۱۳۸۸ اسفند ۱۹, چهارشنبه

حنطه:فقط از پيام حمايت كنيد.همين!

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: مطبوعات به جاي حمايت به فكر تضعيف پيام نباشند.
علي حنطه در واكنش به صحبت‌هاي مربي تيم‌هاي پايه پيام در مطبوعات مبني بر اين كه در مبلغ قرارداد بازيكنان بومي و غيربومي پيام تبعيض ايجاد شده است، عنوان كرد: در حال حاضر كه ابومسلم خطر سقوط را احساس مي‌كند، پيام براي صعود به ليگ‌برتر به حمايت همه جانبه‌ مطبوعات نياز دارد اما بعضي حواشي زيادي براي اين تيم درست مي‌كنند كه اين مسايل در شان استان خراسان رضوي نيست.
وي ادامه داد: آن قدر از اين حرف‌ها ناراحت شده‌ام كه ادامه كار برايم سخت شده اما پاي قولم هستم و سعي مي‌كنم تيمي را كه براي ماندن در ليگ دسته اول بسته بوديم و درحال حاضر شانس صعود به ليگ برتر دارد، با تمام وجود هدايت كنم تا به ليگ برتر راه پيدا كند.
حنطه با بيان اين كه در اين شرايط تنها انتظارم از رسانه‌ها و مطبوعات حمايت از اين تيم است، اذعان داشت: جرم من اين است كه تا امروز با بازيكنان گمنام در پيام نتيجه گرفته‌ام و بازيكناني مثل نگودي و منصور جماليان كه ساير تيم‌ها آن‌ها را نمي‌خواستند، به ستون تيم تبديل كرده‌ام و بازيكناني كه در حال تحصيل در دانشگاه هستند مثل رمزي، ارجمند و مسعودي در كنار تحصيل‌شان فوتبال هم بازي مي‌كنند و با اين حال نتيجه گرفته‌ايم.
وي در واكنش به صحبت‌هاي شريف در خصوص مبلغ قرارداد و بي انضباطي‌هاي نگودي، به ايسنا گفت: كدام بازيكن خارجي را مي‌توان در ايران نام برد كه بي انضباط نباشد و نگودي‌ با وجود اين در سه بازي باعث گرفتن 6 امتياز براي ما شد و مبلغ قراردادش تنها 40 ميليون تومان است نه 60 ميليوني كه شريف گفته زيرا كه قرارداد هيچ كدام از بازيكنان ما بالاتر از 40 ميليون تومان نيست و اگر مي‌توانستيم با اين مقدار قرارداد ببنديم، روح الله سلطاني را در تيم نگه مي‌داشتم اما نمي‌توانستم همه را فداي يك نفر كنم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي افزود: كساني كه اين صحبت‌هاي غير واقعي را عنوان مي‌كنند افرادي تنگ نظر هستند كه نمي‌خواهند پيام نتيجه بگيرد اما بهتر است به وجدان خود رجوع كنند و بدانند كه الان زمان اين صحبت‌ها نيست.
وي تاكيد كرد: اگر اين افراد نمي‌توانند به پيام كمك كنند حداقل براي تيم و باشگاه مشكلي ايجاد نكنند و من هم روزي در جلسه مطبوعاتي با مدرك و سند به تمام ابهامات و سوالات آن‌ها پاسخ مي‌دهم.
حنطه با بيان اين كه هميشه در بحران‌ها خوب نتيجه گرفته‌ام، ابراز كرد: بهتر است واقعيت‌ها را ببينيم و بازگو كنيم و همه بدانند كه اين تيم در شرايط سخت نتيجه گرفته است.
وي در خصوص مبلغ پرداختي به بازيكنان پيام، عنوان كرد: هر كس با توجه به شرايط تمريني و بازي كه انجام مي‌دهد پول دريافت مي‌كند و مبناي مالي باشگاه همين است كه كسي كه كار و تلاش مي‌كند مزد زحماتش را مي‌گيرد.
وي خاطرنشان كرد: جرم من اين است كه كارهايم را با ضابطه انجام مي‌دهم نه با رابطه و بعضي‌ها نمي‌توانند با رابطه‌ بازيكنان مد نظر خود را به تيم تحميل كنند.
حنطه با در خواست از رسانه‌ها براي حمايت از تيمش، اظهار داشت: تضعيف كردن پيام هنر نيست بلكه همه بايد كمك كنند تا اين تيم به ليگ برتر صعود كند و آبروي استان حفظ شود، يار دوازدهم هر تيم مطبوعات و صدا و سيما و طرفداران هستند و بهتر است الان فقط حمايت كنند.

هیچ نظری موجود نیست: