۱۳۸۷ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

گزارش دیدار: پیام - ویند امارات

دیدار دوستانه تیم های پیام و ویند امارات که در مشهد و در ورزشگاه ثامن برگزار شد با شکست میزبان خاتمه یافت. گزارش این دیدار را از ایسنا دنبال کنید:
اين ديدار كه در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار شد، تيم فوتبال ويند امارات با
نتيجه 3 بر 2 ميزبان خود را شكست داد. در اين ديدار مجتبي كياني، امين بن رشيد و
طاهر نريماني براي تيم ويند و همچنين اشپجتيم اريفي و ايمان نعمت‌پور براي تيم پيام
به ثمر رساندند. قرار بود اين دو تيم يك ديدار تداركاتي ديگر هم برگزار كنند كه اين
ديدار با توجه به نزديكي ديدار تيم‌هاي پيام خراسان رضوي و فولاد خوزستان برگزار
نخواهد شد.

اخبار روز:
شكست تيم فوتبال پيام در يك بازي تداركاتي مقابل ويند امارات

۱ نظر:

Unknown گفت...

سلام. من مدیر وبلاگ هوادارن ابومسلم www.aboomoslem-club.blogfa.com هستم.
ممنون از اینکه به من سر زدید و وبلاگ من رو Add کردید.
من هم با اجازتون وبلاگ شما رو Add کردم.
با آرزوی صعود پیام به لیگ برتر
موفق باشید