۱۳۸۷ شهریور ۲۳, شنبه

شكست در دقابق پاياني

من بازي رو نديدم ولي از گزارش بازي هم مشخص كه باز هم هجومي بازي كرديم و اين اولين بازي بود كه گل نزديم.
پاس همدان ۱ - پيام مشهد صفر
گل : ژوزف اديشان در دقيقه ۸۷
داور: سيد احمد صالحى ، كمك ها: داود رفعتى و جهانگير حيدرى
اخطار: محمد سهيمى ، محمد مطورى و محسن زاهدى (پيام) و مهرداد كريميان و حنيف عمران زاده (پاس)
تماشاگر: ۱۵۰۰ نفر،
ورزشگاه: شهداى قدس همدان
پاس همدان
سامان صفا(۱۶)، وحيد على آبادى (۱۶)، حنيف عمران زاده(۱۵)، ابوالفضل حاجى زاده(۱۷)، ژوزف اديشان(۱۶)، مهرداد كريميان(۱۴)، محمد غلامى(۱۰)از دقيقه ۸۰ مقداد قباخلو، اميد خورج(۱۰)، جواد شيرزاد(۱۷)، منصور احمدزاده(۱۰) از دقيقه ۴۶ اويس كردجهان (۱۷) و حامد رسولى(۱۴) از دقيقه ۵۲ اميد ابوالحسنى
سرمربى: وينكو بگوويچ(۱۵)
پيام مشهد
سيروس سنگچولى (۱۵)، مهدى هاشمى نسب(۱۴)، ديه گو ماكسيموف(۱۶)، محسن ارزانى(۱۳)، عليرضا جليلى(۱۰)، محمد مطورى(۱۰) از دقيقه ۴۰ محسن زاهدى(۱۱)، سجاد اميدى(۱۶)، محمد سهيمى(۱۳)، ابراهيم شكورى(۱۲) از دقيقه ۷۲ على بيك زاويه ، مرتضى برگى زر(۱۴) و اشميت آرفى(۱۶)
سرمربى: خداداد عزيزى(۱۰)
شرح گل در دقيقه ۸۷ سانتر كريميان از جناح چپ با ضربه سر ژوزف وارد دروازه پيام شد.
لحظات حساسدقيقه :۲۷ شوت محكم حنيف عمران زاده از پشت محوطه جريمه به تير افقى دروازه برخورد كرد و به بيرون رفت.
دقيقه :۲۹ اشتباه احمدزاده، محمد سهيمى را صاحب توپ كرد و سهيمى در موقعيت تك به تك با صفا قرار گرفت كه در نهايت صفا به زيبايى توپ را روانه كرنر كرد.
دقيقه :۴۱ سانتر اشميت آرفى از جناح راست ديه گو را صاحب توپ كرد كه صفا توپ را از روى خط دروازه برگشت داد.
دقيقه :۵۶ سانتر زيباى كرد جهان از جناح چپ با ضربه سر ژوزف همراه شد كه ابتدا صفا و سپس تير دروازه روى آن اثر گذاشتند و در نهايت توپ به كرنر رفت.دقيقه :۶۵ آرفى در موقعيت تك به تك با صفا قرار گرفت كه دروازه بان پاس موفق عمل كرد.
شرح بازى
در نيمه اول ۲ تيم بازيم متعادلى را انجام دادند. هر ۲ تيم موقعيت هاى گل فراوانى داشتند كه از دست دادند. نيمه دوم را پاس بهتر شروع كرد و چند موقعيت خوب نيز به دست آورد و با بى دقتى آنها را از دست داد. پس از اخراج خورج پاس عقب نشست و اين تيم پيام بود كه توانست بر بازى سوار شود و پاس را تحت فشار قرار دهد. در همين حال برخلاف جريان بازى پاسى ها از تك موقعيت خود استفاده كردند و گل برترى خود را به ثمر رساندند.
در حاشيه ديدار پاس همدان- پيام مشهد
• در حالى كه گفته مى شد سامان صفا مصدوم است و به اين بازى نمى رسد وى از ابتداى مسابقه در تركيب پاس حضور يافت.• پس از اينكه ژوزف گل برترى پاس را به ثمر رساند خورج كه از زمين اخراج شده بود وى را از زمين بلند كرد و دور زمين چرخاند.• خداداد عزيزى سرمربى پيام در اواسط بازى با خبرنگار صداوسيما مجادله كرد اما اين قضيه با دخالت مربيان پيام ختم به خير شد.• عزيزى در پايان بازى در مصاحبه مطبوعاتى حضور پيدا نكرد.• پاسى ها در اين ديدار پيراهن سفيد رنگ پوشيدند و پيام پيراهن سبزرنگ پوشيد. اين در حالى است كه پيراهن اول پاس سبزرنگ است.

۱ نظر:

جواد امنیان گفت...

دیگه خداداد هم واقعا شورش رو در آورده. آخه جلوی تیم ده نفره هم باید بازنده باشیم؟ به نظر من حرف مدیر عامل خیلی غیر کارشناسانه بوده که گفته اگه پیام به لیگ روستاها هم سقوط کنه خداداد برکنار نمی شه . به نظر من از همین الان باید دنبال یک مربی با تجربه مربیگری در لیگ برتر گشت. مثل فرهاد کاظمی که بیکاره یا نادر دست نشان که مربی استیل آذینه. یا هر گزینه دیگری که بشه باهاش تیم رو تو لیگ برتر نگه داشت. با وجود خداداد تیم 5 هفته مونده به پایان لیگ برتر میفته پایین....