۱۳۸۷ اسفند ۸, پنجشنبه

مصاحبه با مهدي هاشمي نسب بعد از شكايت به كميته انضباطي

مهدی هاشمی نسب مدافع سابق پیام به دنبال دریافت مطالباتش از این باشگاه است. وی از شرایط ویژه تیم سابقش صحبت می کند. شرایطی که به قول او فقط مختص به پیام است و بس.
• از باشگاه پیام شکایت کردی؟
- به دلیل پرداخت نشدن مطالباتم از این باشگاه به کمیته انضباطی شکایت کردم تا انشاءالله بتوانم حق و حقوقم را دریافت کنم.
• در این چند روز با مسئولان باشگاه صحبت نداشته ای؟
- خیر. دیگر با مسئولان پیام هیچ حرفی ندارم.
• فکر می کنی بتوانی از طریق کمیته انضباطی مطالباتت را دریافت کنی؟
- بله. آنجا عدالت برقرار می شود. برای دریافت مطالباتم مدرک دارم. به خدا توکل می کنم تا انشاءالله بتوانم به حقم برسم. من نمی خواستم مجانی برای کسی کار کنم. صلاح نبود دیگر در پیام بمانم.
• چرا در پیام به غیر از هاشمی نسب دیگر بازیکنان در مقابل پرداخت نکردن مطالباتشان حرفی نزدند و فقط صدای هاشمی نسب بود که بلند شد؟
- زمانی که خداداد بود همه اعتصاب می کردند. البته مسائل پشت پرده ای بود که نمی خواهم آن را باز کنم. مسئولان پیام به من گفتند پول نمی دهیم که با توجه به شرایط ایجاد شده نمی توانستم در تیم بمانم. جا دارد یک تشکر ویژه از مسئولان باشگاه پیام داشته باشم. آنها واقعاً میهمان نواز بودند.
• با رفتن خداداد دیگر بازیکنان پیام در مقابل پرداخت نشدن مطالباتشان اعتصاب نکردند. دلیلش را چه می دانی؟
-نمی خواهم در مورد آنها هیچ حرفی بزنم. مسائلی است که باز نشود بهتر است.
• مهدی هاشمی نسب یکی از بازیکنان حاشیه ساز فوتبال ایران بود. من فکر می کنم انتقال تو از پرسپولیس به استقلال راحت تر از حضورت در پیام بود. درست است؟
- دقیقاً همین طور است. در پیام سختی هایی کشیدم که هیچ وقت تجربه نکرده بودم. جو ورزشی پیام به نسبت تمام تیم ها خیلی متفاوت بود.
• از چه جهت؟
- نوع مدیریت و تفکراتی که بر این تیم حاکم بود. برای خودم متاسفم که ۷ ماه آخر فوتبالم را در این تیم سپری کردم. آنها طوری من را بدرقه کردند که از فوتبال دلزده شدم.
• در این خصوص هیچ حرفی با خداداد نداشتی؟
- نه، هیچ صحبتی نداشتم. خداداد دخالتی در این خصوص نمی کند. او در بازی مقابل پرسپولیس به کمک تیم آمد اما وقتی دید در پیام فقط دروغ است ، قطع رابطه کرد. جو پیام با دیگر تیم ها خیلی متفاوت است. در این تیم دروغ حرف اول را می زند.
• دلیل این همه حاشیه را در پیام چه می دانی؟
- مدیریت خوب و عالی.
• مهدی هاشمی نسب هر وقت بخواهد حرف بزند همه چیز را به هم می ریزد. درست است؟
- نه، بحث به هم ریختن نیست. ما نمی توانیم حقایق را قبول کنیم. ترجیح می دهم فقط سکوت کنم.
• مقصد بعدی تو کجاست؟
- یکی، دو ماه دیگر تصمیم می گیرم. فعلاً فقط می خواهم استراحت کنم.
• فوتبالت را ادامه می دهی؟
- چرا ادامه ندهم. من می توانم با تمام وجود بازی کنم. به مانند سال های اول فوتبالم خوب بازی می کنم. پیام تیم خیلی خوبی بود. آقایانی که جدید آمده اند نمی دانند این تیم چطور بسته شد و چه برنامه هایی داشت. آمدند دروغ گفتند و سنگ روی سنگ گذاشتند تا تیم خودش نباشد.
• با توجه به رفتاری که در پیام با تو شد دوست داری این تیم در لیگ برتر باقی بماند؟
- اصلاً این طور نیست که برای باخت پیام لحظه شماری کنم. دوستان من در پیام هستند و به همین دلیل برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم پیام در لیگ برتر باقی بماند تا منبع درآمدی برای بازیکنان مشهدی باشد اما با این اوضاع مگر پیام می تواند بماند؟ آقایان فقط به این دلیل به پیام پا گذاشته اند که اسم و رسمی برای خودشان پیدا کنند. بعضی ها مدیر نیستند فقط در خلوت خودشان فکر می کردند که با ورودشان به باشگاه، خبرنگاران به دنبالشان می آیند و مصاحبه هایشان در روزنامه ها و مطبوعات به چاپ می رسد.
• حرف خاصی نداری؟
- نه. فقط جا دارد یک بار دیگر یک تشکر ویژه از میهمان نوازی پیامی ها داشته باشم. واقعاً آنها در بدرقه کردن میهمان خود زبانزد خاص و عام هستند.
منبع : ابرار ورزشي

هیچ نظری موجود نیست: