رئيس هيأت استان خراسان برگزار كرديم و به نتايج خوبي دست يافتيم. تمام تلاش خود را انجام خواهيم داد تا براي فصل آينده يك تيم پرقدرت را مهيا سازيم و افرادي را كه براي تيم حاشيه‌سازي مي‌كنند اخراج خواهيم كرد.

هیچ نظری موجود نیست: