۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

صلاحي بازهم ناجي پيام مي شود



مديرعامل باشگاه پيام خراسان گفت: هنوز مشخص نيست كه چه كسي مالك پيام است.
علي صلاحي افزود: هيات فوتبال خراسان رضوي طي نامه‌اي به شاكري مالك 75 درصد سهام باشگاه اعلام كرده است كه وكالت‌نامه هيات فوتبال استان براي مالكيت پيام فسخ شده است و تيم در اختيار اوست، اما شاكري خواهان روشن شدن وضعيت قرارداد واگذاري تيم به مهدي زمان، بدهي‌هاي باشگاه و همچنين وضعيت زمين متعلق به باشگاه شده است و بنابراين مالك تيم هنوز مشخص نيست.
وي ادامه داد: پس از اين اتفاقات از هيات فوتبال درخواست كردم كه به صورت اماني مديريت تيم را در اختيار من بگذارد تا براي شركت در ليگ آماده‌اش كنم و هر زمان كه مالك تيم مشخص شد تيم را در اختيار مالكانش قرار مي‌دهم.
صلاحي در خصوص وضعيت سهام‌داران باشگاه گفت: اکبر شاكري داراي 55 درصد به اضافه 20 درصد متعلق به پسر و همسرش است، ‌10 درصد در اختيار ناصحي، 5 درصد در اختيار خداداد عزيزي و 10 درصد هم متعلق به من است.
صلاحي در خصوص وضعيت ادامه فعاليت تيم گفت: فعلا با كمك 9 نفر از هواداران تيم كار شروع شده است و به دنبال فراهم كردن شرايط تيم براي شركت در مسابقات هستيم. وي افزود: علي حنطه سرمربي تيم شده و در حال حاضر با استفاده از بازيكنان اميد و جوانان كار را شروع كرده است ضمن اينكه آخر هفته جاري در پي فراخوان براي جذب بازيكن از تمامي بازيكنان فوتبال استان كه تمايل به بازي در پيام را دارند، تست خواهد گرفت.
وي خاطرنشان كرد: يونس مسعودي، حسين هوشيار، علوي و محمد صنعتي از بازيكنان فصل پيش تيم هم‌اكنون در تمرينات هستند، اما حنطه كار با آن‌ها را هم منوط به گرفتن تست كرده است ضمن اينكه محمد سهيمي، عليرضا جليلي و روح‌الله بهرامي كه به ابومسلم رفته بودند با اين تيم به توافق نرسيدند و امكان دارد پس از جلب نظر حنطه دوباره به پيام بازگردند.
مديرعامل پيام خراسان در خصوص كادر فني و دستياران علي حنطه در نيمكت تيم نيز گفت: حضور عباس شريف در نيمكت قطعي شده است و به احتمال فراوان ايرج قليچ‌خاني نيز به كادر اضافه خواهد شد.
علي صلاحي در بخش ديگري از گفت‌وگويش در خصوص بدهي‌هاي پيام خاطرنشان كرد: پيام قطعا در ليگ سال آينده شركت خواهد داشت و اين بدهي‌ها هم پس از مشخص شدن وضعيت مالك و همچنين زمين متعلق به باشگاه با فروش اين زمين پرداخت خواهد شد و اين مساله نمي‌تواند از شركت تيم در ليگ ممانعت به وجود آورد.

۲ نظر:

سايت رسمي نادر دستنشان گفت...

با سلام

وب سايت رسمي نادر دست نشان افتتاح شد

www.naderdastneshan.com
www.dastneshan.ir


ادرس موقتي :

www.dastneshan.blogfa.com

Unknown گفت...

سلام دوست عزيز

اگر امكان داره اين خبر را در يك پست در وبلاگتان قرار دهيد :



«‌ سايت رسمي نادر دست نشان مربي و كارشناس فوتبال ، مربي سابق تيم هاي استيل اذين ،‌ پيام مشهد ، داماش گيلان ، مس كرمان ، شهرداري بندر عباس و مربي فعلي نساجي مازندران افتتاح شد

www.naderdastneshan.com

از طريق اين وب سايت ميتوان با نادر دست نشان ارتباط داشت . »



با تشكر