۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

مهابادي:عده اي نمي خواستند پيام نتيجه بگيرد!

باخت پيام خراسان در بازي مقابل شهرداري تبريز به غير از اين‌که باعث شد اين تيم تبريزي پس از نزديک به 13 سال به سطح اول فوتبال کشور صعود کند، استعفاي داوود مهابادي از پيام خراسان را نيز به دنبال داشت. مهابادي از مشهد به تهران برگشت تا وضعيت اين تيم که تنها اميد خراساني‌ها براي داشتن نماينده در ليگ برتر بود در هاله‌اي از ابهام قرار گيرد.
-خبر عجيبي بر روي خبرگزاري‌ها ديديم مبني بر استعفاي شما از پيام خراسان...
خيلي هم عجيب نيست! استعفا دادم، کاري که خيلي از مربي‌ها انجام مي‌دهند.
-چرا؟
در سه هفته اخير افرادي وارد باشگاه پيام شدند که مشکلاتي را براي ما به وجود آوردند به همين علت من 2 هفته پيش به صورت شفاهي درخواست استعفا کردم و مسئولان پيام قول دادند که عذر اين افراد را بخواهند که البته اين کار را هم انجام ندادند. قبل از بازي آخرمان هم با قائم‌مقام باشگاه 2 بار جلسه گذاشتم و گفتم ديگر با اين شرايط در تيم کار نمي‌کنم و آن‌ها از من خواهش کردند که اين بازي را هم در کنار تيم باشم. شرايط موجود در باشگاه به پيام خيلي لطمه زد.
-باخت به شهرداري تبريز باعث رفتن شما نبوده؟!
اصلا! قبل از اين بازي هم گفته بودم که مي‌روم چون در اين تيم خيلي اذيت شدم. خيلي‌ها دوست نداشتند پيام نتيجه بگيرد و سعي کردند که تيم را به هم بريزند و اين اصلا جالب نيست.
-فکر نمي‌کنيد در شرايطي که پيام در آستانه رسيدن به ليگ برتر بود اين استعفا همه چيز را خراب مي‌کند؟
ما حتي به 2 امتيازي نفت آبادان رسيده بوديم اما با ورود اين آقايان به باشگاه مسائلي به وجود آمد که حتي منجر به جدايي آقاي صلاحي مديرعامل باشگاه هم شد. با ورود اين افراد لطمات زيادي به پيام وارد شد و تيم کاملا به حاشيه رفت.
-فکر نمي‌کنيد بايد اين مسائل را مطرح کنيد تا هويت اين افراد مشخص شود؟
نيازي به مطرح کردن نيست. مسائل حاشيه‌اي و هدفمندي را وارد باشگاه کردند که در نهايت هم موفق شدند. آقاي صفايي انسان شريفي است اما مشکلش اين است که به فوتبال اشراف ندارد و اين افراد هم با عدم برخورد صفايي مواجه شدند تا کار به اين‌جا رسيد.
-چه کارهايي انجام مي‌دادند که شما را اين‌قدر آشفته کرده است؟
خودتان که بهتر از من مي‌دانيد اين افراد چه مي‌کردند! اين‌ها صداي همه را ضبط مي‌کردند، حتي صداي خود من را هم ضبط کردند هر چند که منکر اين قضيه شدند. نمي‌دانم از کدام مرجع قانوني مجوز داشتند که اين کار را انجام مي‌دادند. من که خودم از اين مسائل سر در نمي‌آورم اما فکر مي‌کنم با اين کار مي‌خواستند براي افراد مشکل درست کنند. حتي برکناري آقاي صلاحي از تيم هم به علت ضبط صداها بود که همين آقايان آن را انجام دادند.
-شما هيچ‌گاه با اين کار‌ها برخورد نکرديد؟
من به اين مسائل وارد نيستم! وقتي شخصي با موبايل صداي افراد را ضبط مي‌کند و بعدا منکر آن مي‌شود ديگر چه مي‌توان گفت؟!
-اين افراد چه سمتي در باشگاه داشتند؟
سمت آن‌چناني نداشتند اما گويا همه‌کاره باشگاه بودند!
-با اين وضعيت فکر نمي‌کنم ديگر به پيام بازگرديد!
به هيچ وجه! اصلا شرايط کار کردن در مشهد وجود ندارد و کار در پيام هميشه غير عادي بوده. در تيم ما هر روز يک اتفاق غير منتظره مي‌افتاد و مشکلات حاشيه‌اي فراواني داشتيم. آقاي صفايي هم مشکلش اين است که اطلاعات فوتبالي ندارد و فکر مي‌کنم اگر ايشان مالک باشگاه مي‌ماند و صلاحي هم مديرعامل، شرايط پيام خيلي بهتر از الان بود. هرچند که صفايي مشکلات مالي باشگاه را تا حدودي حل کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست: