۱۳۸۸ شهریور ۵, پنجشنبه

خبرهاي خوش از اردوي پيام

خريداران تيم فوتبال پيام منتظر پاسخ مثبت هيات فوتبال استان هستند.
به نقل از روابط عمومي باشگاه پيام خراسان رضوي، کميته‌اي در هيات فوتبال خراسان رضوي براي تعيين صلاحيت خريداران، مبني بر اداره تيم در حال فعاليت هستند و خريدار نيز منتظر است تا با نظر مساعد هيات فوتبال مبلغ 800 ميليون تومان را به حساب اين هيات واريز کند
.اما از سوي ديگر علي صلاحي، مديرعامل پيام گفته است: به جهت اينکه مي‌خواستيم به خريداران ضرر مالي وارد نشود و ممکن بود بخواهند تغييري در کادر فني و بازيکنان ايجاد کنند، قراردادهاي اين افراد را امضا نکرديم، اما در صورتي که تا روز پنجشنبه مبلغ تعيين شده واريز نشود، ما بحث خريد را منتفي دانسته و تمامي قراردادها را در هيات فوتبال ثبت مي‌کنيم.
اين در حالي است كه تيم فوتبال پيام اين روزها تمرينات خود را زير نظر «علي حنطه» به طور مرتب و همه روزه ادامه مي‌دهد و در حال حاضر حدود 40 بازيکن در تمرينات تيم فوتبال پيام خراسان حاضر مي‌شوند.
خبر ديگر اين كه «نماز اف» سرپرست تيم ملي اميد آذربايجان عصر ديروز در محل تمرين تيم فوتبال پيام حاضر شد. وي براي عقد قرارداد اردوي پيام در كشور آذربايجان به ايران سفر کرده و قرار است عصر امروز نيز اين قرارداد با هماهنگي علي حنطه به امضاي «نمازاف» و رييس سازمان ورزش باشگاه پيام برسد.
به گفته حنطه «نمازاف» در مذاکراتش با وي قول برگزاري چندين ديدار تدارکاتي را در باکو به پيامي‌ها داده است.
گفتني است «نمازاف» پيش از اين به عنوان سرمربي در تيم‌هاي ماشين‌سازي تبريز و پارت‌سازان مشهد فعاليت کرده است و وي همچنين مدتي عهده‌دار سمت سرمربي‌گري تيم فوتبال نوجوانان کشورمان بود.همچنين 3 بازيکن آذربايجاني در تمرين عصر سه‌شنبه پيام حاضر شدند. اين بازيکنان در 3پست دروازه بان، مدافع وسط و هافبک بازي خواهند کرد.
به گفته علي حنطه عملکرد هر 3 اين بازيکنان در تمرين مساعد بوده و به زودي قرارداد آنان به ثبت خواهد رسيد. در کنار اين بازيکنان، بازيکن سابق تيم راه‌آهن تهران نيز در تمرين پيام مورد تست حنطه واقع شده و نظر مثبت سرمربي پيام را جلب کرده است. گفته مي‌شود اين بازيکنان به دعوت حنطه و به همراه «نمازاف» وارد ايران شده و در تمرينات پيام شرکت کردند.در حال حاضر ترکيب اصلي پيام تقريبا قطعي شده و بازيکنان همه روزه خود را براي حضور در رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال کشور آماده مي‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست: