۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

صلاحي:پيام را دوباره ساخته ام



مديرعامل باشگاه پيام خراسان گفت: اميدوارم دوباره همان معجزه‌اي كه دو سال پيش رخ داد و ما به ليگ برتر آمديم، تكرار شود.
علي صلاحي شب گذشته در جلسه معارفه اعضاي جديد باشگاه پيام خراسان افزود: باشگاه را به امانت از مالكين آن گرفته‌ام و اعلام كرده‌ام كه هر زمان كه مالك اصلي آن پيدا شود تيم را در اختيار او قرار خواهم داد و تاکنون هم با اضافه شدن تعدادي از افراد دلسوز به باشگاه و همچنين برنامه‌هاي سرمربي تيم كار در حال پيشرفت است و اميدار به موفقيتي دوباره در ليگ دسته اول هستيم.
به توانايي‌هاي حنطه اعتقاد دارم
در صورت نياز بازيکن خارجي هم جذب خواهيم كرد
وي ادامه داد: علي حنطه تاكنون از 600 نفر تست گرفته است كه پس از اين تست‌ها تعداد بازيكنان حاضر در تمرينات به 30 نفر رسيده است. ضمن اينكه براي تقويت تيم در صورت نياز بازيكناني از خارج از ليگ استان و يا حتي از خارج از كشور جذب خواهيم كرد و پس از آن اردوهاي آماده‌سازي تيم آغاز مي‌شود.
صلاحي خاطرنشان كرد: براي حضور پرقدرت در ليگ دسته اول به توانايي‌هاي حنطه سرمربي تيم اعتقاد دارم و اطمينان دارم كه او در مسايل فني بسيار قدرتمند است.
وي در خصوص اعضاي جديد باشگاه نيز تصريح كرد: براي رياست سازمان فوتبال خسرومنش، مدير اجرايي علي حسيني، تداركات سعيد ضياءالحق، مسوول كميته انظباطي و مشاور حقوقي مرتضي طاهري‌منش، معاونت فرهنگي وحيد ضرابي‌نسب و مدير روابط عمومي و سخنگوي باشگاه مسعود حكم‌آبادي به باشگاه اضافه شده‌اند ضمن اينكه حامد غفاري نيز به عنوان مشاور ارشد مدير عامل انتخاب شده است.
بالاخره پس از چندين سال پيام موفق به جذب اسپانسر شد
500 ميليون تومان براي تيم در يك فصل در نظر گرفته‌ايم
مديرعامل باشگاه پيام خراسان با بيان اينكه بالاخره پس از چندين سال پيام موفق به جذب اسپانسر شد، خاطرنشان كرد: در چند فصل گذشته حتي زماني كه در ليگ برتر بوديم موفق به جذب اسپانسر نشده بوديم اما بالاخره پس از چندين سال مهندس كامبير صداقت، مسوول شهر گردشگري ديلمان به عنوان اسپانسر اول تيم و اسپانسر روي پيراهن به پيام كمك خواهد كرد ضمن اينكه براي اسپانسر پشت پيراهن نيز مذاكراتي با چند نفر داشته‌ايم كه اميدواريم اين مذاكرات نهايي شود.
وي بودجه تيمش را براي سال آتي 500 ميليون تومان اعلام و تاكيد كرد: با برنامه‌ريزي كه شده است 500 ميليون تومان براي تيم در يك فصل در نظر گرفته‌ايم اما در صورت صعود به ليگ برتر مبلغ 200 ميليون تومان به عنوان پاداش براي بازيكنان و كارد فني به بودجه تيم اضافه خواهد شد.
وي افزود: مقدار بودجه‌اي كه ما در نظر گرفته‌ايم معادل بودجه‌اي است كه ساير تيم‌ها در ليگ دسته اول در اختيار دارند.
تا زماني كه مالك اصلي تيم مشخص نشود نمي‌توان موفقيت پيام را تضمين كرد
مديرعامل باشگاه پيام خراسان از مشخص نشدن مالك اصلي تيمش به عنوان بزرگترين مشكل پيام در سال جاري ياد كرد و افزود: ما اگر هر كاري بكنيم و با هر برنامه‌ريزي‌اي رو به موفقيت پيش برويم تا زماني كه مالك اصلي تيم مشخص نشود نمي‌توان موفقيت پيام را تضمين كرد.
وي ادامه داد: در صورتي كه ما به موفقيت برسيم ممكن است باز كساني كه بر سر مالكيت تيم ادعاهايي دارند در زمان موفقيت و پيروزي بخواهند تيم را در اختيار بگيرند و اين باعث درگيري‌هايي خواهد شد كه كاملا به ضرر ماست، به همين دليل از مسوولان استان و به خصوص مديركل تربيت‌بدني تقاضا دارم هر چه زودتر مالك واقعي تيم را معرفي كند.
صلاحي در ادامه در خصوص تعليق تيمش تا زمان پرداخت بدهي‌هايش توسط کميته انظباطي فدراسيون فوتبال گفت: يكي از مشكلات ديگر ما بحث تعليق باشگاه است. تعليقي كه به خاطر بدهي‌هاي ديگران در تيم پيام اتفاق افتاده است و مالكين قبلي و همچنين هيات فوتبال که مسوول آن هستند بايد هر چه زودتر با پرداخت بدهي‌ها آن را حل كنند كه اگر اين اتفاق نيفتد باز دوباره دچار حاشيه و مشكل مي‌شويم.
وي ادامه داد: با اتفاقات و حوادثي كه تاكنون براي پيام افتاده است اطمينان دارم كه پيام به تعليق برخورد نخواهد كرد و اين مشكل هم حل مي‌شود اما از همه مي‌خواهيم كه هر چه زودتر اين مشكل را حل كنند تا ما بتوانيم با دلگرمي مسير خود را ادامه دهيم.
در همه جا از سرمربيان تيمم دفاع كرده‌ام
همه چيز را در كتاب خاطراتم كه به زودي چاپ خواهد شد گفته‌ام
مديرعامل باشگاه پيام خراسان در پاسخ به اين سوال كه آستانه تحمل مديران باشگاه در ليگ تا چه حدي خواهد بود، تصريح كرد: در دو فصلي كه در پيام بوده‌ام مخصوصا در ليگ برتر به همه نشان داده‌ام كه در همه جا از سرمربيان تيمم دفاع كرده‌ام و هيچگاه آن‌ها را تنها نگذاشته‌ام اما در مورد اخراج‌هايي كه تاكنون داشته‌ام همه چيز را در كتاب خاطراتم كه به زودي چاپ خواهد شد گفته‌ام.
حنطه نتوانسته بود اطرافيانش را كنترل كند
به حنطه گفتم يا استعفا كن و يا خودم عوضت مي‌كنم
وي تصريح كرد: در ليگ دسته اول در سال 86 در مورد اخراج حنطه مقصر خود او بود. در آن زمان ايرادي در كار ما پيش آمد كه پس از بررسي مشخص شد مقصر آن خود حنطه بوده است زيرا كه نتوانسته بود اطرافيانش را كنترل كند و من انتظار داشتم كه سرمربي‌ام اين كار را انجام دهد و همان زمان به او گفتم كه يا استعفا كن و يا خودم عوضت مي‌كنم.
اطرافيان سرمربي به عده‌اي پول داده بودند تا زمين را به آب ببندند
اگر دوباره چنين اتفاقاتي رخ دهد باز هم ممكن است حنطه را اخراج كنم
وي ادامه داد: مشكل اين بود كه قبل از بازي ما مقابل استيل‌آذين در مشهد زيرمجموعه حنطه تشخيص داده بودند كه پيام در زمين مرطوب بهتر بازي خواهد كرد به همين دليل به عده‌اي پول داده بودند تا زمين را به آب ببندند اما فرداي آن روز همه چيز برعكس شد و شوتي كه از وسط زمين زده شد در مقابل دروازه‌بان ما به زمين خورد و دروازه‌بان تيم سرخورده و نتوانست توپ را بگيرد.
صلاحي افزود: يكي از مشكلات ديگرمان با حنطه اين بود كه قبل از همان بازي متوجه شده بود كه با دو بازيكن تيم تباني شده بود كه از حريف گل بخوريم و حنطه اين مساله را فهميده بود اما به من نگفته بود و خودش با بازيكنان صحبت كرده بود. دلايل اخراج حنطه، دلايلي شبيه به اين بود و اگر دوباره هم چنين اتفاقاتي رخ دهد باز هم ممكن است حنطه را اخراج كنم و گرنه در دانش فني وي شكي ندارم و تا آخر از او حمايت خواهم كرد.
برگي زر به بازيکنان گفته بود اعتصاب کنيد
گفتم هر كه از تمرين خودداري كند همين الان اخراجش خواهم كرد
مديرعامل باشگاه پيام خراسان همچنين در خصوص اخراج هادي برگي‌زر از تيمش در سال 86 گفت: شب قبل از بازي اول پلي‌آف در مقابل فولاد خوزستان هادي برگي‌زر قبل از آخرين تمرين تيم به تمام بازيكنان گفته بود كه اگر اين بازي را ببازيم و صعود نكنيم ديگر رنگ پول را نخواهيد ديد و بايد همين الان با اعتصاب و عدم تمرين کردن پول خود را از مديران باشگاه بگيريد. به همين دليل سرپرست تيم با من تماس گرفت و اعلام كرد كه بازيكنان تمرين نمي‌كنند و خواستار دريافت پولشان هستند و من هم در جواب گفتم كه تا نيم ساعت ديگر در محل تمرين خواهم بود، هر كه تمرين كند در تيم خواهد بود و هر كه از تمرين خودداري كند همين الان اخراجش خواهم كرد.
براي اخراج همه آماده بودم
پس از تهديد، بازيكنان چنان تمريني مي‌كردند كه تاكنون در طول فصل انجام نداده بودند
وي ادامه داد: براي اخراج همه آماده بودم و حتي با عباس چمنيان صحبت كردم و او و كادر فني‌اش كاملا آماده بودند كه تيم را در اختيار بگيرند. در همين زمان با دو تن از بازيكنان كه يكي طرفدار خداداد عزيزي و ديگري طرفدار چمنيان بود جلسه گذاشتم و اين مطلب را به آن‌ها هم اعلام كردند، طرفداران چمنيان خوشحال شده و براي تمرين آماده شدند و طرفداران عزيزي هم ترسيده و ترس خود را به او اعلام كردند و پس از اين خداداد عزيزي با من تماس گرفت و خواهش كرد كه با نيم ساعت تاخير سر تمرين بيايم تا او همه چيز را درست كند و همين طور هم شد و زماني كه به سر تمرين رفتم بازيكنان چنان تمريني مي‌كردند كه تاكنون در طول فصل انجام نداده بودند.
صلاحي افزود: پس از اين ماجراها به برگي‌زر گفتم كه از تو لكه‌اي بر دلم نشسته است.

۲ نظر:

مهران گفت...

درود بر سید علی موسوی موحد

Unknown گفت...

سايت رسمي نادر دست نشان مربي سابق تيم هاي پيام مشهد ، داماش واستيل اذين افتتاح شد . لطفا براي معتبر سازي سايت آنرا لينك كنيد .

با تشكر : مديريت سايت

www.dastneshan.ir