۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

بلاخره پيام از شر بدهي ها رها مي شود؟؟؟

تيم فوتبال پيام مشهد با كمك يك ميلياردي استاندار خراسان از تعليق رهايي خواهد يافت.
تيم فوتبال پيام مشهد در اين فصل ليگ دسته اول فوتبال چند بار از سوي كميته انضباطي به علت داشتن شاكيان متعدد تعليق شد، اما با گرفتن فرصت به دنبال پرداخت بدهي‌هاي بازيكنان خود بود ولي موفق به چنين اقدامي نشد و با پايان يافتن مهلت نهايي، مجتبي شريفي اعلام به تعليق قطعي باشگاه پيام كرد و امكان فرصت مجدد به اين تيم را غير ممكن دانست و اعلام كرد تا زماني كه بدهي‌هاي باشگاه پرداخت نشود پيام نمي‌تواند به ميدان برود.
مسئولان تيم پيام براي حل اين مشكل درخواست كمك يك ميلياردي را از استاندار مشهد انجام دادند تا بتوانند بازي‌هاي آينده خود را برگزار كنند.
علي صلاحي، مديرعامل باشگاه پيام در اين زمينه اظهار داشت: در جلسه‌اي كه روز گذشته با محمد صفايي مالك باشگاه، استاندار و رئيس هيأت فوتبال استان خراسان‌رضوي برگزار كرديم، هماهنگي‌هاي لازم با جهرمي، مديرعامل بانك صادرات صورت گرفت و قرار شد تا 14 اسفندماه كمك يك ميلياردي به باشگاه پيام پرداخت و رضايت شاكيان جلب شود.
وي ادامه داد: با پرداخت اين مبلغ پيام مي‌تواند رضايت شاكيان را كسب كند و از تعليق رهايي يابد و بازي هفته پانزدهم برابر اتكاء گلستان به ميدان برود.
تيم فوتبال پيام مشهد با تعليق از سوي كميته انضباطي نمي‌تواند بازي اين هفته برابر پيام مخابرات فارس به ميدان برود.

۲ نظر:

مجتبی حاجیلری گفت...

دوست عزیز من هم کانون هواداران اتکاء هستم لطفا من رو لینک کنید لینکتون کردم
http://etka-gorgan.blogfa.com

مصطفي گفت...

سلام علي جان
خوبي

با ارزوي موفقيت براي تيم هاي ورزشي خراسان
به خصوص دو تيم محبوب و پرطرفدار ابومسلم و پيام

راستي لينك شما در وبسايت رسمي هواداران ابومسلم گذاشته شد
http://www.aboumoslem.net/