۱۳۸۷ آبان ۵, یکشنبه

پیام از چهارمین پیروزی متوالی باز ماند / مس 3 پیام 3

عجب بازی بود این بازی پیام و مس
اول دقیقه 23 سهیمی زد بعد دقیقه 72 مساوی شد
دوباره 73 مطوری زد باز دقیقه 80 فراز فاطمی مساوی کرد
دقیقه 90+1 این بار فراز فاطمی مس رو جلو انداخت که یک دقیقه بعد- دقت کنین عطش تیم رو- دقیقه 90+2 هم یک حمله همه جانبه شد که فکر کنم توپ از هاشمی نسب رد شد و روح الله سلطانی بود که با شجاعت به سمت توپ حمله کرد و گل سوم رو زد.
لحظات گل های بازی در کافه فوتبال
واقعا تیم خوب کار می کنه امیدوارم روند نزولی شروع نشه و هفته بعد هم سایپای بحران زده رو که دیگه تو زمین خودش هم دو هیچ به سپاسی باخت رو با شکست بدرقه کنیم
راستی
تو این بازی اشپیتیم که تنها پیامی گل زن بود تا این هفته گل نزد اما سه تا بازیکنمون پاشون به گل زنی باز شد امیدوارم که ادامه داشته باشه

۳ نظر:

ناشناس گفت...

آفرین امیدوارم همین طور پیشرفت کنید داماش هم که از دست ذولفقار نسب خلاص شد به سپیدرود هم سر بزنید!
زنده باد خداداد عزیزی!

ناشناس گفت...

سلام
ايول من هم پيام رو دوست دارم
چون مشهدي هستم
مرسي لينك كردي
منم لينكت كردم

ناشناس گفت...

سلام آقا مهران خوبید؟؟ چند بار اومدم تو وبتون هر کاری کردم نتونستم واست کامنت بزارم امروز گفتم هر جوریه حتما باید نظر بدم...گشتم تا پیدا شد...
مرسی که اومدید منم شما رو لینک میکنم
بازم بیایذ اون طرفا