۱۳۸۷ مرداد ۲۴, پنجشنبه

عدم حمایت مسئولان استان و فروش سهام باشگاه به علی پروین

امروز خبرگزاری ایسنا و مهر از قول حامد غفاری سخنگوی باشگاه پیام گزارش کردن که سهام باشگاه پیام به دلیل عدم حمایت مسئولان استان و خلف وعده استانداری خراسان و در پی این مساله عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی به زودی -طی یکی دو روز آینده- به یک پرسپولیسی واگذار خواهد شد. البته خبر دقیق تر هم این ِ که 45 درصد سهام باشگاه پیام به علی پروین واگذار خواهد شد.
اسپانسر جدید تیم هم انتخاب شده که مبلغی نزدیک به 600 میلیون رو به باشگاه سرازیر خواهد کرد، رونمایی از لباس باشگاه با تبلیغ جدید به زودی انجام خواهد شد.

۱ نظر:

mehranrm گفت...

فروش 45 درصدی سهام باشگاه پیام مشهد

http://mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=732925

سخنگوی باشگاه پیام مشهد از فروش 45 درصدی سهام این باشگاه در صورت پرداخت نشدن کمک مالی استانداری خراسان به باشگاه خبر داد.
حامد غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این خبر گفت: چندی پیش مسئولان استانداری خراسان در دیدار با مدیران و اعضای هیئت مدیره دو باشگاه پیام و ابومسلم، اعلام کردند که مبلغی در حدود 400 میلیون تومان را به این دو باشگاه پرداخت می کنند اما این وعده ها تاکنون عملی نشده است.

وی ادامه داد: در این خصوص علی صلاحی ،مدیرعامل باشگاه پیام، هم بیکار ننشسته و با یکی از سرمربیان قدیم پرسپولیس که محبوبیت زیادی دارد، به توافق رسیده تا 45 درصد سهام باشگاه را به مبلغ 5/2 میلیارد تومان به وی پرداخت کند و بدین وسیله مشکلات مالی تیم را برطرف کند.

سخنگوی باشگاه پیام مشهد همچنین تاکید کرد: در حال حاضر این انتقال انجام نشده و مسئولان باشگاه منتظر هستند تا در صورت علمی شدن وعده مسئولان استانداری ، انتقال 45 درصدی سهام تیم را منتفی کنند، در غیر این صورت این انتقال عملی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه پیام خصوصی است و سه سهامدار اصلی آن سردار صلاحی، سردار شاکری و خداداد عزیزی هستند، اظهار داشت: مطمئنا خداداد به عنوان یکی از سهامداران باشگاه پیام و همچنین اعضای اصلی امور اجرایی و تشکیلاتی این باشگاه هرگز حاضر نمی شود تمرینات تیم را تعطیل کرده و بدین شکل برای تیم مشکل ایجاد کند.

غفاری در پایان گفت: طی روزهای گذشته مسئولان باشگاه یک حامی مالی برای تیم گرفته اند که از کنار آن مبلغی بیش از 500 میلیون تومان درآمد زایی می شود که همین دریافتی هم بخشی از مشکلات مالی تیم را برطرف خواهد کرد.



واگذاري 45 درصد سهام پيام خراسان به يك پرسپوليسي
سخنگوي باشگاه پيام: استانداري كمك نكند، اين اتفاق خواهد افتاد

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1180973&Lang=P

سخنگوي باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: در صورت عدم كمك استانداري 45 درصد سهام باشگاه به يك شخص حقيقي واگذار خواهد شد.

حامد غفاري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه‌ي خراسان، افزود: براي اينكه مديرعامل باشگاه به بازيكنان و خداداد عزيزي قول داده كه قسمتي از مبالغ قراردادهاي آنها را پرداخت كند و از آنجايي كه كمك استانداري خراسان رضوي به باشگاه به تاخير افتاده است، قصد داريم با واگذاري 45 درصد سهام باشگاه اين مشكل را حل كنيم.

وي ادامه داد: از آنجايي كه خداداد عزيزي تحت فشار است و مي‌خواهد تعهداتش به بازيكنان تيم پيام عملي شود و براي اينكه خودمان را در جبهه‌ي خداداد مي‌دانيم، اين كار را انجام خواهيم داد.

وي درمورد صحبت‌هاي "عزيزي" در برخي مطبوعات مبني بر اينكه در صورت عدم پرداخت اين مبالغ تمرينات تيم تعطيل مي‌شود، گفت: بعيد مي‌دانم خداداد چنين حرفي زده باشد. ولي مي‌دانم كه همه قصد داريم به باشگاه كمك كنيم و حتما منظور خداداد از اين حرف كمك به باشگاه است. ما هم خودمان را در جبهه‌ي خداداد مي‌دانيم و براي پرداخت مطالبات بازيكنان تلاش خود را خواهيم كرد.

غفاري با اعلام خودداري از اعلام نام شخصي كه قرار است 45 درصد از سهام باشگاه به وي واگذار شود، گفت: نمي‌توانم نام اين فرد را بگويم ولي او يكي از پيشكسوتان پرسپوليس است كه سابقه‌ي درخشاني هم در بازي، مربي‌گري و مديريت پرسپوليس داشته است و در حال حاضر نيز محبوبيت زيادي دارد. در صورت انتقال اين سهام، اين شخص سمت مديريت فني باشگاه را برعهده خواهد گرفت ولي به طور قطع "خداداد عزيزي" هم‌چنان سرمربي خواهد ماند.

سخنگوي باشگاه پيام خراسان رضوي تاكيد كرد: اين واگذاري سهام در صورت عدم تحقق كمك استانداري خراسان رضوي ظرف يكي، دو روز آينده عملي خواهد شد.