۱۳۸۸ شهریور ۵, پنجشنبه

اولين سالگرد مرحوم علي زادعلي



دوسال پيش زماني كه تمامي كارشناسان راي به سقوط پيام از دسته يك به دسته دو مي دادند عباس چمنيان سرمربي وقت تيم با تست گيري عده اي جوان جوياي نام را برگزيد و با انها پابه عرصه مسابقات گذاشت.در ديدارهاي اغازين طبق پيش بيني كارشناسان پيام با شكست هاي پياپي تا رده اخر هم سقوط كرد اما وقتي جوانان پيام احساس تعصب به باشگاه خود كردند ورق را برگرداندند و با بردهاي شيرين و پياپي از فرش به عرش رسيدند.در ان روزها گلزن تيم پيام علي زادعلي جوان اذربايجاني نام داشت كه با گل هاي زيبايش دل هر هوادار متعصب پيام را شاد مي كرد.جواني كه شايد بيشترين سهم را در صعود پيام به ليگ برتر داشت.پيام فصل پيش به ليگ برتر صعود كرد و خداداد روي اين جوان اذربايجاني حساب ويژه اي باز كرده بود وي را زوج و مكمل اشپيتيم ارفي قرارداده بود.اما متاسفانه عمر اين جوان كفاف نداد و در راه بازگشت به خانه جان به جان افرين تسليم گفت.به دليل تعطيلي ليگ تيم پيام به بازيكنانش مرخصي داده بود.علي زادعلي هم براي ديدار خانواده اش عازم ديارش شد ولي در راه دچار حادثه شد.پيام بعد از او كم فروغ شد.شايد اگر او مي ماند پيام به ان روز نمي افتاد و با رسم منسوخ تفاضل گل از گردانه رقابت هاي ليگ برتر حذف نمي شد.
خطاب به علي زادعلي مي گوييم كه:علي جان چه حيف شد كه پيامت را تنها گذاشتي.پيام بي تو دوام نياورد و با انواع حوادث غيرورزشي از ليگ برتر حذف شد.هيچ يك از ما زحماتت را فراموش نمي كنيم.امروز خواهش ما از تو اين است كه براي پيام دعا كني تا بار ديگر به ليگ برتر صعود كند و ناكامي هاي گذشته را جبران كند.
خداوند روحت را قرين رحمت كند.

۲ نظر:

سايت رسمي نادر دستنشان گفت...

بسته شدن تيم نساجي

براي مشاهده ليست نهايي به سايت رسمي نادر دست نشان سر بزنيد

به اين ليست ابراهيم تقي پور و صابر مير قرباني را اضافه كنيد

www.dastneshan.ir

mojtabahojatoleslami@hotmail.com گفت...

سلام
بیشتر از سی‌ سال پیش خونهای ملت ما درخت استقلال ، ازادی ، جمهوری اسلامی را میوه دا ر کرد ولی‌ متاسفانه رهبران ما غصهٔ پول چینی‌ ها و معاملات با اینها را میخورند و یا اینکه غصهٔ. این فلسطینیها و یا بدتر از همه حزب الهی ها را میخورند . هرکس ریش داره با یک اسلحه ادعای اسلامی بودن میکنه . من هزار با ر برای جمهوری اسلامی حقیقی‌ جان میدهم ولی‌ حاضر نیستم یک قطره خون برای این اسلام خراب کنها بدهم . امیدوارم این رهبران ما در روز سال گرد انقلاب فریاد االله و اکبر های مردم را دلیل بر اغتشاشگری تعبیر نکنند همین الله و اکبر های مردم بود که رهبران ما را بر کار گزا شت . بنده سی‌ سال پیش در مدرسهٔ طلاب قم درس خواندم و دو سال و نیم زندان شاه بودم . الله و اکبر