۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

چمنیان:می توانستیم برنده میدان باشیم

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي پس از تساوي در برابر گل‌گهر سيرجان گفت: اگر بيشتر دقت مي‌كرديم، پيروز مي‌شديم.
عباس چمنيان اظهار داشت: بازي با تيم گل گهر و در مقابل تماشاچيان پرشور اين تيم كار بسيار سختي بود، گل‌گهر نيز بازي خوبي را به نمايش گذاشت.
وي افزود: ما در اين بازي برغم اينكه با اختلاف دو گل پيروز ميدان بوديم ولي به دليل دو گلي كه روي اشتباهات فردي مدافعان و دروازه‌بان دريافت كرديم، بازي به تساوي كشيده شد و در صورتي كه تدبير بيشتري به خرج مي‌داديم و دقت بيشتري مي‌كرديم، مي‌توانستيم پيروز ميدان باشيم ولي به هر حال مساوي هم براي ما نتيجه بدي نبود.
چمنيان تصريح كرد: در دقيقه 70 بازي نيز يك گل سالم به ثمر رسانديم كه داور بازي اين گل را به دليل خطا مردود اعلام كرد در حالي كه به هيچ وجه خطا نبود.
وي در خصوص اتفاقات حاشيه‌اي بازي نيز خاطرنشان كرد: در اواخر بازي هواداران تيم گل گهر شروع به پرتاب بطري و سنگ به طرف نيمكت ما كردند و اين كار باعث شد تا بازي براي دقايقي متوقف شود. با توجه به اينكه زمين تيم گل گهر استاندارد نيست و هوارداران سيرجاني با فاصله كم پشت نيمكت تيم ميزبان مي‌نشينند، پرتاب سنگ و بطري ما را دچار مشكل كرد ولي اين جريان ربطي به بازي و عملكرد ما نداشت و هر دو تيم بازي خوبي ارائه دادند.
=
واقعا باید تشکر کرد از زحمت بچه ها که تا دقیقه83از حریف پیش بودن
خیلی نتیجه خوبی بود واسه تیم بحران زده ما
امیدوارم که این نتیجه سراغازی باشه به ÷یروزی های متوالی و خروج از بدشانسی

۱ نظر:

محمد گفت...

نتیجه خوبی امیدوارم روند روبه رشدی داشته باشه البته اگه حاشیه ها بزارن
واقعا بازیکنان پیام به خاطر عشق وتعصب بازی می کنن دم همشون گرم