۱۳۸۷ مرداد ۱۰, پنجشنبه

اعتراض روز بازی با پگاه

1- سلام به همه پیامی ها
2- یه فكری چند وقته به كلم زده و بد جوری هم قلقلک می ده و اون هم یك حركت نمادین روز بازی با پگاه گیلان ِ -میفته هفته چهارم يکشنبه سوم شهریور پگاه گيلان – پيام خراسان * 17:15 ورزشگاه عضدي رشت - در اعتراض به كار غیر ورزشیشون تو پلی آف كه اگه یادتون باشه زمین رو آب بستن و داور رو هم یه حالی داده بودن(این دومی رو خیلی جدی شنیدم ولی تا تحقیق بیشتر نشه فعلا مدنظر قرار ندیم) باید تا اون كار زشت و غیر فوتبالیشون رو به رخشون بكشیم خلاصه فكر می كنم با كمك هم شاید بتونیم به یه ایده خوب برسیم, چند تا نكته كه در مورد این حركت به نظرم میرسه رو بگم كه
ا-به نظرم از این حركتمون طرفدارهای بقیه تیم ها هم استقبال كنن چون هم استقلالی ها و هم پرسپولیسیا و هم بقیه تیم ها از این زمین های باتلاقی شمال دل پری دارن.
ب-این حركت ترجیحا ساده باشه, یعنی نیاز به هماهنگی با تعداد زیادی نباشه ولی اگه نیاز بود من حتی با مسئولان باشگاه پیام هم یه صحبت هایی كردم كه اگه هوادارا یه طرحی دادن هماهنگ باشن.
ج-برای اینكه برد رسانه ای اعتراضمون بیشتر باشه ترجیحا بشه عكس خبری خوبی هم ازش گرفت تا روزنامه ها و سایت ها هم به خوبی پوشش بدن (فكر كنم اون ها هم خوششون بیاد)
د-هر موردی كه به فكرتون می رسه بگین , اصلا نگران نباشین چون مطمئنا به بقیه كمك می كنه كه طرحی كامل تر بدن و در بدترین حالت هم طرح اجرا نمی شه ولی ما حتی می تونیم چند تا طرح رو با هم اجرا كنیم یا اگه توان اجرای همه طرح ها نباشه یه رای گیری بكنیم و یكی یا چندتا طرح رو اجرا كنیم.
ه-چند تا پیشنهاد رو فعلا من می گم ولی باز هم یادتون باشه این پیشنهادها برای اینه كه ذهنمون بازتر بشه ولی اصلا خودمون و مقید به فكر كردن به یه سری روش ها نكنیم
1- یك گزارش خبری از اتفاقات اون بازی و شكایت پیام و رای های صادره می تونه همراه عكس و فیلم هم باشه تا هم یه مقدار ذهن ها رو آماده كنیم و تو روزنامه ها هم بتونیم مانور بدیم. اگه كسی مایل به همكاری هست سریع تر اعلام كنه.
2- بازیكن ها با لباس های گِلی و خاكی برن تو زمین-می تونه طرح لباس اونجوری باشه (یادآور زمین باتلاقیشون تو اون بازی)
3-یه سری پارچه نوشته - رو انتخاب متنش باید زیاد دقت كرد(پارچه نوشته ایده جدیدی نیست بنابراین برای جذابیتش باید متن یا طرح فوق العاده ای داشته باشه كسی ایده ای داره؟)
4-...
این مطلب رو در انجمن پارس فوتبال هم گذاشتم تا اگه خواستید سریعتر نظرتون رو اونجا اضافه کنید به علاوه اگه حال ندارید اونجا عضو بشین تو همین وبلاگ نظرتون و طرحتون رو اعلام کنید خودم منتقلش می کنم اونجا.
همچنین نتایج رو تو این وبلاگ هم به نظرتون می رسونم ، اگه ایمیل یا شماره تماستون رو هم بدین می تونیم تو نظرسنجی و ... آینده بیشتر در ارتباط باشیم.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام من دراون بازی بودم.خاطرات برام زنده شد ممنون

ناشناس گفت...

نمي‌توانم علاقه‌ام به ابومسلم را كتمان كنم
خداداد عزيزي در گفت‌وگو با ايسنا:
پستم در ابومسلم، تداخلي با کارم در پيام ندارد



http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1173557

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: براي کمک به ابومسلم با رفتن "برگي‌زر" به اين تيم موافقت کردم.


خداداد عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خراسان‌، اظهار كرد: در جلسه‌اي که بين مديران دو باشگاه پيام و ابومسلم برگزار شد، دو باشگاه توافق کردند در مواردي به يکديگر کمک کنند، يکي از اين موارد سرمربي‌گري ابومسلم بود كه حاشيه زيادي براي اين تيم درست کرده بود و به همين دليل توافق شد برگي‌زر به عنوان سرمربي ابومسلم انتخاب شود.


وي که به عنوان مشاور فني مديرعامل ابومسلم انتخاب شده است، در خصوص اين سمت گفت: نمي‌توانم اين مسئله را کتمان کنم که ابومسلم را دوست دارم، من با اين تيم بزرگ شده‌ام و واقعا دوست دارم که موفق باشد زيرا تيم بزرگي بوده و متعلق به جوانان استان خراسان است و من هم آماده‌ام که به آن کمک کنم و اين مسئله تداخلي با کار من در پيام ندارد.


عزيزي از "علي اکبر پورمسلمي" به عنوان جايگزين برگي‌زر در کادر فني پيام نام برد و عنوان داشت: وي فرد با دانشي است که تحصيلات آکادميک ورزشي هم دارد و مي‌تواند در کادر فني پيام به ما کمک کند.


سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در خصوص پيشنهاد مديرعامل پيام براي انجام بازي تدارکاتي پيام و ابومسلم قبل از آغاز ليگ برتر گفت: ديگر زماني براي اين کار نمانده است و اين بازي به آينده موکول شد.

ناشناس گفت...

مديرعامل باشگاه پيام خراسان:
از يارگيري خداداد عزيزي راضي هستم
شراکت موسسه ويند با باشگاه پيام منتفي شده است

http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1173056

مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: از استخوانبندي تيم راضي هستم و اميدوارم جايگاه مناسبي در ليگ برتر کسب کنيم.


سردار علي صلاحي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، با بيان اينکه از يارگيري خداداد عزيزي راضي هستم، ابراز داشت: در فصل نقل و انتقالات به موقع اقدام کرديم و توانستيم 6 بازيکن ليگ برتري و 4 بازيکن از ليگ يک در اختيار بگيريم، ضمن اين که قرارداد 9 نفر از بازيکنان فصل قبل خود را هم تمديد کرديم و يک بازيکن خارجي هم جذب کرديم.


وي ادامه داد: يک دفاع وسط صربستاني هم در تمرينات حاضر شده و تست داده است و هم اكنون در كشورش بسر مي‌برد كه به زودي به ايران مي‌آيد و به جمع ما اضافه خواهد شد.


مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي در مورد همکاري با باشگاه ويند امارات اظهار كرد: بحث شراکت موسسه ويند با باشگاه پيام منتفي شده است و دكتر عزيزي هم سهامي از پيام در اختيار نگرفت و فقط در بحث زيرساخت‌ها مانند ساخت کمپ و غيره با او همکاري خواهيم کرد.


صلاحي خاطرنشان ساخت: از دكتر عزيزي، مديرعامل باشگاه ويند درخواست کرده‌ايم تا نقشه ساخت كمپ تيم در قطعه زميني كه توسط اداره كل تربيت بدني استان به پيام اختصاص داده خواهد شد، را آماده كند تا اين کمپ با كمك وي ساخته شود.





بهترين‌هاي فوتبال و فوتسال ايران انتخاب شدند
"باقري" و "قطبي" بهترين بازيكن و مربي
"شمسايي" برگزيده فوتسال شد

http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1173862

مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي شنبه شب در زمين چمن آكادمي ملي المپيك برگزار و " كريم باقري" به عنوان بازيكن سال فوتبال ايران برگزيده شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين مراسم كه با حضور محمد علي آبادي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني، معاونان سازمان تربيت بدني، علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال، داريوش مصطفوي مديرعامل و اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس، افشين قطبي سرمربي پرسپوليس،‌ امير قلعه نويي سرمربي استقلال و در غياب بيشتر مديران و بازيكنان تيم‌هاي ليگ برگزار شد، "كريم باقري" بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران به عنوان بهترين بازيكن سال فوتبال ايران انتخاب شد. رقباي باقري براي تصاحب اين عنوان محسن خليلي و مجتبي جباري بودند.

همچنين افشين قطبي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به عنوان بهترين مربي سال برگزيده شد. پرويز مظلومي و نادر دست نشان نيز از ديگر نامزدهاي دريافت عنوان بهترين مربي سال فوتبال ايران بودند.

بنابراين گزارش، محمود خوراكچي و وحيد شمسايي نيز به عنوان بهترين سرمربي و بازيكن فوتسال ايران، محسن خليلي و هادي اصغري بهترين گلزنان ليگ برتر، احسان حاج صفي پديده جوان هفتمين دوره ليگ و سيد مهدي رحمتي به عنوان بهترين دروازه‌بان ليگ هفتم برگزيده شدند.

علي دايي و وحيد شمسايي نيز به عنوان پرافتخارترين فوتباليست و فوتساليست ايران جايزه ويژه افتخار بين‌الملل را دريافت كردند.

اسامي برگزيدگان نخستين مراسم انتخاب بهترين‌هاي فوتبال ايران در فصل 86-87

بهترين سرمربي: افشين قطبي (پرسپوليس تهران)

بهترين بازيكن: كريم باقري (پرسپوليس تهران)

بهترين دروازه‌بان: سيدمهدي رحمتي (مس كرمان)

بهترين بازيكن خارجي: ايوان پترويچ (ابومسلم خراسان)

بهترين داور فوتبال: سعيد مظفري‌زاده

بهترين مربي فوتبال بانوان: مريم ايراندوست

آقاي گل فوتبال: محسن خليلي (پرسپوليس)، هادي اصغري (راه آهن)

خانم گل فوتبال: افسانه اقبال، بيان محمودي

پديده جوان فوتبال: احسان حاج صفي (سپاهان اصفهان)

بهترين بازيكن فوتسال: وحيد شمسايي (ارم كيش قم)

بهترين دروازه‌بان فوتسال: مصطفي نظري و رضا ناصري

بهترين مربي فوتسال: محمد خوراكچي (تام ايران خودرو)

آقاي گل فوتسال: محمد طاهري (شهيد منصوري قرچك)

بهترين بازيكن فوتسال بانوان: فهيمه زارعي (تجارتخانه هرمزگان)

بهترين دروازه‌بان فوتسال بانوان: فرزانه توسلي (استقلال جنوب ذزفول)

پديده فوتسال: مصطفي طيبي

بهترين دروازه‌بان فوتبال بانوان: زهره كردايي

بهترين بازيكن فوتبال ساحل: علي نادري

بهترين داور فوتسال: حسين شاهمرادي

جايزه افتخار بين‌الملل: علي دايي و وحيد شمسايي

فدراسيون فوتبال با همکاري صندوق حمايت از قهرمانان و پيشکسوتان ورزشي و نظرسنجي از مربيان، مديران عامل، سرپرستان و مديران مسئول و سردبيران رسانه هاي ورزشي اقدام به برگزاري مراسم انتخاب بهترين هاي فوتبال ايران در سال 1387 کرده بود.

ناشناس گفت...

هادي برگي‌زر در گفت‌وگو با ايسنا:
انگيزه، شرايط ما را در برابر استقلال تغيير مي‌دهد
مقابل "خداداد" بودن برايم سخت است

http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1174635

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: انگيزه بازيکنان براي مقابله با قهرمان جام حذفي، شرايط را در بازي با استقلال به نفع ما مي‌کند.


هادي برگي‌زر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، افزود: بازي سختي مقابل قهرمان جام حذفي و نماينده ايران در جام باشگاه‌هاي آسيا داريم، با تيمي که بازيکنان و کادر فني بسيار خوبي دارد اما انگيزه بازيکنان عاملي است كه شرايط را اندکي به نفع ما تغيير مي‌دهد.


وي ادامه داد: استقلال يک تيم آسيايي است که بهترين‌هاي ليگ ايران را جذب کرده است و اگر اين کار را نمي‌کرد جاي تعجب داشت، اما اطلاعات بازي تدارکاتي اين تيم مقابل برق شيراز را گرفته‌ايم و سيستم بازي و نفرات اين تيم را مي‌شناسيم و با آناليز اين اطلاعات نحوه بازي مقابل استقلال را طراحي کرده‌ايم.


وي در خصوص وضعيت تيمش در ليگ برتر گفت: کار سختي با ابومسلم دارم، در حدود 60 درصد از ترکيب اصلي آن از تيم جدا شده‌اند و جبران اين مسئله کار خيلي سخت است به علاوه اينکه هماهنگ کردن افراد جايگزين نيز کار بسيار مشکلي است.


برگي‌زر افزود: ابومسلمي که سال قبل نتيجه گرفت تيمي بود که بازيکنانش 2 سال در کنار هم بازي مي‌کردند که سال اول تاوان اين هماهنگي را خداداد عزيزي و من داديم و سال بعد که سال برداشت بود ديگران برداشت کردند.


سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان ادامه داد: حدود 6 ماه کار لازم دارد تا اين ابومسلم، تيم شود اما نااميد نيستم و اميدوارم بتوانم با کمک بازيکنان و هواداران ابومسلم اين تيم را به سمتي ببريم که لايق آن است.


وي گفت: تلاش مي‌کنم جواب اعتماد مديران باشگاه را بدهم، مديران ابومسلم انتخاب سختي انجام دادند و بايد 8 ميليارد تومان سرمايه خود را در اختيار يک فرد بگذارند و در اين بين افراد مغرض زياد بودند که قضيه را تحت شعاع قرار داده و تبليغات منفي مي‌کردند اما اميدوارم بتوانم به خوبي جواب اعتماد مديران را بدهم و تيم را از اين شرايط خارج کنم و از اين بابت خوشحالم كه در فوتبال اين استان به مربيان بومي بها داده مي‌شود.


وي تصريح کرد: تا روز بازي استقلال تنها دو جلسه تمرين داريم و تلاش مي‌کنم با همين دو جلسه تمرين ظرفيت تيمم را بشناسم و بر اساس پتانسيل تيم از دو بازي اول که با فاصله کم از يکديگر برگزار مي‌شود با سلامت عبور کنيم.


وي اظهار داشت: در کادر فني تيم به دو نفر ديگر نياز دارم که به تيم اضافه خواهند شد.


برگي‌زر در خصوص ارتباطش با خداداد عزيزي به ايسنا گفت: خداداد عزيزي مشاور فني مديرعامل ابومسلم است، ما با هم بيشتر دوست هستيم تا همکار و براي من اين دوستي افتخار است.


سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان خاطرنشان ساخت: پيام و ابومسلم در ليگ برتر تنها دو بازي در مقابل يکديگر انجام خواهند داد و در کل ليگ مي‌توانند به يکديگر کمک کنند و ما اين کار را خواهيم کرد و عزيزي هم قول داده است به ما کمک کند.


وي ادامه داد: در کنار عزيزي بودن برايم خيلي آسانتر از در مقابلش بودن است، رفتن از پيام برايم خيلي سخت بود و شايد قوي‌ترين عامل و اهرمي که باعث شد به ابومسلم بروم تاکيد خداداد عزيزي بوده و به خاطر دوستي‌ام با وي اين سمت را قبول کردم.


وي تاکيد کرد: ابومسلم را دوست دارم زيرا که بازيکن اين تيم بوده‌ام و از رده جوانان در اين تيم مربيگري کرده‌ام و سه سال در تيم بزرگسالان مربي بوده‌ام و برگشتن به اين تيم برايم شوق زيادي داشت اما دوست داشتم با عزيزي به ابومسلم باز گردم.


برگي‌زر در خصوص ليگ برتر هشتم گفت: ليگ برتر را بايد به سه دسته تقسيم کرد که دسته اول 4 تيم استقلال، پيروزي، سپاهان و سايپا هستند که هزينه زيادي کرده و اکثر بازيکنان شايسته ايران را جذب کرده‌اند و تيم‌هاي پر قدرتي هستند كه 14 تيم ديگر از اين تيم‌ها عقب مانده‌اند.


وي افزود: در ميان 14 تيم باقي مانده دسته ديگر را تيم‌هايي تشکيل مي‌دهند که به صورت خصوصي اداره مي‌شوند و مشکلات مالي دارند و منابع در اختيار آن‌ها بسيار کم است اما دسته آخر تيم‌هاي دولتي هستند که از تيم‌هاي خصوصي جلوترند و توان مالي آن را دارند که کمبود خود را با بودجه دولتي رفع کنند و بازيکنان تيم‌هاي خصوصي را به خدمت بگيرند و تيمي مثل ابومسلم بايد در ميان اين 14 تيم بجنگد.


سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان تصريح کرد: تلاش مي‌کنيم با توجه به شرايط تيم و مشکلات موجود سهميه استان را در ليگ حفظ کنيم که البته نيم نگاهي هم به نيمه‌هاي بالاي جدول هم خواهيم داشت.


وي ادامه داد: در سه خط از زمين دچار مشکل هستيم که براي آن بايد بازيکن جذب کنيم و با توجه به اولويت‌ها حتما تا قبل از نيم فصل اول يک بازيکن جذب خواهيم کرد و در نيم فصل تيم را ترميم خواهيم کرد.



فلاح: تماشاگران تيم هاي شيرازي را تنها نگذارند
عباسي: با دست پر به شيراز برمي‌گرديم

http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1173725

مديرعامل باشگاه برق شيراز گفت: از دست دادن 7 يار کليدي استخوان‌بندي تيم را عوض كرد اما، نااميد نيستيم.

رسول فلاح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه فارس، اظهار كرد: با درايت سرمربي تيم کمبودهاي تيم شناسايي و به سرعت و بازيکنان مورد نياز را جايگزين کرديم که 3 بازيکن ليگ برتري و 4 بازيکن از تيم شاهين بوشهر به ترکيب اين فصل باشگاه اضافه شدند و اميدواريم با درايت محمد عباسي سرمربي و ساير اعضاي کادر فني تيم جايگاه خود را در جدول رده بندي ليگ حتي از سال گذشته هم بهتر کنيم.

به گفته‌ي وي، اعضاي هيأت مديره باشگاه برق به تمام تعهدات سال گذشته خود عمل کردند و انتظار مي رود اين حمايت ها را در سال جديد نيز داشته باشيم چراکه ليگ امسال به مراتب از ليگ سال گذشته مشکل تر است.

به اعتقاد "فلاح" سال گذشته تماشاگران برق با ورزشگاه حافظيه آشتي کردند و همين يکي از دلايل موفقيت اين تيم در ليگ گذشته بود.

وي اظهار اميدواري کرد: امسال نيز تماشاگران حضوري پر شور در ورزشگاه حافظيه داشته باشند و تيم هاي شيرازي را تنها نگذارند.

فلاح درمورد بازي اول تيمش با پيام مشهد گفت: پيام تيم جواني است که از بازيکنان با تجربه هم برخوردار است، ضمن آن که وجود خداداد عزيزي در رأس اين تيم به بازيکنان جوان تيم انگيزه مي دهد اما، انتظار داريم با آناليز خوب کادر فني با دست پر از مشهد برگرديم.

سرمربي تيم فوتبال برق شيراز نيز به ايسنا گفت: با اينکه چند بازيکن کليدي خود را در اين فصل از دست داده‌ايم اما، با جذب چند بازيکن جوان و ليگ برتري، اميدواريم بتوانيم به سرعت تيم را براي مسابقات هماهنگ کنيم تا مردم شيراز هم‌چون سال گذشته بازي زيبايي را از اين تيم ببينند.

محمد عباسي به کمبودهاي تيم خود در اين فصل اشاره کرد و گفت: در خط دفاع مشکلاتي داريم که انتظار مي رود بتوانيم به سرعت اين مشکل را برطرف کنيم.

وي افزود: همه تلاش من اين است امسال بتوانيم از جوانان و بازيکنان بومي بيشتري استفاده کنيم چراکه استفاده از مربيان غيربومي در سال هاي گذشته باعث شده بود کار زيربنايي و سازندگي را در دستور کار خودشان قرار ندهند اگرچه بايد اعتراف کرد، محمد احمدزاده به سازندگي توجه بيشتري کرد و چند جوان شايسته به فوتبال شيراز و استان فارس معرفي کرد.

وي با اشاره به ديدار تيمش در چند روز آينده با پيام مشهد گفت: با شناخت 50 درصدي که از اين تيم دارم اميدواريم با دست پر به شيراز برگرديم و با آمادگي کامل به ديدار ملوان انزلي در شيراز برويم.





همان "خداداد" سابق‌ام
عزيزي در گفت‌وگو با ايسنا:
حداکثر امتياز را از بازي اول مي‌خواهيم
براي آسيب نرسيدن به تيم ملي، لازم شد ليگ را تعطيل كنيد


http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1174634

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: حداکثر امتياز بازي اول را مي‌خواهيم.


خداداد عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، ادامه داد: بازي مقابل برق شيراز با توجه به اينکه اولين بازي ما در ليگ برتر است، بازي ساده‌اي نخواهد بود اما، به دليل اينکه ميزبان هستيم و حمايت تماشاچيان را داريم، به دنبال كسب سه امتياز بازي و پيروزي هستيم.


وي اظهار كرد: هيچ شناختي از حريف‌مان نداريم اما، مي‌دانيم که تيم پنجم فصل قبل به طور حتم تيم خوبي خواهد بود و براي ما خيلي مهم است که از بازي اول با دست پر بيرون بياييم.


وي درمورد شرايط تيمش گفت: تيم خوبي بسته شده است و اميدوارم بتوانيم به وعده خود عمل کنيم و در بين 8 تيم اول ليگ برتر قرار گيريم.


عزيزي درمورد تيم ابومسلم تصريح كرد: ابومسلم شرايط خوبي دارد، زيرا که اکثر بازيکنان فصل قبل خود را نگه داشته است اما چند ستاره خود را از دست داده است که کمي کار آن ‌را سخت کرده است اما در كل شاکله اصلي تيمش را حفظ کرده است و اگر آرامش به اين تيم تزريق شود تيم خوبي خواهد بود.


سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي با تقسيم تيم‌هاي ليگ برتري به دو دسته تصريح کرد: عده‌اي از تيم‌ها که تيم‌هاي پولداري هستند خريدهاي خوبي کرده‌اند که البته اين کار دليلي بر موفقيت حتمي آن‌ها نيست اما، مي‌توان گفت تيم‌هاي قدرتمندي ساخته‌اند و شانس موفقيت آن‌ها از ساير تيم‌ها بيشتر است؛ عده‌اي ديگر نتوانسته‌اند خوب يارگيري کنند و نيمي از تيم‌هاي ليگ برتري در اين دسته قرار دارند.


بازيكن سابق تيم ملي فوتبال با اشاره به لغو ديدارهاي تدارکاتي تيم ملي فوتبال در اردوي تدارکاتي اسپانيا تاکيد کرد: نمي‌دانم چرا اين بازي‌ها لغو شد اما، اميدوارم اين مسئله جبران شود و بازي‌هاي تدارکاتي خوب براي تيم ملي در نظر گرفته شود زيرا تيمي که بازي تدارکاتي نداشته باشد قطعا به مشکل برمي‌خورد.


عزيزي افزود: بازي‌هاي تيم ملي با ليگ برتر تداخل دارد که اين مسئله در همه‌ جاي دنيا وجود دارد اما اميدوارم اين تداخل مشکلي در کار تيم ملي ايجاد نکند زيرا که مسئله اول فوتبال ما تيم ملي است و بعد از آن ليگ و به همين دليل بايد مسابقات ليگ طوري تنظيم شود که به تيم ملي آسيبي نرسد و حتي اگر لازم شد ليگ تعطيل شود.


وي در پاسخ به اين سوال که آيا خداداد عزيزي تيم پيام نسبت به عزيزي تيم ابومسلم تفاوتي کرده است، گفت: من آدم سياسي نيستم و هر جا صداقت باشد صادقانه کار مي‌کنم و اگر نباشد طاقت کار کردن ندارم. در پيام تقسيم وظايف شده و هر کسي کارش مشخص است و از اين بابت مشکلي وجود ندارد مگر اين که تداخلي به وجود بيايد.


وي افزود: تاکنون مديران پيام با صداقت رفتار کرده‌اند و با اينکه مدير باشگاه هستند و به همه چيز اشراف دارند در مسائل فني که مربوط به من است به هيچ وجه دخالت نکرده و اظهار نظر نمي‌کنند و ما از اين بابت مشکلي نداريم و نيازي به سياسي يا جنجالي صحبت کردن من نيست.


عزيزي تاکيد کرد: 37 سال است که عوض نشده‌ام و همان خداداد سابق هستم و باز هم عوض نمي‌شوم.

جواد امنیان گفت...

مي شه روي لباس همه اون شعار معروف fair play نوشته بشه و به اون يه چيز ديگه هم اضافه شه مثلا : اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد. البته اين به تنهايي كافي نيست و چيزايي هم بايد كنارش باشه كه يادآور اون بازي باشه. البته شايد پرداختن به اون مسئله بعد اين همه سال زياد جالب نباشه!!!!