۱۳۸۷ مهر ۱۱, پنجشنبه

پیام یک - پیکان یک /و این تیر دروازه ...

بله داستان پیام و تیر دروازه همچنان ادامه داره و امروز هم در دیدار با پیکان باز هم ادامه پیدا کرد و این بار سهیمی تیر دروازه رو به لرزه درآورد.
یک پوزش هم به خاطر دیر کرد در مورد بازی صبا به شما بدهکارم که امیدوارم دیگه تکرار نشه.
در مورد بازی پیام و پیکان هم که اول گزارش بازی رو تو کافه فوتبال ببینید
و اینکه در مورد اخراج هاشمی نسب که ما که نفهمیدیم برای چی اخراج شد، ولی در مورد اخراج خداداد که دیگه واقعا آدم باید خودش رو جای خداداد بزار ببینه چه کار می کرد؟
در صحنه ای که عکس العمل بازیکن پیکان به تصمیم داور حداقل یک کارت زرد رو باید براش به همراه میاورد با لطف داور!! مواجه شد که اعتراض بسیار شدید خداداد رو به همراه داشت که لحظاتی بازی رو به تنش کشید.
در مورد اینکه اعتراض خداداد به جا بود که شکی ندارم و به نظر من هم یک اعتراض خشک و خالی لطفی نداشت و اثری نمی کرد و اصلا فایده نداره وقتی داور تو همچین صحنه ساده ای این اشتباه رو انجام می ده دیگه نمی شه گفت داور هم اشتباه می کنه! بالاخره داور قاضی میدون ِ و این اشتباهش مثل این می مونه که تو دادگاه قاضی به جای اینکه اصل رو بر بی گناهی بزاره بر خلاف اون عمل کنه دیگه این رو نمی شه به حساب اشتباه گذاشت.
پس به نظر اعتراض به تصمیم داور در نهایت شدت باید انجام می شد تا همه شاهد باشن، اما باید این اعتراض مثلا توسط کمک مربی انجام می شد تا مثلا اگه اخراجی رو در پی داره از دوش سرمربی برداشته بشه، شاید هم یک راه دیگه به ذهنشون برسه که دیگه یه بازی در میون بدون سرمربی بازی نکنیم.

۱ نظر:

جواد امنیان گفت...

اقا تو این بازی آقای داور نه تنها در اون صحنه به بازیکن پیکان کارت نداد بلکه یک پنالتی هم برای پیام نگرفت. احتمالا هم تو برنامه نود نشون داده نمی شه یا اگر هم نشون داده بشه باز به قول خداداد کارشناس داوری صورتش رو اون ور می کنه و میگه: نه بابا این که پنالتی نبود و از کار داور هم تعریف می کنه.