۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

ارين منش:به عنوان كاپيتان سابق هركاري از دستم بربيايد براي پيام انجام مي دهم

مهندس ارين منش بازيكن و كاپيتان سابق باشگاه پيام خراسان و نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي در صحبت هايي به شرح وضعيت كنوني باشگاه پيام پرداخت.
وي با بيان اينكه وضعيت مالكيت پيام روشن است اما در حال حاضر منابع لازم براي ادامه كار را ندارد، اظهار داشت: 75 درصد مالكيت اين تيم متعلق به سردار شاكري است، درصدي متعلق به خداداد عزيزي و يكي دو نفر ديگر است كه هر كدام 5 تا 10 درصد سهام پيام را در اختيار دارند؛ وضعيت مالكيت پيام مشخص است.
آرين‌منش نسبت به حل مشكلات مالي پيام ابراز اميدواري كرد و افزود: روز پنجشنبه جلسه‌اي در دفتر من برگزار شد و پيرامون مشكلات پيام بحث و بررسي صورت گرفت؛ پيام دو متقاضي جدي دارد که يکي از آن‌ها فردي است که قرار است يك مجموعه بزرگ ورزشي در مشهد احداث كند و در عين حال آمادگي خود را براي حمايت از پيام اعلام كرده است؛ قصد داريم در جلسه‌اي اين مساله بررسي شود تا اسپانسري كه وضعيت مالي مناسبي دارد و از سلامت بيشتري برخوردار است اداره پيام را برعهده بگيرد تا مشكلات فصل قبل براي آن تكرار نشود.
وي تصريح كرد: شخصا به عنوان بازيكن و كاپيتان اسبق پيام هر چه از دستم بر بيايد براي رفع مشكلات اين تيم انجام خواهم داد و هواداران پيام مي‌توانند نسبت به موفقيت اين تيم در ليگ دسته اول اميدوار باشند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.وبلاگت خیلی توپه.من هم یه وبلاگ دارم برای شاهین بوشهر میخواستم اگه بشه من لینک تورو بذارم تو هم لینک منو تا امتیاز هر دومون بره بالا0مرسیwww.footballbushehr.blogfa.com

ناشناس گفت...

آقا مهران از راهنماییت ممنون.لینکمو بذار دیگه داداش.مرسی.www.footballbushehr.blogfa.com