۱۳۸۷ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

آخرین اخبار پیش از صعود به لیگ برتر

پس از تساوی بدون گل در دیدار رفت و اعتراض ها به نحوه داوری، پنج شنبه (23/3/1387) پیام در اهواز به دیدار فولاد می رود، این بازی طبق اعلام از ساعت 18 به صورت زنده پخش خواهد شد، با هم آخرین اخبار را مرور می کنیم:

1- خبربد : آخرین خبرها از باشگاه پیام حاکی از عدم حضور هواداران پیام در اهواز است، علت آن هم مسافت طولانی مشهد- اهواز و سختی سفر با اتوبوس و ناکامی در تهیه بلیت قطار برای بردن هواداران است. این خبربد را داشته باشید تا به خبرهای خوب برسیم،
2- خبر خوب : طبق اخبار وجود گرد و غبار در اهواز باعث شده تا تیم فولاد از برگزاری تمرینات باز بماند و خبرهایی هم از اوضاع بد جسمی چند تن از بازیکنانشان به بیرون درز کند که البته با تکذیب مسئولین فولاد همراه بوده است.
3- خبر نگران کننده : به علت بدی آب و هوا در اهواز احتمال لغو پروازها می رود که در این صورت دیدار این هفته لغو شده و جشن صعود پیام به لیگ برتر با تاخیر مواجه خواهد شد.

اخبار روزانه:

خداداد عزيزي: سرطان گرفته‌ام! نماينده‌ي فدراسيون ما را سياه مي‌كند

خداداد عزيزي بعد از تساوي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در مقابل فولاد خوزستان در مشهد به شدت نسبت به داوري اين ديدار انتقاد كرد و گفت: براي اين فوتبال متاسفم.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خراسان، مدير فني تيم فوتبال پيام خراسان در حالي كه به شدت عصباني بود، افزود: متاسفانه يك سري چيزها را نمي توانم بگويم، چون اگر بيان كنم يا محروم مي‌شوم و يا من را به دادگاه مي كشانند چرا كه اگر دقت كنيد الان اكثر مديران و بازيكنان ما دادگاهي شده اند.
وي با بيان اين مطلب كه بازيكنان پيام در مقابل تيم پرستاره فولاد خوب بازي كردند، افزود: به نظر من تساوي نتيجه عادلانه اي بود ولي نمي توانم به داوري اعتراض نكنم.
عزيزي ادامه داد: سعي مي كنم به داوري اعتراض نكنم ولي به خدا نمي شود. 18 ، 19 سال است كه در اين فوتبال هستم و نحوه قضاوت را به راحتي تشخيص مي دهم.
وي ادامه داد: آقاي جهانبانيان فقط بازي ما را از جريان مي انداخت و اصلا قضاوت خوبي نداشت. وقتي به نماينده فدراسيون مي گويم اين چه نحوه قضاوت است؟ مي گويد كتبا بنويس و به كميته انضباطي شكايت كن. آخر كميته انضباطي كه مسوول داوران نيست. آقاي نماينده فدراسيون ما را سياه مي كند. مگر ما از پشت كوه آمده‌ايم كه نمي دانيم وظايف چيست؟!
مدير فني تيم فوتبال خراسان رضوي خاطرنشان كرد: مي دانم كه الان عنايت مي گويد كه جهانبانيان بهترين داور ماست و حتي براي قضاوت در فينال جام جهاني مطرح است، بعد هم مي گويد چرا تهمت مي زنيد و شايد هم مرا به دادگاه بكشاند.
عزيزي گفت: ناظر بازي هم اشتباهات داور را قبول كرد ولي مي گويد به كميته انضباطي شكايت كنيد، من نمي دانم چه ربطي به كميته انضباطي دارد.
وي تصريح كرد: در فوتبال اين مملكت سرطان گرفته ام و متاسفانه هيچ چيزي هم نمي توانم بگويم.
خداداد عزيزي مدعي شد: تمام فوتبال ما را دلالي برداشته است، از دلالي مربي و بازيكن بگير تا دلالي مدير عامل و چيزهاي ديگر. متاسفانه دلالان همه جا حضور دارند و دو برابر بازيكنان درآمد دارند.
وي افزود: مي دانم كه بازيكنان زيادي طعمه دلالي شده اند، از آنها مي‌خواهم كه با شجاعت بيايند حقايق را بيان كنند. چرا كه بايد فوتبال اين مملكت را از وجود دلالان پاك كرد.
عزيزي تصريح كرد: متاسفانه فوتبال اين مملكت كثيف و آلوده شده است ولي خوشحالم كه خدا جاي حق نشسته است. خيلي ها زور زده اند كه استيل آذين به ليگ برتر صعود كند ولي سپاهان نوين ليگ برتري شد و اميدوارم ما هم بتوانيم فولاد را در اهواز شكست داده و در ليگ برتر سال آينده حضور داشته باشيم.
وي ادامه داد: تيم ما فوتبال خوبي بازي مي كند و اين كه با اين نفرات تا اين مرحله صعود كرده شاهكار كرده است و بدانيد كه ما در شرايطي كه تحت فشار باشيم بهتر بازي مي كنيم و در اهواز بازنده نخواهيم بود.
خداداد گفت: شانس صعود پيام و فولاد خوزستان هنوز مساوي است و مطمئن باشيد اگر در اهواز گل بزنيم اين پيام خراسان رضوي است كه ليگ برتري خواهد بود.
خداداد عزيزي از حضور 15 هزار تماشاگر مشهدي در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد قدرداني كرد و گفت: اميدوارم با صعود به ليگ برتر بتوانيم جواب محبت هاي اين تماشاگران را بدهيم.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد آقاي عزيزي بازي خداحافظي شما به كجا انجاميد به شوخي گفت: از اين كه اين همه بازي خداحافظي براي من گذاشته اند تشكر مي كنم. هيچ بازيكني به اندازه من در دنيا بازي خداحافظي نداشته است. خيلي ها براي من بازي خداحافظي گذاشته اند از آقاي شفق كه با رئال مادريد مذاكره كرد تا خيلي هاي ديگر


موج اميدواري در اردوي پيام بعد از شكست استيل آذين

بازيكنان تيم فوتبال فولاد خوزستان تمرينات خود را از سر گرفتند

پزشك تيم فوتبال فولاد خوزستان : بازيكنان در سلامت كامل به سر مي‌برند

به خاطر وجود گرد و خاك در استان خوزستان - تمرينات تيم فوتبال فولاد خوزستان با مشكل روبه رو شده است

۱ نظر:

بهترین وبلاگ ایرانی! گفت...

سلام همشهری
از اینکه به وبلاگم لطف داشتی و لینکش کردی ممنونم. من دارم رو وبلاگ کار میکنم ولی حتما شما رو لینک خواهم کرد. راستی به نظرم اگر بیای تو بلاگفا به کارت ادامه بدی خیلی بهتر میشه و طرفدارها راحت تر میتونن بیان خدمتت... اوکی؟ فعلا به امید دیدار
http://aboomosleme2.blogfa.com
http://belderchine-man.blogfa.com