۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

پيام در اخر خط!!!!!

رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: تيم فوتبال پيام خراسان در نيم فصل دوم رقابت‌هاي ليگ دسته اول از حضور در مسابقات محروم است.
مجتبي شريفي افزود: با اتمام مهلت اعطايي فدراسيون فوتبال به تيم‌هاي پيام خراسان و شيرين فراز و بديل عدم پرداخت بدهي‌هايشان، اين تيم‌ها ديگر نمي‌توانند در ادامه رقابت‌هاي ليگ دسته اول شرکت کنند و ما از حضور آنها در مسابقات جلوگيري خواهيم کرد.
وي ادامه داد: مهلت 20 روزه‌اي را که به تيم پيام داده بوديم به اتمام رسيده است اما مديران اين باشگاه تاکنون براي پرداخت بدهي‌هايشان هيچ اقدامي نکرده‌اند و همه روزه تعداد زيادي از طلبکاران اين باشگاه به کميته انظباطي مراجعه و خواستار حق خود هستند و ماهم بايد طبق قانون براي گرفتن حق مردم اقدام کنيم و ديگر نمي‌توانيم با پيام راه بياييم.
شريفي تصريح کرد: مديران پيام از ما در خواست كرده بودند تا مقداري از بدهي طلبكارانشان را كم كنيم كه اين كار را نيز انجام داديم، اما آنها تاکنون بدقولي كردند و هيچ اقدامي نکرده‌اند بنابراين اين تيم به حالت تعليق در خواهد آمد و رفع تعليق آن هم ديگر ميسر نيست زيرا که حکم تعليق به استيناف هم رفته و تاييد شده است.
وي افزود: اجازه نخواهيم داد حق کسي ضايع شود بنابراين تا پيام بدهي‌هايش را نپردازد تعليق خواهد بود و ديگر جاي هيچ بخششي وجود ندارد مگر اينكه بدهي‌هاي خود را پرداخت نمايند.
شريفي با اشاره به مشکلات مالي دو تيم پيام و شيرين فراز تصريح کرد: اگر مديران اين دو تيم منابع مالي ندارند تيم‌داري نکنند و تيم را به ديگران واگذار کنند، وجود تعداد زيادي تيم بي کيفيت فايده‌اي براي فوتبال ندارد و ما به تيم‌هايي نياز داريم که منابع مالي کافي براي تيم‌داري داشته باشند تا بتوانند کيفيت خوبي را ارايه دهند و اگر مسوولين تيمي احساس مي‌کنند نمي‌توانند منابع مالي مهيا کنند تيم‌داري نکنند.
رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص وضعيت پرونده بدهي‌هاي تيم ابومسلم نيز گفت: ابومسلم با پرداخت تدريجي بدهي‌هايش مشکلي ندارد و در خطر تعليق نيست و به تدريج در حال اخذ رضايت شاکيانش است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام

سايت رسمي باشگاه پيام

www.payamfc.ir

آخرين اخبار و عكس ها از اردوي امارات