۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

حنطه:امده ايم تا پيام را به اوج برگردانيم



سرمربي جديد تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: مشكل ما اين است كه مانند ابومسلم پولدار نيستيم.
علي حنطه در مراسم معرفي اعضاي جديد باشگاه پيام خراسان افزود: تمامي اعضاي جديد باشگاه با صداقت براي كار آمده‌اند و هيچ كس دنبال پول نبوده است، ما آمده‌ايم كه كار كنيم و دوباره پيام را به اوج برسانيم.
وي ادامه داد: براي فصل جديد رقابت‌هاي ليگ دسته اول تيمي را مهيا كرده‌ايم كه صد درصد بومي است اما اگر احتياج به بازيكن داشته باشيم از خارج از استان و حتي خارج از كشور هم بازيكن خواهيم گرفت و من به همه قول مي‌دهم كه پيام دوباره به شرايط خوبش خواهد رسيد.
وي تصريح کرد: تا به حال از 600 نفر تست گرفته‌ام و تمام كساني كه پتانسيل بازي كردن براي پيام را داشته‌اند جذب شده‌اند. ما آن قدر پول نداريم كه يك بازيكن كليدي از ليگ‌برتر جذب كنيم و بايد با همين بودجه تا آخر فصل مدارا كنيم به همين دليل اكثر بازيكنان ما از رده سني اميد و جوانان هستند.
سرمربي جديد تيم فوتبال پيام خراسان رضوي خاطرنشان كرد: به خودم مي‌بينم كه تيمي را درست كنم كه توانايي برد در خارج و داخل خانه را داشته باشد. همه مي‌دانيم كه ليگ دسته اول كمتر از ليگ برتر نيست و تيم‌هايي در آن بازي مي‌كنند كه از توانايي مالي بسيار بالايي برخوردار بوده و داراي امكانات بسيار زيادي است اما پيام هميشه ثابت كرده كه در بدترين شرايط هم مي‌تواند بهترين نتيجه را بگيرد.
وي با اشاره به سرمربي‌گري‌اش در تيم ابومسلم در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال يادآور شد: زماني كه در ابومسلم بودم از مديران اين تيم هيچ كس پيدا نمي‌شد كه به فكر آن باشد، تيم را در رده شانزدهم و زماني كه با 8 امتياز از برق شيراز و 10 امتياز از استقلال اهواز عقب‌تر بود تحويل گرفتم و تا بازي با سپاهان با 4 برد آن را به مكاني بالاتر از اين تيم‌ها رساندم که در آن بازي دو تن از بازيكنانم با مديرعامل و سرمربي تيم حريف تباني كرده بودند تا ابومسلم ببازد اما مديران ابومسلم آن قدر غرق در چيزهاي ديگر بودند كه هرگز نتوانستند به فكر تيم خود باشند و ما را از اين مشكلات نجات دهند و فكر مي‌كردند كه با رفتن من مي‌توانند تيمشان را نجات دهند.
حنطه در ادامه در خصوص قراردادش با تيم پيام خراسان گفت: پيش‌نويس اين قرارداد نوشته و امضا شده است و تمام صحبت‌هايم را با مديرعامل تيم انجام داده‌ام و با تصوري كه از صلاحي دارم فكر مي‌كنم كه مي‌توانيم با يكديگر تا آخر فصل به خوبي كار كنيم ضمن اينكه به دليل اينكه صادق هستم ثابت كرده‌ام كه توانايي كمك به هر تيمي را دارم.
وي با اشاره به حاشيه‌هاي پيش آمده براي تيم‌هاي خراساني خاطرنشان كرد: در نزديك به 40 سالي كه اين تيم‌ها فعاليت مي‌كنند آدم‌هاي زيادي در آن‌ها رفت و آمد داشتند اما بدترين خصلتي كه در ما وجود دارد اين است كه هر كسي كه از سمتي برداشته مي‌شود مي‌خواهد به آن مکاني که در آن بوده است، آسيب برساند.
وي ادامه داد: علت اصلي حواشي تيم‌هاي ما پول نيست بلكه مسايلي است كه آقايان خود آن را به وجود مي‌آورند زيرا كه آن‌ها آدم‌هاي فوتبالي نيستند. در زماني كه در اين تيم‌ها بوده‌ام به عينه ديده‌ام كه در اطراف آقايان آدم‌هايي رفت و آمد مي‌كنند كه به فكر همه چيز هستند غير از فوتبال و تنها مي‌آيند كه خيلي زود به شهرت برسند و براي اين به جز حاشيه‌سازي كار ديگري نمي‌كنند.
سرمربي جديد تيم فوتبال پيام خراسان رضوي افزود: زماني كه در ابومسلم بودم با 200 ميليون تومان 16 امتياز گرفتم و اين پول را بين 28 نفر تقسيم كردم اما برخوردهايي كه در اين تيم با من شد برخوردهاي فوتبالي نبود. ما بايد براي تيم‌هاي فوتبال‌مان سازمان فوتبال تشكيل دهيم و اجازه دهيم كساني كه با فوتبال آشنا هستند در راس آن قرار بگيرند و تيم‌هاي ما را هدايت كنند. ما اگر از آدم‌هاي فوتبالي استفاده كنيم اسير اين مسايل نخواهيم شد.

۱ نظر:

rohani37 گفت...

با سلام

لينک وبلاگ شما را در سايت گذاشتم.در صورت تمايل لينک سايت ما را در وبلاگتان بگذاريد.


موفق باشيد

لينکستان ورزشي
http://www.rohani37.com