۱۳۸۷ آذر ۱۰, یکشنبه

پیام صفر - سپاسی یک / همه نظرها سمت خداداد

بازی پیام و سپاسی هم برگزار شد. نوشتم برگزار شد به خاطر این که هر روز قرار تیم ما بازی نکنه ولی فعلا که میرن تو زمین و خب انتظاری هم نیست.
یک گل از امین متوسل زاده برای سپاسی در نیمه اول بس بود تا سپاسی باز هم با سه امتیاز مشهد رو ترک کنه
تو این فصل پاس همدان تو همدان هم از ابومسلم سه امتیاز گرفت و هم از پیام و این بار این اتفاق برای غلام پیروانی افتاد و او هم از دو بازی خودش در مشهد شش امتیاز گرفت
خداداد که در بازی اسمش به عنوان سرمربی اعلام شد روی نیمکت ننشست و حسینی پور و صاحبی روی نیمکت تیم رو هدایت کردند و در پایان بازی هم که درگیری با خبرنگار شیرازی که به قول خداداد توسط همراهیانش بوده و از نظر خبرنگارها توسط خداداد همه چیز رو تحت الشعاع قرارداد فعلا این نکته رو هم داشته باشین که سالی که آبراموویچ مورنیو رو به چلسی برد باشگاه چلسی پرخبرترین تیم فوتبال دنیا شده بود و امسال هم که تیم ما به لیگ برتر اومده همین اتفاق تکرار شده منتها نه به خاطر ثروت و ولخرجی که به خاطر بی پولی و البته خداداد عزیزی.
قرار بود تو تهران استقلال رو ببریم که خب الوعده وفا و با سه امتیازی که تو تهران میگیریم نیم فصل رو به پایان می بریم
فعلا

۹ نظر:

ناشناس گفت...

حرکت خداداد شرم اور بود.

در ضمن این وبلاگ جدید منه .اینجا بیشتر مینویسم

www.mj14rs.wordpress.com

ناشناس گفت...

سلام
چه گردو خاکی کرده خداداد !!!
ما که اونجا نبودیم و نمی دونیم داستان چی بوده اما شما چرا توی وبلاگتون در این مورد کم نوشتید ؟
کار خداداد را تایید می کنید یا محکوم ؟

ناشناس گفت...

باید قبول کنیم که خبرنگارها هم دیگه شورشو در آوردند .من که میگم حیف شد خبر نگاره زنده موند واز خداداد دلخورم که حسابی کتکش نزد !shen 54

ناشناس گفت...

سلام مهران جان خوبی؟!
آقا یه فکری به حال تیمتون بکنید اینجوری نیم فصل دوم هم نمیتونید نتیجه بگیریدا!
خب وقتی پول ندارن بدن واسه چی اومدن تیم گرفتن؟!
یه مربی مشتی بگیرن پول بازیکنا رو هم بدن یکم تیم رو بیاد دیگه!!!
ایشالا موفق و سلامت باشی!
من هم واسه بازی با مس آپیدم!

ناشناس گفت...

یه درخواست از شما دارم با اینکه پیامی هستی ولی میدونم بین رسانه ها گویا اشنا داری و خواهش میکنم, پیگیری کن چرا تماشاچیان تیم میهمان ( استقلال یا پیروزی) باید در ضلع شرقی استادیوم ثامن ( زیر اسکوربرد) که هم به دربهای ورودی نزدیکتر است و هم به دلیل اینکه دوربین صداسیما سمت راست جایگاه قرار دارد همواره نشان داده میشود قرار بگیرند

و هواداران ابومسلم یا پیام باید مسافت زیادی را بدوند و استادیوم را دور بزنند و در بدترین جایگاه استادیوم یعنی ضلع غربی استادیوم بنشینند و در عین حال علی رغم اینکه غالب اوقات تماشاچیان طرفدار ابومسلم بیش از دوبرابر هواداران تیم میهمان هستند ولی از دوربین پخش مستقیم همواره طرفداران استقلال و پیروزی نشان داده می شوند که چهره خوبی ندارد.

در همه شهرها بدترین جای استادیوم به تیم میهمان داده می شود ولی در شهرما مسئولین به بهانه میمان نوازی خودشیرینی می کنند و بهترین جایگاه و امکانات را در اختیار هواداران تیم میهمان که خائن به شهر واستان خود هستند قرار می دهند.

از آنجائیکه فکر میکنم در مورد این قضیه در جلسه شورای تامین که امروز بعدازظهر با حضور مسئولین دو تیم برگزار می شود تصمیم گیری می شود از دوستانی که دسترسی به مسئولین ابومسلم دارند و یا دستی برآتش دارند خواهش میکنم پیگیری کنند.

از آنطرف درمورد فیلمبردار شبکه استان هم که حرفی برای گفتن ندارم بس که این آدم مغرضه , چرا که در طول بازی به صورت معدود خیل هواداران ابومسلم رو نشون میده ولی در عوض به کرات هواداران استقلال و پرسپولیس رو نشون میده که کسایی که در استادیوم نیستند دچار تلقی اشتباه می شوند.

ناشناس گفت...

چرا تبریز با اینکه هیچ تیمی درلیگ برتر ندارد ولی یک استادیوم 70 هزار نفری دارد و دواستادیوم مجهز دیگر و در سفر دو روز پیش احمدی نژاد به تبریز تجهیز استادیوم یادگار امام و ساخت دهکده المپیک تبریز تصویب شد

ولی طرح افزایش ظرفیت ثامن به 70 هزارنفر و صندلی دارکردن همه جایگاه ها که در سفر رئیس جمهور به مشهد تصویب شدو به گفته داوری مدیر تربیت بدنی خراسان از اول مهر باید اجرایی میشد هنوز اجرایی نشده و هیشکی پیگیری نمیکنه.

خود احمدی نژاد گفت مردم باید اجرایی شدن مصوبات رو پیگیری کنند .

پس دوستان بیایید با تماس با تربیت بدنی استان و رسانه ها و جراید استان این طرح ملی رو پیگیری کنیم

ناسلامتی قراره مشهد در کنار تهران میزبان مسابقات فوتبال کشورهای اسلامی باشه

ناشناس گفت...

جدیدا در یکی از روزنامه های استان مطالبی ازقول یکی ازهوارداران مطرح شده بود درمورد انتقال بعضی بازیهای غیرمهم ابومسلم یا پیام به استادیوم تختی .
من درجواب این عزیزان میخوام بگم که :
به نظرم نباید همچین اشتباهی کرد چون استادیم تختی بشدت فرسوده و کهنه شده و اصلا قابلیت برگزاری بازیهای لیگ برتر که هیچی لیگ دسته یک رو هم نداره. ضمن اینکه بدلیل فنس کشی دورتادورش از هیچ جاش نمیشه بازی رو خوب دید و کلا تماشاچی درعذابه و راحت نیست,
والبته بعد بازی هم خیابونهای اطرافش بشدت شلوغ میشه و موجب ناراحتی و اذیت ساکنین محلات اطراف استادیوم میشه.
زمین تختی هم که داغون داغونه.
وکسانیکه این حرف رو میزنند یا خیلی وقته استادیوم تختی رو ندیده اند که بدتر شده که بهتر نشده یا تنبلی شون میشه یه کم بیشتر راه برن تا در استادیوم ثامن بازی رو ببینند.

قدر استادیوم ثامن رو بدونید که شهرهای دیگه حسرت داشتن همچین استادیوم زیبا و ایده آلی رو میخورند

مشکل عدم استقبال هواداران بخاطر عدم نتیجه گیری تیمهای مشهدی است و ازهمه مهمتر حواشی و مشکلات اطراف این تیمها که باعث شده هواداران مشهدی دلسرد و سرخورده بشن

ضمن اینکه بادرنظرگرفتن تعدادی اتوبوس از نقاط مختلف شهر مشکل رفتن به ثامن هم مرتفع میشه چون درحال حاضر حتی از خود فلکه پارک هم به ثامن اتوبوسی نمیره و هواداران باید با اتوبوسهای شاندیز که هر نیم ساعت یکی میاد و پره خودشون رو به ثامن برسونند

رفتن به استادیوم اراده و تصمیم ازقبل میخواد بنابراین حتی اگه بازیها در تختی هم برگزار بشه کسی که حال و حوصله اش رو نداره و تصمیم نداره باز هم به استادیوم نمیره ولی کسی که تصمیم داشته باشه برا تشویق تیم محبوبش به استادیوم بره هرجا بازی باشه میره

یادمون نره یکی دو فصل پیش برا بازیهای غیرمهم ابومسلم هم بیش از 10 - 15 هزار نفر به ثامن میرفتن

پس مشکل دوری راه نیست

مجددا میگم قدر ثامن رو بدونیم


بدون اغراق استادیوم ثامن قشنگترین و استانداردترین استادیوم ایران بعد استادیوم آزادی هست

ناشناس گفت...

با احساسات هواداران تیمهای خراسانی بازی شده , بازی که چه عرض کنم احساسات ما زیر پا له شد.
غرور ما رو جریحه دار کردن یه مشت بازیکن بی غیرت که هر کدوم برا خودشون بازی میکردن و یه مربی بی بخار .
همه دست به دست هم دادن تا تو این فصل فوتبال مشهد نابود بشه.

از رئیس مزخرف تربیت بدنی خراسان تا رئیس خائن هیئت فوتبال , از مدیران این دو تیم و از متولیان فوتبال و ورزش این مملکت که با توزیع ناعادلانه ثروت بین تیمهای مختلف باعث انحطاط فوتبال خراسان رو فراهم کردند.

آخه ما خراسانیها چه گناهی کردیم , چه گناهی کردیم که مستحق این همه مکافات و زجر باشیم .
جز اینکه تیمهای استانمون بجای خالی کردن جیب دولت و بالا کشیدن پول بیت المال دستشون تو جیب خودشونه .

از اخبار شنیدم هیت دولت در سفر اخیرش به تبریز به دوتیم تبریزی هرکدام 600 میلیون تومان کمک کرده . جیگرم آتیش گرفت , اخه اونا سالهاست تو دسته اول با صرف هزینه های هنگفت و میلیاردی سعی میکنند خودشون رو به لیگ برتر برسونند اما نمی تونن و حالا با اینکه چهارتیم در دسته اول دارند اما هیچکدومشون وضع خوبی درجدول نداره اما میخوان به زور و ضرب به لیگ برتر بیان.


ابومسلم که سمبل فوتبال خراسان و درپیشانی ورزش استان قرار داشت نابود شد .
پیام که در میان شور و شوق مردم خراسان با همت و غیرت بچه های این استان به لیگ برتر رسید نابود شد .

شور وشوق وانگیزه رو در ما خشکاندند.

هواداران و ورزشدوستان خراسانی دلسرد و سرخورده شده اند .
یکی به داد ما برسه , خدایا خودت مارو دریاب .

خدایا کی این فصل نحس و شوم تموم میشه . دیگه داریم دیوانه میشیم

ناشناس گفت...

براى فوتبال مشهد كه لياقتش بيش از اينهاست
گربه سياه ديروز، زنگ تفريح امروز
۱- صفحه ورزش روزنامه ها روزنامه هاى تخصصى ورزشى و برنامه هاى ورزشى تلويزيونى هم در يك چيز مشتركند؛ در تمام اينها ردپايى از آه و ناله و حواشى مربوط به تيم هاى مشهدى ابومسلم و خصوصاً پيام وجود دارد؛ پيام كه امسال پس از شكست استيل آذين ثروتمند به ليگ برتر راه يافت اميدوارى هاى فراوانى را خصوصاً در مشهد باعث شد چه آنكه مشهدى ها بسيار دوست داشتند به مانند اصفهان صاحب ۲ تيم «قدر» در ليگ برتر باشند اما حوادث به گونه اى رقم خورد كه اگر بگوييم خود مشهدى ها هم از اين صعود پشيمان شده اند، سخنى به گزاف نگفته ايم.
۲- مشهد به دليل وسعت و تنوع بافتش منبع استعداد است، در چند سال اخير بازيكنان فراوانى از مشهد به سطح اول فوتبال ما رسيده اند از جله خداداد، نيكبخت، بادامكى و ... از لحاظ منابع مالى نيز با وجود آستان مبارك قدس رضوى و مراكز بسيار توليدى و صنعتى اگر نگوييم رتبه اول، جزو چند شهر اول ايران در زمينه اقتصادى محسوب مى شود، سؤال اما اينجا ذهن را آشفته مى كند كه چرا با وجود اين پتانسيل عظيم حال و روز تيم هاى مشهدى اينگونه است؟ چرا آنها و خصوصاً پيام به زنگ تفريح رقبا تبديل شده اند؟ چرا بازيكنان پيام به عنوان نماينده مشهد، هر روز مجبور مى شوند بى پولى و بى نظمى باشگاهشان را در رسانه ها فرياد بكشند؟ چه تصورى از فوتبال مشهد در اذهان عموم شكل گرفته است؟
۳- در ابتداى صعود پيام تصور مى شد كه پيامى ها طرفدار چندانى ندارند و مشهدى ها طرفدار تيم قديمى شهرشان يعنى ابومسلم هستند اما دربى مشهد خلاف اين ادعا را ثابت كرد، هر ۲ تيم طرفداران پرشور و متعصبى دارند كه اتفاقاً فوتبال را نيز خوب مى فهمند و ديگر اينكه پيامى ها در ديدار مقابل پرسپوليس كه به باخت ۲ بر يك آنها منجر شد آنچنان زيبا بازى كردند كه تحسين همگان را برانگيختند و نشان دادند كه اگر مشكلات مالى و حاشيه اى تمركز آنان را برهم نزده بود يكى از تيم هاى خوب ليگ امسال لقب مى گرفتند اما...
۴- مشهد به قول حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبرى «مركز ايران» است و به دليل حضور امام هشتم (ع)شيعيان از اهميت خاصى براى همه برخوردار است، شايسته نيست نمايندگان اين استان با اين كيفيت در ليگ حاضر شوند و سابقه خوب فوتبال مشهد را زير سؤال ببرند، روزگارى همه از رويارويى با فوتبال مشهد و گربه سياه (لقب ابومسلم) واهمه داشتند اما امروز بيشتر به زنگ تفريح شبيه اند تا يك تيم فوتبال و باشگاه منسجم.