۱۳۸۷ اسفند ۱۰, شنبه

پس از مس


پس از شكست برابر مس
حسيني پور: نيمه دوم برتر از حريف بوديم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال پيام مشهد گفت: در نيمه دوم بسيار برتر از حريف بوديم و مي‌توانستيم در اين ديدار بازنده نباشيم.
به گزارش خبرگزاري فارس مجيد حسيني پور پس از شكست 2 بر يك برابر مس كرمان تصريح كرد: اين برد را به پرويز مظلومي تبريك مي‌گويم. مس كرمان در نيمه اول برتر از ما بود و از تك موقعيت‌هاي خود نهايت استفاده را برد. در نيمه دوم كاملا بر حريف مسلط بوديم ولي به دليل بد شانسي به گل مساوي نرسيديم. سرمربي پيام ادامه داد: بايد كارشناسان فوتبال نظر بدهند كه چرا تيم ما در نيمه‌ اول بد بازي مي‌كند اما در نيمه دوم هميشه برتر از حريف هستيم. حسيني پور در مورد درگيري با ليدر‌هاي پيام مشهد گفت: طرفداران تيم بايد پس از پايان مسابقه با ما صحبت كنند آن هم خارج از ورزشگاه نه آنكه درست پس از پايان مسابقه گلايه هاي خود را بگويند. حسيني پور در مورد بقاء در ليگ برتر عنوان كرد: متاسفانه امروز نتوانستيم خوب بازي كنيم و يك فرصت ايدآل را براي كم كردن فاصله را با تيم هاي بالاتر از دست داديم. گفتني است به دليل آنكه برخي از ليدر‌ها و تماشاگران پس از پايان مسابقه به راحتي به رختكن‌ تيم پيام مشهد رفتند درگيري بين بازيكنان و سرمربي تيم به وجود آمد. اين مسئله در حالي است كه خبرنگاران مشهدي همواره از مسئولان برگزاري مسابقه گلايه دارند كه آنها براي رفتن به نشست خبري با موانع زيادي روبرو مي‌شوند.

پس از پيروزي برابر پيام
مظلومي: از بازيكنانم گله دارم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال مس كرمان گفت: از بازيكنانم گله مندم زيرا قرار نبود نيمه دوم دفاعي بازي كنيم.
به گزارش خبرگزاري فارس پرويز مظلومي پس از پيروزي 2 يك برابر پيام مشهد عنوان كرد: 3 امتياز اين ديدار را مي‌خواستيم تا همچنان در بالاي جدول باقي بمانيم و از صدر جدول فاصله نگيريم. بازيكنانم در نيمه اول دستورات تاكتيكي را به خوبي اجرا كردند. سرمربي مس كرمان ادامه داد: مي‌توانستيم در نيمه اول پيروزي خود را برابر پيام قطعي كنيم اما اين اتفاق نيفتاد. در بين دو نيمه به بازيكنانم گفتم پيام در نيمه دوم انتحاري بازي خواهد كرد و بازي با اين تيم از مسابقه با تيم ‌هاي صدر جدول سخت تر‌ است به همين دليل نيمه دوم بر اساس ضد حمله كار كرديم. مظلومي تاكيد كرد: از بازيكنانم گلايه دارم زيرا قرار نبود دفاعي بازي كنيم و پيام ما را تحت فشار قرار دهد. البته در اين ديدار سه بازيكن اصلي خود را خط هافبك نداشتيم. فرزاد آشوبي، رسول نويدكيا و مهدي كياني غايب بودند و از مدافعان خود در خط هافبك استفاده كرديم.

/حاشيه ديدار پيام و مس/
كتك كاري در رختكن پيام مشهد
خبرگزاري فارس: در پايان مسابقه دو تيم پيام و مس در رختكن تيم ميزبان بازيكنان و سرمربي تيم با برخي از ليدر‌ها درگيري فيزيكي پيدا كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس در پايان اين مسابقه كه با نتيجه 2 بر يك به سود مس كرمان به پايان رسيد شماري از ليدرهاي باشگاه پيام مشهد به پشت در رختكن تيم رفتند و به مجيد حسيني پور سرمربي اين تيم فحاشي كردند. اين مسئله باعث شد سرمربي و برخي از بازيكنان پيام با اين افراد درگيري فيزيكي پيدا كنند. در اين درگيري با دوربين برنامه 90 نيز برخورد فيزيكي انجام شد و مانع از تصوير برداري اين دوربين از اتفاقات رخ داده شد.

هیچ نظری موجود نیست: