۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

چمنیان:بازی در سیرجان سخت است

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: بعد از حاشيه‌هايي هفته گذشته، دوباره تمرينات را از سر گرفتيم.
عباس چمنيان با اشاره به آغاز مجدد تمرينات تيم پيام خراسان از پنجشنبه هفته گذشته افزود: شرايط تيم بد نيست و درحال آماده شدن براي بازي جمعه هستيم.
وي در خصوص مشكلات حاشيه‌اي و تعطيلي تمرينات تيمش در هفته گذشته اظهار داشت: مشكلات مالي به اين سادگي قابل حل نيستند و نياز به زمان دارند، ولي براي حل آن تلاش‌هايي در حال انجام است.
چمنيان بازي جمعه تيم خود با تيم گل گهر سيرجان را بازي سختي خواند و افزود: اين تيم از جايگاه خوبي در جدول برخوردار است و همچنين با توجه به جو ورزشگاه و تماشاچيان هميشگي آن‌ها، مطمئنا بازي سختي در پيش داريم ولي تمام تلاش خود را مي‌كنيم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در خصوص تصميم اين تيم براي جذب مهاجم عنوان كرد: جان نگودي در حال حاضر در تمرينات حضور دارد اما به دليل مشكلات وي براي گرفتن كارت ITC و پروانه كار در ايران نمي‌توانيم با او قرارداد ببنديم، صحبت‌هاي اوليه با نگودي انجام شده و به توافق رسيده‌ايم و اگر مشكل مدركش حل شود، جذب تيم مي‌شود.
=
محمد جان تقسیم سهام بین مردم کار خوبیه ولی به نظرم بهتر از اون فروش باشگاه به یه ادم درست و حسابی مثه مهندس ثابته
اگه ما یه استاندار درست و حسابی داشتیم می تونست یه قراردادی با ثابت امضا کنه که مثلا فلان بخش مشهد بهش اجازه احداث پروژه هاش رو بده به شرطی که مادام العمر درامد یه روزش رو بده به پیام و کلا بره زیر مجموعه خودش بشه
یا اصلا ثابت نه اینهمه کارخونه
ولی افسوس که اینا اصلا به فکر من و شما و جوونای این خطه نیستن که اگه بودن یه فکری به حال کل ورزش می کردن که اینجوری ابروریزی نشه
فقط بلدن حرف بزنن و شعار بدن هیچکدومشون ادم نیستن

۱ نظر:

محمد گفت...

امیدوارم پیام بتونه نتیجه خوبی بگیره