۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

حواشي ولكن پيام نيستند

گويا با وجود پرداخت بدهي ها همچنان حواشي دست بردار پيام نيستند.
در يزد پس از شكست در دقايق پاياني حوادثي روي داده كه طبق گزارش يونس مسعودي به اين شكل بوده است:
در حالی که هیچکس فکر نمی کرد پیام این هفته هم بازی کند ما با سلام و صلوات به یزد رفتیم ودر هتل سنتی یزد که فضای بسیار دلنشین و زیبایی داشت مستقر شدیم.
بعد از یک جلسه تمرین سبک در زمین شماره 2 شهید نصیری یزد به هتل برگشتیم.البته کارت بازی امیر ارجمند بازیکن جوان و تازه وارد پیام صادر نشد تا علی حنطه با عصبانیت مجموعه اجرایی باشگاه را مورد انتقاد قرار دهد.
بالاخره با فرا خواندن یکی از بازیکنان از مشهد که در لیست 18 نفره نبود مسئله حل شد اما بازیکنی که دو هفته در تمرینات بصورت ناقص حاضر بوده به چه درد ما می خورد؟
روز بازی با یک ترکیب نسبتا تدافعی بازی را شروع کردیم در نیمه اول فقط دوندگی حرف اول و آخربازی بود تا اینکه در نیمه دوم تیم حریف با چند تعویض تهاجمی بر حملات خود افزود این در حالی بود که سرمربی پیام با تعویض مروی بازیکن با تجربه میدان، عملا ما را در نیمه خودی محبوس کرد!
در اوسط نیمه دوم مهاجم ما با دروازه بان حریف تک به تک شد اما خطای 100در صد او با یک کارت زرد از سوی داور نادیده گرفته شد.اما حملات پراکنده حریف هیچ تاثیری نداشت تا اینکه داور با اعلام 5 دقیقه وقت اضافه تعجب همگان را بر انگیخت!در دقیقه 94 بود که مهاجم حریف با زیرکی خودش را به دروازه بان ما کوبید و داور هم که منتظر همین لحظه بود نقطه پنالتی را نشان داد و این گل با نا جوانمردی تمام به ثمر رسید.
و اما حاشیه بازی:
پس از پایان بازی بازیکنان حریف با فحاشی زد و خورد را شروع کردند که در این لحظه یکی از همراهان ما(هواداران بی ترمز)به سمت داور حمله ور شد و این باعث ایجاد تشنج در ورزشگاه شد البته بی ملاحظگی مسئولان اجرایی هم مزید بر علت شد تا اینکه تماشاگران یزدی با چوب و چماق به جان ما بیفتند.خدا به ما رحم کرد که همه آنها وارد زمین نشدند وگر نه الان می بایست جنازه هایمان را به مسئولان استان تحویل می دادند!؟مسئولان تربیت بدنی استان یزد با چنان برخورد زننده ای با کاروان ما رفتار کردند که گویی ما حزب بعثیم!؟ بعد از یک ساعت معطلی با 4 ماشین اسکورت پلیس به فرودگاه رفتیم این در حالی بود که یزدیها با موتور و ماشین مارا تعقیب می کردند!
جز تاسف چیزی برای آنها ندارم.اما افسوس می خورم که یک مقام مسئول از مشهد با ما نبود.کی میخواهیم به هم نیکی کنیم خدا میداند............................
==========
اينطور كه به نظر مي رسد ژان دي نگودي اميد شماره يك گلزني پيام در اين حادثه نقش اول بوده و به احتمال غريب به يقين با محروميت شديد روبرو خواهد شد و اين يعني خشكيدن اندك اميد هوادران خراساني به صعود تيم محبوب پيام!
=========
صلاحي:هيئت فوتبال يزد بايد جوابگو باشد!
مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي پس از درگيري‌هاي رخ داده در انتهاي بازي تيمش در مقابل تربيت يزد گفت: از هيات فوتبال يزد توقع ميزباني بهتري را داشتيم.
علي صلاحي در خصوص درگيري‌هاي رخ داده در بازي پيام در مقابل تربيت در يزد اظهار داشت: با توجه به ميزباني خوبي كه در بازي رفت در مقابل تربيت داشتيم از هيات فوتبال يزد توقع داشتيم كه ميزبان بهتري براي ما انجام دهد، نارضايتي ما از تيم تربيت نيست بلكه از هيات فوتبال اين شهر است.
وي افزود: در جلسه‌اي كه ديروز در كميته انضباطي برگزار شد متاسفانه هيات فوتبال يزد تنها صحنه‌هايي را به صورت گزينشي به عنوان فيلم‌ بازي به كميته انضباطي داده بود و استناد آن‌ها نيز به همين فيلم است ولي هواداران ما فيلمي را گرفته‌اند كه در آن هواداران تربيت به بازيكنان پيام فحاشي مي‌كنند و آنان مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهند و طبيعتا بازيكنان ما هم ناچار بودند تا از خود دفاع كنند، ما اين فيلم را به كميته انضباطي خواهيم داد.
وي در ادامه گفت: البته از بازيكنانمان حمايت نمي‌كنيم و كار بد آن‌ها را قبول نداريم، با ژان نگودي، بازيکن تيم نيز صحبت كرده‌ايم و منتظر راي كميته انضباطي هستيم و پس از صدور راي اين موضوع را در كمتيه انضباطي باشگاه نيز بررسي خواهيم كرد و با آن‌ها برخورد مي‌كنيم.
مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي در خصوص علت اين درگيري‌ها تصريح كرد: هيات فوتبال يزد درهاي استاديوم را باز كرد تا هواداران به زمين بيايند، اين موضوع براي ما بسيار عجيب است و در مقابل اين رفتار سكوت نخواهيم كرد و قطعا پس از راي كميته انضباطي از هيات فوتبال يزد شكايت خواهيم كرد، آن‌ها بايد پاسخگوي اين اتفاقات باشند.
===========
عذرخواهي مهاجم پيام از بعضي هواداران تربيت يزد؛
ژان دي نگودي: شروع درگيري از سوي آن‌ها بود
بازيكن خارجي تيم فوتبال پيام خراسان با اشاره به درگيري‌هاي بازي با تربيت يزد گفت: به عنوان يك مهمان در ايران، انتظار چنين برخوردي را نداشتم.
ژان دي نگودي در خصوص درگيري‌هاي رخ داده پس از بازي پيام در مقابل تربيت يزد اظهار داشت: پس از پايان بازي در حالي كه با ناراحتي و در حال صحبت با داور مسابقه به سوي رختكن مي‌رفتيم ديدم كه هواداران به زمين مسابقه آمدند؛ ناگهان ضربه‌اي از پشت به سرم خورد، پشت سرم را كه نگاه كردم تعداد زيادي از هواداران را ديدم و كنترلم را از دست دادم و به سوي آن‌ها رفتم تا از خود دفاع كنم.
وي افزود: شروع درگيري از سوي آن‌ها بود ولي باز هم حاضرم از كساني كه با من كاري نداشتند و به سوي آن‌ها رفتم حضوري عذرخواهي كنم.

هیچ نظری موجود نیست: