۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

پيام در اذربايجان اردو مي زند

سخنگوي باشگاه پيام از سفر اين تيم به آذربايجان و انجام بازي دوستانه با تيم ملي آذربايجان خبر داد.
مسعود حكم‌آبادي در اين رابطه گفت: يكي از باشگاه‌هاي ليگ‌برتري آذربايجان با ارسال نمابري به دفتر باشگاه، تيم پيام را به اين كشور دعوت كرده و قول داده علاوه بر انجام چند بازي دوستانه با تيم‌هاي باشگاهي اين كشور يك مسابقه هم با تيم ملي آذربايجان برايمان تدارك ببيند.
وي با بيان اينكه تاريخ دقيق اين سفر پس از اعلام موافقت سرمربي پيام مشخص خواهد شد، اظهار داشت: به احتمال فراوان سفر به آذربايجان دومين اردوي تداركاتي پيام خواهد بود كه با نظر مساعد علي حنطه اواخر ماه مبارك رمضان انجام خواهد گرفت.
وي همچنين از اعزام سرمربي تيم فوتبال پيام به آذربايجان براي جذب 4 بازيكن از باكو خبر داد و با بيان اينكه همچنان سفرهاي خارجي سرمربي پيام براي جذب بازيكنان از كشورهاي مختلف ادامه خواهد داشت، خاطرنشان كرد: پس از اين سفر، حنطه سفري به كشورهاي حوزه خليج‌فارس خواهد داشت تا بازيكنان مد نظر خود را براي تقويت پيام به تركيب تيم اضافه كند.
حكم‌آبادي همچنين از اردوي 10روزه پيام در كلاردشت خبر داد و گفت: سفر به كلاردشت نيز به دعوت اسپانسر پيام صورت خواهد گرفت و احتمالا در روزهاي آغازين ماه مبارك رمضان انجام خواهد شد.
سخنگوي باشگاه پيام در پايان وضعيت آماده‌سازي تيم را مطلوب خواند و گفت: تمرينات تيم همه روزه به طور مرتب زير نظر كادر فني باشگاه در حال برگزاري است و اميد داريم با حمايت تماشاگران و رسانه‌ها دوباره پيام را به عنوان نماينده خراسان در ليگ برتر كشور مطرح كنيم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام اقا دمت گرم من پیامیم خفن
بیست ساله
وبت خیلی ردیفه دمت گرم حاجی امیدوارمون کردی
مرسی.
بازم بنویس