۱۳۸۸ اسفند ۱۱, سه‌شنبه

حنطه:پيام امشب رفع تعليق مي شود/با هادي برگي زر رفيق هستم



سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: امشب پيام رفع تعليق مي‌شود و پنج‌شنبه مقابل اتكا گلستان به ميدان مي‌رويم.
علي حنطه تصريح كرد: تعليق باشگاه پيام به خاطر تلاش‌هاي مدير عامل، مالك باشگاه، استاندار خراسان رضوي و رييس هيات فوتبال امشب حل خواهد شد و روز پنج‌شنبه ميزبان تيم فوتبال اتكا گلستان خواهيم بود.
وي افزود: اگر استاندار ورزشي خراسان رضوي و تلاش‌ها و حمايت‌هاي وي نبود اكنون پيام سرپا نبود، ضمن اينكه با كمك‌ صلاحي و صفايي توانستيم اين تيم بحراني را تا اينجاي كار بياوريم و اينها تلاش‌هايي است كه هيچ وقت ديده نمي‌شوند.
حنطه در خصوص وضعيت تيمش در آستانه ديدار با اتكا اظهار داشت: از زماني كه تعليق شديم، وظايفم را به عنوان سرمربي تيم و مسووليتم را در پيام به صورت منظم انجام دادم و شرايط تيم در وضعيت مطلوبي است كه اميدوارم با حمايت مردم، مطبوعات و مسوولان با پيروزي در اين ديدار به رده دوم جدول برسيم چون در حال حاضر با تيم دوم جدول تنها 3 امتياز فاصله داريم.
وي خاطرنشان كرد: با تيم اتكا در دور رفت بازي داشتيم و شناخت قابل قبولي از اين تيم دارم و برگي‌زر، سرمربي تيم اتكا يكي از دوستان من است و با وجود رفاقتي كه با او دارم، باز هم رقيب من محسوب مي‌شود و براي پيروز شدن بر تيمش تلاش مي‌كنم.
وي در واكنش به احضارش از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: از من خواسته‌اند تا براي پاسخگويي در خصوص اتفاقات و صحبت‌هاي ديدار با شهرداري تبريز به كميته انضباطي بروم و من هم با جواب قانع كننده‌اي خواهم رفت.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي ادامه داد: 4 سال در كنار ميثاقيان كار كردم و به عنوان كمك او فعاليت كردم اما وقتي در تبريز از دقيقه يك تا دقيقه نود، تماشاچيان تبريز به من فحاشي كردند ميثاقيان كه مي‌توانست با بلند كردن دست خود از آنها بخواهد كه به اين كار ادامه ندهند، اين حركت را انجام نداد و از فحاشي ‌آنها جلوگيري نكرد، تيم شهرداري تبريز آمده بود تا به هر قيمتي بازي را ببرد.

هیچ نظری موجود نیست: