۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

بازی سرنوشت ساز پیام فردا در تختی

روزهایی که به من سخت گذشت
واقعا این چندروز یا بهتر بگم چند هفته خیلی به من سخت گذشت چونکه نمی تونستم بلاگر(سرورمون)رو باز کنم و حتی نمی تونستم نظرات سایت رو ببینم تا بفهمم چه خبره
خلاصه واقعا واسم خیلی سخت بود و رفتم و پیگیری کردم تا اینکه امروز بلاخره مشکل حل شد
خدمت دوست و همراه همیشگی وبلاگ محمد عزیز هم عرض ارادت می کنم و بهش می گم که من هیچوقت ناامید نمی شم چون از تیم با تعصب خراسان هر چیزی برمیاد
خدمت استاد چمنیان هم عرض ارادت می کنم و واقعا ازشون تشکر می کنم که مشکلات تیم رو به مطبوعات کشوندن واقعا وقتش بود
=
فردا روز سرنوشت ساز
فردا یکی از مهم ترین بازی های پیام در طول فصل خواهد بود و امیدوارم با تلاش بچه ها بتونیم کاوه بالانشین رو شکست بدیم تو بازی رفت هم کاوه با خوش شانسی تونست برنده بشه
ولی واسه این بازی دو نگرانی بزرگ وجود داره:اول سطح امادگی تیم با وجود تعطیلی بلند مدت پایین اومده و دوم هم حمید مروی بازیگردان اصلی ما فردا محرومه
امیدوارم که این دوتا معضل نتونه جلوی موفقیت مارو بگیره و فردا با پیروزی نیم فصل دوم رو شروع کنیم و همینجور ادامه بدیم به کمک خدا
=
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان:
حضور بازيكن تاجيكستاني منتفي شد
با پيروزي بر كاوه جبران مافات خواهيم كرد

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان گفت: با وجود اينكه زمان بسياري را براي تمرينات از دست داديم، اما با پيروزي بر كاوه، جبران مافات خواهيم كرد.
عباس چمنيان درخصوص بازي تيمش مقابل تيم كاوه تهران افزود: بعد از صحبت‌هايي كه با بازيكنان مبني بر حل مشكلات تيم داشتيم، بچه‌ها از روز شنبه با تمام وجود تلاش مي‌كنند تا با كسب 3 امتياز اين بازي جبران مافات چند روزي را كه تمرينات تعطيل بود، بكنند.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه در 15-10 روز گذشته تمريني نداشتيم و زمان را از دست داديم، تلاش خواهيم كرد تا قبل از بازي با كاوه، بازيكنان به آمادگي نسبي دست يابند.
چمنيان ادامه داد: اميدوارم با توجه به اينكه اين ديدار در مشهد برگزار مي‌شود، بازيكنان تيم همت كنند تا آن را با پيروزي پشت سر بگذاريم.
وي به وضعيت بازيكنان تيمش اشاره كرد و اظهار داشت: بازيكنان در وضعيت خوبي به سر مي‌برند و از عملكردشان راضي هستم، فكر مي‌كنم در روزهاي باقيمانده به آمادگي خوبي برسند.
چمنيان با اعلام اين خبر كه جذب بازيكن تاجيكستاني منتفي شده است، تصريح كرد: اين بازيكن يك روز در تمرينات حضور پيدا كرد كه متاسفانه به دليل مشكلات خانوادگي و همچنين مشكلاتي كه ظاهرا كشور تاجيكستان برايش ايجاد كرده بود، جذب اين بازيكن منتفي شد و فرصت نشد كه بيشتر وي را مورد ارزيابي قرار دهيم.
وي به وضعيت تيم كاوه در جدول اشاره كرد و افزود: تيم كاوه با 22 امتياز و تنها به دليل تفاضل گل بعد از تيم داماش در رده دوم جدول قرار دارد؛ كاوه تيم خوبي است و بازي سختي در پيشرو خواهيم داشت.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان در خصوص محرومان و مصدومان تيمش بيان كرد: حميد مروي، تنها محروم تيم است و در اين بازي هيچ مصدومي نداريم.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام خوشحالم كه برگشتي به اميد پيروزي پيام (سجاد )

محمد گفت...

سلام ودرود خوشحالم برگشتی
امیدوارم فردا حمایت خوبی بشه