۱۳۸۷ تیر ۳, دوشنبه

خداداد سرمربی و حسین عبدی مربی

دیشب خداداد به عنوان سرمربی معرفی شد.
حالا مونده انتخاب بازیکن ها.

۱ نظر:

mehranrm گفت...

در پي كسب نتايج مطلوب از بازيكنان تيم‌هاي ابومسلم و پيام تجليل شد

http://www2.irna.ir/fa/news/view/menu-154/8704034172114022.htm

مراسم تجليل از بازيكنان تيمهاي فوتبال پيام و ابومسلم خراسان با حضور استاندار خراسان رضوي و جمعي از مسوولان برگزار شد كسب نتايج مطلوب در مسابقات ليگ برتر و ليگ دسته اول و توفيق در افزايش سهميه فوتبال اين استان در ليگ برتر انگيزه برپايي اين مراسم اعلام شد.
استاندار خراسان رضوي يكشنبه شب در اين مراسم با اشاره به اينكه امسال تيم فوتبال پيام با عزت و به رغم هزينه‌هاي محدود توانست به ليگ برتر صعود كند گفت : اين صعود مديون زحمات بازيكنان ، كادر فني و مديريت و هواداران فوتبال در مشهد است .
محمدجواد محمدي زاده افزود: فوتبال خراسان امسال در ليگ برتر داراي دو سهميه است و اميدوارم با غيرت و همت بازيكنان اين دو تيم در ليگ برتر نيز شاهد نتايج درخشاني از سوي تيمهاي پيام و ابومسلم باشيم .
وي بر حمايت تمام مسوولان استاني از اين دو تيم تاكيد كرد.
افشين داوري مديركل اداره تربيت بدني خراسان رضوي نيز همراه با مديرعامل باشگاه پيام و ابومسلم طي اين نشست سخناني در خصوص آخرين وضعيت اين دو تيم اظهار داشتند.
در اين مراسم شهردار مشهد، دو تن از معاونين استاندار خراسان رضوي ، رييس سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوي ، بازيكنان ، اعضا كادر فني و هيات مديريه باشگاههاي پيام و ابومسلم و نمايندگان رسانه‌هاي گروهي حضور داشتند.
طي اين نشست به اعضا دو تيم لوح تقدير و هدايايي از سوي استاندار خراسان رضوي اهدا شد.


مديرکل تربيت بدني خراسان رضوي: دست از حمايت پيام برنخواهيم داشت

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1151694

مديرکل تربيت بدني خراسان رضوي گفت: صعود پيام به ليگ برتر به فوتبال خراسان کمک شاياني خواهد کرد.
افشين داوري در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، افزود: با صعود تيم پيام به ليگ برتر مخاطبين فوتبال در استان دو برابر خواهد شد و رقابت سالم بين دو تيم استان در ليگ برتر باعث رشد و ارتقاي فوتبال و همچنين ايجاد انگيزه‌هاي فراوان در فوتبال دوستان مي‌شود.
وي ادامه داد: اميدوارم با اين اتفاق شرايطي فراهم شود که حاميان مالي پا به عرصه فوتبال خراسان رضوي گذاشته و جايگاه فوتبال استان را درک کنند.
داوري خاطرنشان ساخت: استان خراسان رضوي شرايط بسيار خوبي در تامين مسابقات دارد و از لحاظ فني مجموعه ثامن‌الائمه مشهد پس از ورزشگاه آزادي به گفته کارشناسان خارجي از بهترين مجموعه‌هاي ورزشي است و با وجود افراد متخصص قابليت برگزاري خوب مسابقات دو تيم ليگ برتري را داريم.
مديرکل تربيت بدني خراسان با بيان اينکه در بدو ورودم به ورزش خراسان رضوي تيم پيام داراي مشکلات فراواني بود که ما را مجبور به وارد شدن به چالش‌هاي آن کرد،‌ تصريح کرد: در ابتداي کار مجبور به وارد شدن در کار اين تيم شدم زيرا ماندن امتياز اين تيم در استان حق خراسان است و اداره کل مجبور شد راسا تيم را تحت پوشش خود قرار دهد و خوشحالم كه بعد از 2 سال اين نتيجه به دست آمد.
وي افزود: در اوج بحران از اين تيم حمايت کرديم و اکنون با زحمت فراوان مديران باشگاه و کادر فني آن، تيم توانست به موفقيت دست يابد.
داوري با اشاره به شرايط سخت بازي کردن در ليگ برتر خاطرنشان ساخت: تيم پيام براي نتيجه‌گيري نياز به هدف‌گذاري دارد و در آينده توقع آن را دارم که شاهد يک تيم خوب و با قدرت در ليگ برتر باشد.
داوري افزود: اميدوارم اين تيم با جمع کردن يک سري افراد فني خوب در کادر فني و فراهم کردن شرايط مالي مناسب بتواند در يک رقابت نابرابر با تيم‌هاي دولتي موفق باشد.
مديرکل تربيت بدني خراسان رضوي ادامه داد: تامين اعتبار مالي مورد نياز تيم با توجه به خصوصي بودن آن بسيار سخت است اما حال که زحمات به بار نشسته دست از حمايت تيم برنخواهيم داشت.
وي با اشاره به شرايط مالي مناسب تيم‌هاي دولتي در ليگ برتر فوتبال تاکيد کرد: هر دو باشگاه فوتبال استان خصوصي هستند و توسط شخص اداره مي‌شوند در حالي که در ساير استان‌ها تيم‌ها با بودجه‌هاي کلان دولتي به راحتي بازيکنان خوب را با مبالغ هنگفت جذب مي‌کنند و توقع ما از مسوولان اين است که با توجه به شرايط ما و بحث خصوصي سازي که هم اکنون مطرح است، فوتبال استان را مورد حمايت خود قرار دهند.


"خداداد عزيزي" سرمربي تيم فوتبال پيام شد

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1152025

خداداد عزيزي سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان شد.
علي صلاحي مديرعامل باشگاه پيام خراسان در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)_ منطقه‌ي خراسان، با اعلام اين خبر افزود: يك‌شنبه شب در جشن تقدير از بازيکنان تيم هاي پيام و ابومسلم خراسان طي توافقي با "خداداد عزيزي" و اختصاص مبلغي معادل يك ميليارد و 500 ميليون تومان به تيم براي فصل آينده در رقابت هاي ليگ برتر، خداداد عزيزي سرمربي‌گري تيم را پذيرفت.
وي ادامه داد: تمرينات تيم از عصر امروز زير نظر عزيزي آغاز خواهد شد و حسين عبدي سرمربي تيم ويند امارات و كاپيتان سابق تيم پيروزي تهران به عنوان يکي از کمک هاي وي مشغول به کار خواهد شد و ديگر کمک هايش را تا چند روز آينده انتخاب خواهد کرد.
عزيزي با اشاره به برگزاري مراسم تقدير از بازيکنان تيم هاي پيام و ابومسلم خراسان توسط استاندار خراسان رضوي تصريح کرد: در اين جلسه استاندار خراسان رضوي از تمام دستگاه هاي دولتي استان خواسته که تيم هاي ابومسلم و پيام را مورد حمايت خود قرار دهند و در چند روز آينده طي جلسه اي با حضور استاندار، نمايندگان مشهد در مجلس شوراي اسلامي، شهردار مشهد و مدير کل تربيت بدني خراسان رضوي راه کارهاي حمايت از اين دو تيم مشخص خواهد شد.


پس ازاعلام مديرعامل مبني براخراج قائم مقام شيخ الاسلام: هنوزابلاغي مبني براخراجم نيامده است! مسائل پشت پرده را براي مردم ومسوولان بازگو خواهم كرد

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1152161

قائم مقام باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: با ابلاغ رسمي به باشگاه آمده ام و با ابلاغ رسمي هم از باشگاه خواهم رفت.
علي شيخ الاسلام در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه خراسان، افزود: هنوز هيچ ابلاغي مبني بر اخراج من از پيام نيامده است و من هم‌چنان قائم مقام پيام هستم.
وي خاطر نشان كرد: قبل از شروع بازي هاي پلي‌آف قصد کناره گيري از باشگاه را داشتم اما با وساطت مديران ورزشي استان و همچنين مديران باشگاه در آن زمان در تيم ماندگار شدم و آنها گفتند که فعلا تيم به من نياز دارد و من به خاطر پيام در باشگاه ماندم.
وي افزود: اهل استعفا نيستم و بايد رسما اخراجم کنند و اگر در رسانه ها گفته اند که مرا اخراج کرده اند از اين مساله خوشحالم.
شيخ الاسلام درمورد ادعاي مديرعامل باشگاه مبني بر رعايت نکردن شئونات اسلامي توسط وي تصريح کرد: شب گذشته پس از مراسم تقدير از بازيکنان تيم توسط استانداري خراسان رضوي مدير عامل باشگاه نمي دانم به چه دليلي شروع به فحاشي به من کرد و اکثر حاضران در جلسه شاهد رفتار ناپسند وي بودند.
وي ادامه داد: اگر مديرعامل باشگاه حرف از رعايت نکردن شئونات اسلامي زده است، بالاخره مملکت تشکيلات قانوني دارد و پرونده هاي همه ما در آن موجود است و برويد پرونده من و مدير عامل باشگاه را بررسي کنيد، مردم هم مرا مي شناسند و هم مديران باشگاه را و به درستي قضاوت خواهند کرد.
وي خاطر نشان كرد: حرف هاي زيادي براي گفتن دارم که به زودي آنها را خواهم گفت و مسائل پشت پرده باشگاه را براي مردم و مسوولان بازگو خواهم کرد.