۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

امضاي استاندار براي انتقال بازي هاي پيام به تختي

قائم مقام باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: قسط اول قرارداد بازيكنان در اين هفته پرداخت مي‌شود.
هادي فلاح اظهار داشت: در حال حاضر پيگير مسائل مالي باشگاه هستيم و درصدديم تا در همين هفته قسط اول قرارداد بازيكنان را پرداخت كنيم و اين در حالي است كه هيچ كس تا به حال به صفايي، مالك باشگاه كمك نكرده و كمك استاندار به پيام هم فقط در حد حرف بود.
وي تصريح كرد: سه هفته پيش استاندار قول مساعدت در اول آبان ماه را به ما داد اما بعد از گذشته 8 روز از آبان ماه هنوز هيچ كمكي ديده نشده و تربيت بدني استان كه سال گذشته 100 ميليون تومان به باشگاه كمك كرد، به ازاي آن از صفايي چك گرفت.
فلاح با بيان اينكه تمام هزينه‌هاي باشگاه را صفايي پرداخت مي‌كند، افزود: من تا به حال در پرداخت‌ها نقشي نداشته‌ام و اگر پولي براي هزينه‌هاي باشگاه صرف كردم، پس از يك هفته صفايي آن مبلغ را به من بازگردانده است.
وي تاكيد كرد: اكثر قراردادهاي سال گذشته پرداخت شده و فقط درصد كمي از قرارداد آن‌هايي كه هنوز در تيم هستند باقي مانده كه در مجموع به حدود 50 يا 60 ميليون تومان مي‌رسد.
وي ضمن جعلي خواندن امضاي هواداران پيام در طومار اخيري كه براي استانداري نوشته شده است، تصريح كرد: در زير امضاي هوارداران شماره تلفن‌هاي آن‌ها نيز نوشته شده بود كه من با اكثر آن‌ها تماس گرفتم و همگي امضاي آن طومار را تكذيب كردند.
قائم مقام باشگاه پيام خراسان رضوي ادامه داد: اكثر كساني كه شماره آن‌ها درج شده بود، اعلام كردند كه هواداران ابومسلم هستند كه براي انتقال بازي‌هاي تيم خود به استاديوم تختي طومار را امضا كرده‌اند و حتي يكي از آن‌ها خودش را رضايي، بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس معرفي كرد كه اين موارد نشان مي‌دهد تمام آن امضاها جعلي بوده است و هيچ كدام از هواداران پيام از آن طومار اطلاعي نداشتند.
وي از گرفتن امضاي استاندار براي انتقال بازي‌هاي پيام به استاديوم تختي خبر داد و عنوان كرد: توقع داريم فرماندار مشهد نيز مساعدت لازم را به عمل آورد تا بتوانيم از امتياز ميزباني به نحو احسن استفاده كنيم.
قائم مقام باشگاه پيام خراسان رضوي در پاسخ به شايعه كم كردن مبلغ قرارداد بازيكنان بدون رضايت آن‌ها، عنوان كرد: به لحاظ قانوني ما اصلا بدون رضايت كسي نمي‌توانيم قراردادي را كم كنيم و تنها موردي كه وجود داشت سجاد اميري و مرتضي هاشمي‌زاده بودند كه براي صدور رضايت‌نامه‌ آن‌ها مبلغي از قراردادشان را پرداخت نكرديم كه اين امر عادي است و اين شايعات را تكذيب مي‌كنم.
وي وجود اختلاف با چمنيان را يكي ديگر از شايعات پيرامون باشگاه اعلام كرد و به ايسنا گفت: هيچ اختلافي با چمنيان نداريم، شخصيت او در فوتبال ايران كم‌نظير است به طوري كه شخصيت تيم ما نسبت به سال گذشته قابل قياس نيست.
وي افزود: من و صفايي به وي دلگرمي مي‌دهيم كه حمايت قاطعانه از او داريم و صحبت عدم حضور او را در پيام حتي به فكر ما هم خطور نكرد.
فلاح تاكيد كرد: چمنيان تا زماني كه بخواهد در تيم بماند، ما از او حمايت خواهيم كرد و تا به امروز هم نتايج قابل قبولي كسب كرده است.

۲ نظر:

محمد گفت...

سلام ودرود به عاشقان پیام وفوتبال خراسان که در صبر وشکیبایی وحمایت از تیمشون نمونه اند(بااین شرایط عجیب فوتبال خراسان)
ما که از خدامونه قراداد بازیکنان پرداخت بشه تاحاشیه ای برای تیم به وجودنیادولی تجربه نشون داده...
امیدوارم فوتبال خراسان دست کسانی باشد که عاشق تیم بوده که و ازجون برای تیم مایه بزارن

saeed گفت...

آره بازيها اگه بياد تختي خيلي بهتره مخصوصا الآن كه تماشاگرها حداكثر به 1000 تا مي رسن