۱۳۸۷ خرداد ۲۳, پنجشنبه


کمتر از 4 ساعت به دیدار برگشت مرحله حذفی لیگ دسته اول مانده و گرمای اهواز هم اکنون 38 درجه است که همچنان رو به کاهش است، به امید موفقیت پیام در این دیدار.





اخبار روزانه:



دعاي خير مردم خراسان بدرقه پيام



خداداد عزيزي: شرايط اهواز تاثيري در بازي پيام ندارد



رضاييان: ما همه زندگي‌مان را گذاشته‌ايم



فولاد خوزستان - پيام مشهد



سرمربي تيم فوتبال پيام مشهد: در خانه حريف راحتتر بازي مي‌كنيم



سرمربي تيم فوتبال پيام مشهد گفت:با توجه به اينكه سعي كرديم شرايط روحي و رواني بازيكنان را براي ديدار در مقابل فولاد خوزستان آماده كنيم قطعا در خانه حريف راحتتر بازي خواهيم كرد.

هادي برگي زر روز چهارشنبه در آستانه ديدار مقابل فولاد خوزستان در گفت و گو با ايرنا افزود: وضعيت بسيار خوبي داريم و با پرداخت قسط سوم مطالبات بازيكنان سعي كرديم شرايط روحي رواني اعضاي تيم را بالا ببريم .

ديدار اين دو تيم در چارچوب مسابقات پلي آف ليگ دسته اول فوتبال ايران برگزار مي‌شود.

وي گفت : همواره در خانه حريف بازي روانتر و بهتري را به نمايش گذاشتيم و اميدوارم در بازي فردا هم اين شرايط برايمان به وجود بيايد.

او افزود: فولاديها در مشهد تنها به دنبال كسب تساوي بودند و بازي بسته اي را از خود به نمايش گذاشتند اما با توجه به اين كه در مسابقه فردا دو تيم نياز به برد دارند پيش بيني من اين است كه ديداري جذاب را پيش رو داشته باشيم .

وي گفت: سعي كرديم بازيكنان را با شرايط هواي گرم اهواز آشنا كنيم تا مشكلي از اين بابت نداشته باشيم ضمن اينكه در بازي فردا تغييرات تاكتيكي را نسبت به بازي رفت اعمال خواهيم كرد.

ديدار برگشت تيمهاي فوتبال پيام مشهد و فولاد اهواز در چارچوب رقابتهاي پلي آف ليگ برتر روز پنجشنبه در حالي برگزار مي‌شود كه ديدار رفت اين دو تيم با تساوي بدون گل در مشهد به پايان رسيد.



پيام مشهد و فولاد خوزستان ، مرگ و زندگي در گرماي اهواز



اهواز - تيم‌هاي فوتبال فولاد خوزستان و پيام مشهد در چارچوب مرحله پلي آف مسابقه‌هاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاههاي ايران فردا/پنجشنبه/ در حالي در شهر اهواز به مصاف هم مي‌روند كه گرماي اين شهر تاثير زيادي در نتيجه اين ديدار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ايرنا از اهواز ، بازي رفت اين دو تيم در شهر مشهد با تساوي بدون گل به پايان رسيده بود.

بيش از دو سال از زماني كه هواداران تيم فوتبال پيام مشهد در ورزشگاه تختي شهر اهواز فرياد مي‌زدند تا تيمشان را راهي ليگ برتر كنند ، مي‌گذرد و اكنون چرخ روزگار باز هم سبزپوشان خراساني را در مرحله‌اي قرار داده كه براي صعود به ليگ برتر بايد ‪ ۹۰دقيقه حياتي را پشت سر بگذارند.

اهميت ديدار دو تيم در اهواز بيشتر به اين خاطر است كه برنده اين مسابقه جواز حضور در مسابقه‌هاي فوتبال ليگ برتر سال ‪ ۸۷را بدست خواهد آورد.

هفته گذشته تيم استيل آذين تهران كه بخت نخست صعود به مسابقه‌هاي ليگ برتر فوتبال به شمار مي‌رفت ، از راهيابي به اين مسابقات بازماند و تيم سپاهان نوين اصفهان اين امتياز را از آن خود كرد و حالا سبزپوشان خراساني هم اميدوارند با تلاشي كه در اهواز انجام مي‌دهند ، تيم متمول خوزستاني را ناكام بگذارند.

تيم پيام مشهد در بازي فردا/پنجشنبه/ علاوه بر جدال تن به تن با بازيكنان حريف دو مشكل عمده و اثرگذار را در پيش رو دارد.

مشكل اول گرماي بالاي هواي شهر اهواز است كه بر اساس گزارش سازمان هواشناسي ، عصر امروز/چهارشنبه/ به بيش از ‪ ۴۶درجه رسيد و احتمالا عصر فردا نيز همين دما بر اهواز حاكم خواهد بود.

مشهدي‌ها كه به هيچ وجه به اينگونه آب و هوا عادت ندارند ، قطعا در نيمه اول مسابقه تحت تاثير شرايط جوي قرار خواهند گرفت و بازي چندان خوبي را ارائه نخواهند داد.

از طرف ديگر ، تماشاگران تيم فولاد خوزستان مشكل بعدي تيم پيام مشهد هستند . پس از سقوط تيم صنعت نفت آبادان به ليگ دسته اول ، خوزستاني‌هاي فوتبال دوست طاقت اين كه تيم فولاد را هم در صعود به ليگ برتر ناكام ببينند ندارند و به طور قطع جهنم اهواز را براي سبزپوشان ، داغ تر و تحمل ناپذيرتر خواهند كرد.

هادي برگي زر سرمربي تيم فوتبال پيام مشهد در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت : بايد مراقب حاشيه‌هاي بازي فردا هم باشيم چون بسياري از معادلات در بيرون از زمين بازي رقم مي‌خورد.

وي افزود : همچنين براي اين كه بازيكنان به شرايط آب و هوايي عادت كنند ، تمرين امروز را در هواي گرم و دم كرده اهواز برگزار كرديم و انشاالله در نيمه اول بازي با شرايط آب و هوايي كنار خواهيم آمد.

بازي تيم‌هاي فوتبال پيام مشهد و فولاد خوزستان در اهواز به اعتقاد كارشناسان فوتبال حكم مرگ و زندگي را براي هر دو تيم دارد و به همين دليل نيز مسوولان مشهدي و اهوازي ضمن پرداخت حقوق بازيكنان خود ، پاداش‌هاي خوبي را هم براي صعود به ليگ برتر در نظر گرفته اند.

نكته قابل تامل در اين بين اين است كه به رغم صحبت‌هايي كه پيش از اين انجام شده بود ، هيچ تماشاگري از تيم پيام مشهد براي تشويق اين تيم به اهواز آورده نشده و به طور قطع پيام مشهد فردا به تنهايي بايد به مصاف حريف قدرتمند خود برود.

تلاش خبرنگار ايرنا براي صحبت با مسوولان تيم پيام مشهد در خصوص اعزام نكردن تماشاگران اين تيم خراساني به شهر اهواز نتيجه‌اي نداشت.

هیچ نظری موجود نیست: