۱۳۸۷ آبان ۹, پنجشنبه

پیام یک - سایپا سه / شکست در نبود اشپیتیم

پیام در روزی که نه هاشمی نسب را داشت و نه اشپیتیم را به سایپا باخت.
در این دیدار و در دقایق پایانی نیمه نخست پیام یک گل روی اشتباه بهرامی دریافت کرد-پاس رو به عقب بهرامی در میانه راه به ایمان رزاقی راد خورد و توپ غلطان غلطان راه دروازه پیام را پیش گرفت- در آغاز نیمه دوم پیام حملات همه جانبه ای را روی دروازه سایپا تدارک دید که از هیچ کدام استفاده نکرد و در این بین سایپا از دو موقعیت نصفه ونیمه دو گل دیگر ساختند. بالاخره سهیمی موفق شد در دقایق پایانی یکی از گل های خورده را جبران کند البته اگر پیامی ها حتی از موقعیت های به دست آمده بین دقایق 88 و پایان بازی استفاده می کردند می توانستند پیروز میدان باشند که با کم دقتی موفق به گل زنی نشدند.
تیم پیام برعکس بازی با مس که از موقعیت ها به نحو احسنت استفاده کرد این بار در گل زنی بد عمل کرد مشکلی که با بازگشت اشپیتیم تا حد خوبی رفع خواهد شد.
رویدادهای بازی در کافه فوتبال

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
باخت بدی دادید. من که اصلاً فکرش رو هم نمی کردم به تیم بدون مربی سایپا ببازین؛ ولی شنیدم که خیلی مشکل مالی دارین. امیدوارم یه راهکار مناسبی اندیشیده شه تا امسال تیمهای مشهدی بتونن سر و سامون بگیرن و از این بحران خارج شن چون اگه همینجوری پیش بره که با سلام و صلوات بازیکنا رو بیارین سر تمرین و ازشون بخواد واستون بازی کنن، بعید میدونم سال دیگه تو لیگ نماینده ای داشته باشین؛
به هر حال واستون آرزوی موفقیت میکنم!
من هم آپم بهم سر بزن!!!