۱۳۸۷ شهریور ۲۴, یکشنبه

حمایت

سلام دوستان. زیاده عرضی نیست. فقط خواستم بگم که سه شنبه جلوی پرسپولیس تیم به حمایت نیاز داره. لطفا اگه میتونید حتما برید ورزشگاه تا انشاالله یه نتیجه خوب بگیریم. به امید دیدار همگی در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

تبليغ شركت حامي رژيم صهيونيستي در ورزشگاه ثامن مشهد

خبرگزاري فارس: در مسابقه تيم‌هاي فوتبال پيام و پرسپوليس در تابلوي‌هاي دور زمين ورزشگاه ثامن، تبليغات كوكاكولا به چشم مي‌خورد.


به گزارش خبرگزاري فارس،‌ مسابقه تيم هاي فوتبال پيام خراسان و پرسپوليس از هفته هفتم ليگ برتر برگزار شد.
در پايان، تيم تهراني 2 بر يك به پيروزي رسيد و در حضور بيش از 40 هزار تماشاگر 3 امتياز را به سود خود ذخيره كرد.
از نكات جالب توجه در اين مسابقه مي توان به تبلغات دور زمين ورزشگاه ثامن مشهد اشاره كرد كه در تابلوهاي تبليغاتي، توليدات كارخانه كوكاكولا ديده مي‌شد. اين شركت امريكايي در نزديك به 200 كشور جهان محصولات خود را توليد يا مي‌فروشد.
مخالفت كوكاكولا با تحريم رژيم صهيونيستي در سال 1345 از سوي وزارت خارجه اين رژيم، از وقايع مهم سال دانسته شد. در سال 1365 هم به دليل 30 سال حمايت از حيات اين رژيم و تحريم اين رژيم، مورد تقدير قرار گرفت. اين شركت ميزبان و پشتيبان اتاق بازرگاني امريكا و رژيم اشغالگر قدس در سال 1380 بود.
شركت خوشگوار در ايران با اين شركت قرارداد همكاري دارد. در سال‌هاي اخير اعتراضات گسترده‌ي مردمي به اين همكاري صورت گرفته كه تا كنون به آن توجهي نشده است. معترضان به فروش كالاهاي حامي رژيم صهيونيستي خصوصا پپسي و كوكاكولا در ايران به استفتائي از مقام معظم رهبري نيز استناد مي‌كنند. در سؤال 263 كتاب اجوبة الاستفتائات مقام معظم رهبري، پرسيده شده كه آيا براي مسلمانان خريد كالاهاي اسرائيلي كه در سرزمين اسلامي به فروش مي‌رسند جايز است كه حضرت آيت ا.. خامنه اي اينچنين پاسخ فرموده اند: "بر آحاد مسلمين واجب است كه از خريد و استفاده از كالاهايي كه سود توليد و فروش آنها عايد صهيونيست ها كه با اسلام و مسلمين در حال جنگ هستند، مي‌شود، اجتناب كنند."
البته اين همكاري پس از پيروزي انقلاب اسلامي قطع شده بود كه از سال 1373 به وساطت شركتي ايرلندي به نام كوكاكولا آتلانتيك، اين همكاري صورت گرفته است.
درباره مضرات محصولات كوكاكولا نيز بحث‌هاي جدي صورت گرفته است. تا كنون 44 دانشگاه بزرگ جهان از جمله ساسكس، منچستر و آكسفورد انگليس، عرضه و فروش اين نوشابه ناسالم و غيربهداشتي را در ساختمان‌ها و خوابگاه هاي خود ممنوع كرده اند

ناشناس گفت...

15هزار تماشاگر پشت درهاي ورزشگاه ثامن ماندند

خبرگزاري فارس: به دليل استقبال ويژه هواداران براي تماشاي ديدار تيم‌هاي فوتبال پيام خراسان و پرسپوليس، بيش از 15 هزار نفر از حضور به داخل ورزشگاه بازماندند.


به گزارش خبرگزاري فارس،‌ ديدار تيم‌هاي فوتبال پيام خراسان و پرسپوليس از هفته هفتم ليگ برتر در ورزشگاه ثامن برگزار شد.

به دليل بي‌سابقه بودن استقبال و عدم پيش‌بيني‌هاي لازم از سوي مسئولان، قبل از شروع مسابقه تا 10 كيلومتري ورزشگاه ترافيك شديدي به چشم مي‌خورد. تردد براي خودروها بسيار دشوار بود.
در جريان مسابقه پيام و خراسان و پرسپوليس، بيش از 40 هزار نفر به داخل ورزشگاه ثامن آمدند؛ اما بيش از 15 هزار نفر به دليل تكميل شدن ظرفيت، نتوانستند از نزديك مسابقه دو تيم را تماشا كنند

ناشناس گفت...

پس از شكست مقابل پرسپوليس

عزيزي: حق ما شكست نبود

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان گفت: هر كس ديدار پيام و پرسپوليس را تماشا كرد، مي‌تواند شهادت دهد كه حق پيام در اين بازي شكست نبود.


به گزارش خبرگزاري فارس، خداداد عزيزي پس از شكست 2 بر يك مقابل پرسپوليس در هفته هفتم ليگ برتر اظهار داشت: بازيكنان ما عملكرد بدي نداشتند. در جريان مسابقه موقعيت‌هاي خيلي خوبي داشتيم كه از آن استفاده نكرديم. هر كس اين ديدار را تماشا كرد، مي‌تواند شهادت دهد كه حق پيام شكست نبود.
وي ادامه داد: هفته گذشته مقابل پاس همدان به مراتب بهتر از اين بازي كرديم؛ اما برابر پرسپوليس بازيكنان ما تحت فشار بودند. علت اصلي گل نشدن فرصت‌ها را خودم هم نمي‌دانم.
سرمربي پيام با اشاره به مشكلات مالي، تأكيد كرد: اين مشكلات شيرازه تيم ما را از هم پاشيد؛ اما مسئولان قول دادند تا يكشنبه با تزريق پول، ما را براي رهايي از اين موانع ياري رسانند.
خداداد عزيزي راجع به درگيري مدافعش با يكي از مسئولان باشگاه، خاطر نشان ساخت: بدون شك اختلاف مهدي هاشمي‌نسب با صلاحي، سوتفاهمي بيش نبود كه خبرنگاران بومي آن را بوجود آوردند.

-----------------------------
قطبي: وقت ندارم پاسخ اظهارات مايلي‌كهن را بدهم

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به دليل فشردگي فعاليتم در تيم، مصاحبه افراد را در رسانه‌ها نمي‌خوانم.


به گزارش خبرگزاري فارس، افشين قطبي پس از پيروزي 2 بر يك مقابل پيام خراسان اظهار داشت: اين بازي نشان داد كه ليگ ايران در آسيا بهترين است چون يك تيم بالانشين با تيم ته جدولي آنقدر زيبا بازي كردند كه همگان شاهد يك مسابقه بين‌المللي بودند.
وي ادامه داد: اين عملكرد را به هواداران دو تيم تبريك مي‌گويم. بايد از هواداران پرسپوليس تشكر كنم كه عاشقانه تيمشان را دوست دارند؛ حتي در هتل محل اسكان نيز ساعت‌ها پشت در‌ها ماندند تا از نزديك بازيكنان را ببينند.
سرمربي پرسپوليس گفت: در نيمه اول با گل زودهنگامي كه به ثمر رسانديم، جريان بازي را كنترل كرديم؛ اما در دقايق پاياني و با تشديد حملات پيام، گل تساوي را دريافت كرديم و مغلوب شديم.
وي افزود: با شروع نيمه دوم مي‌دانستيم پيام حملات زيادي روي دروازه ما پياده خواهد كرد؛ اما توانستيم به خوبي برنامه‌ آنها را مهار كرده و با تعويض‌هايي كه انجام داديم، بازي را در اختيار بگيريم. كريم باقري به ثمر رساندن گل پيروزي‌ بخش، نشان داد كه چه بازيكن بزرگي است.
افشين قطبي گفت: اگر از فرصت‌هايمان به خوبي استفاده مي‌كرديم، مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانيم. هادي نوروزي از جمله بازيكنان تيم است كه امروز در داخل ميدان به دليل آنكه تحت تأثير جو قرار گرفته بود، نتوانست توانايي‌هايش را نشان دهد.
.

ناشناس گفت...

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بازي با پيام خراسان نشان داد که ليگ برتر ايران يكي از بهترين ليگ‌هاي آسيا است.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، افشين قطبي پس از پيروزي تيمش مقابل پيام خراسان در جمع خبرنگاران افزود: تيم پيام بازي خوبي انجام داد و بازيکنان اين تيم پر تلاش و پر انرژي نشان دادند و گل زيبايي که زدند نشان داد که در يکي از بهترين ليگ‌هاي آسيا بازي مي‌کنيم.


وي ادامه داد: بازي مشکلي داشتيم و هواداران زياد پيام انرژي زيادي به ورزشگاه آورده بودند اما موفق شديم 3 امتيازي را که لازم داشتيم بدست آوريم.


قطبي در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران در خصوص رنگ پيراهنش گفت: مشکي رنگ عشق است، البته من عاشق پرسپوليس هستم ولي به دليل درگذشت برادر همسر افشين پيرواني لباس مشکلي پوشيده‌ام.