۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

حنطه:نمي دانم مسئولان خراسان چرا با اهواز و تبريز تفاوت دارند؟



سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: از مديران استاني دلخورم.
علي حنطه تصريح کرد: غير از استاندار خراسان رضوي که براي پيام سنگ تمام گذاشته هيچ کدام از مديران استان به پيام کمک نکردند و با وجود اينکه صفايي، مالک باشگاه تا به حال در فوتبال نبوده، نه مشورت صحيحي به او دادند و نه کمک خاصي انجام دادند به همين دليل از آن‌ها ناراحتم.
وي افزود: استان بزرگي مثل خراسان تنها يک نماينده در ليگ دسته اول دارد و اين خيلي ناراحت‌کننده است و نمي‌دانم چرا مسوولان ما با مسوولان اهواز و تبريز و اصفهان فرق مي‌کنند.
حنطه با رد صحبت‌هاي پيرامون وي مبني بر استعفا از سرمربيگري پيام، به ايسنا گفت: تا زماني که صلاحي و صفايي در اين باشگاه هستند من هم هستم؛ پرونده کار من هم مشخص است و طي صحبت‌هايي که با صفايي داشتيم تمام تلاش‌مان را براي موفقيت پيام و صعود به ليگ‌برتر انجام مي‌دهيم.
وي تاکيد کرد: حرف اصلي ما اين است که مسوولان و مديران استان خراسان اگر به نفع پيام کاري نمي‌کنند به ضرر آن هم اقدامي انجام ندهند، مثلا تا سه روز پيش تا زماني که اجاره زمين سعدآباد را نمي‌داديم نمي‌توانستيم در اين زمين چمن تمرين کنيم که استاندار خراسان دستور دادند که ديگر از ما پولي براي ورود به زمين چمن نگيرند.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در خصوص وضعيت ترکيب تيمش و کمبود بازيکن، اظهار داشت: اگر ليست بازيکنان تيم من را با ليست بازيکنان تيم‌هاي گروه‌مان مقايسه کنيد متوجه بضاعت کم تيم ما خواهيد شد و همين که ما توانسته‌ايم از 6 بازي خارج از خانه 7 امتياز و از 7 بازي داخل خانه 14 امتياز بگيريم نشان مي‌دهد که چقدر تلاش کرده‌ايم و با وجود اين‌ها حتي يکي از مسوولان حال ما را نپرسيدند و اين در حالي است که من انتظار احوالپرسي آن‌ها را ندارم اما بازيکنانم اين انتظار را دارند.
وي ادامه داد: در حال حاضر سه جاي خالي در ترکيب تيم داريم که در سمت چپ زمين و پست فوروارد مهره کم داريم و صفايي هم گفته قيمت بازيکن برايمان مهم نيست و به دنبال بازيکن فني و درجه يک خارجي هستيم تا بتواند به تيم ما کمک کند.
حنطه در خصوص فرزاد مجيدي و حضور وي در تمرينات پيام، عنوان کرد: مجيدي آمد و صحبت‌هايي انجام داديم، اما در آن برهه زماني وي به درد کار من نمي‌خورد.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي با بيان اين که به منصور جماليان، بازيکن کنار گذاشته تيم فرصت دوباره‌اي داده‌ايم، خاطرنشان کرد: با جماليان جلسه داشته‌ايم، او از نظر فني قدرتمند است اما از نظر نظم و انضباط ضعف دارد و به همين دليل به وي فرصت داده‌ايم و با بازيکنان قديمي پيام از جمله هوشيار، سلطاني، مسعودي و مروي هم جلسه‌اي داشته و اميدواريم ديگر مشکلي پيش نيايد.

هیچ نظری موجود نیست: