۱۳۸۷ اسفند ۱۷, شنبه

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان: نگران‌ مسايل حاشيه‌اي و داوري هستيم

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: بازي با برق شيراز براي ما 6 امتيازي است.
كاظم غياثيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خراسان، اظهار داشت: بازيکنان تيم براي ديدار با برق شيراز آماده‌اند و به اين دليل كه 2 امتياز با برق اختلاف داريم اگر بتوانيم اين تيم را شكست بدهيم اختلافمان 5 امتياز خواهد شد.
وي افزود: تمام شرايط براي انجام يك بازي خوب از سوي تيم ما مهياست به خصوص اينكه هيات مديره جديد باشگاه پيام مقداري از طلب بازيكنان را پرداخت كرده‌اند.
وي تصريح كرد: همه شرايط ايده‌آل است و فقط كمي مسايل حاشيه‌اي و داوري براي ما نگران‌كننده است و اميدواريم رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال، عنايت خاصي به اين بازي داشته باشند و با توجه به تعطيلي ساير بازي‌ها يا خودشان به عنوان ناظر حضور داشته و يا به گونه‌اي اين بازي را زير نظر داشته باشند.
غياثيان گفت: تيم برق هم تيم خوبي است و به هيچ وجه راضي نيست اين موقعيت را كه يک بازي عقب افتاده در خانه‌اش است، از دست بدهد و شرايط به گونه‌اي است كه تيم برق بازي انتحاري انجام خواهد داد.
وي در خصوص اجازه حضور هواداران به صورت رايگان در اين بازي از سوي هيات فوتبال شيراز، عنوان كرد: اين‌ها راه‌هايي است كه از تمام امكانات موجود خود استفاده كنند اما نمي‌دانم چرا وقتي قرار است بازي در مشهد رايگان اعلام شود مي‌گويند سازمان ليگ اجازه نمي‌دهد و برق شيراز موفق شده اين اجازه را بگيرد.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي تاكيد كرد: اين مساله بدون تاثير نيست و مهمترين عامل شرايط بازي ميزباني، تماشاچيان است و مي‌تواند كمك شاياني به تيم برق كند ضمن اينكه بازيكنان ما هم در مقابل تماشاچيان زيادي بازي كرده‌اند.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكن محروم و يا مصدوم براي ديدار با برق شيراز داريد، گفت: همه بازيكنان به طور كامل آماده‌اند و فقط مرتضي برگي‌زر سه اخطاره است و بازيكن جايگزين او هم شرايطي دارد كه كمبود برگي‌زر چندان احساس نشود.

هیچ نظری موجود نیست: