۱۳۸۷ تیر ۱۳, پنجشنبه

گزارش اردوی پیام در تهران

عصر روز چهارشنبه 12 تیرماه 87 یک دیدار دوستانه در ورزشگاه راه آهن تهران بین دو تیم پیام و راه آهن برگزار شد که بازی سرانجام با حساب یک بر یک به پایان رسید.
هر دو گل دیدار درنیمه نخست رقم خورد که ابتدا پیام با گل مهدی هاشمی نسب از روی نقطه پنالتی به گل رسید و گل تیم راه آهن هم با یک شوت محکم در به هم ریختگی دفاع پیام از درون محوطه جریمه به ثمر رسید، رهبر خط دفاعی پیام در این تمرین مهدی هاشمی نسب کاپیتان فصل گذشته ابومسلم بود ضمن اینکه هم چنان تکل های سنگین و خشن او حتی در دیدار دوستانه نیز به چشم می خورد.
از بازیکنان پیام هم جلیلی در دفاع هم چنان خوب ظاهر می شود البته اعتماد به نفسش در دریبل مهاجمان در منطقه دفاعی واقعا آزاردهندست هر چند که هر بار هم موفق بود.
علی زادعلی، کمتر دوید(البته به نظر من و گرنه هم در حمله و هم در دفاع حضور داشت) اما واقعا موثر بازی کرد مسلط در کنترل توپ و پاس های عمقی خوب و چند شوت که کم جون بود. ضمن اینکه ضربه وحشیانه حسین پاشایی به پای زادعلی لحظاتی باعث نگرانی شد.
رجب زاده هم یک مقدار کند بود البته برای دریبل مدافعان راه آهن ولی پر تلاش و دونده. که پنالتی پیام هم روی حرکت او حاصل شد.
درون دروازه هم سه سنگربان قرار گرفتند که آخرین آن ها سیروس بود که با فریادهای خودش آرامش رو از ورزشگاه گرفت. نکته جالب، فریادهای زیاد هاشمی نسب در نیمه اول به بازیکنان و فریادهای نیمه دوم او برای ساکت کردن سیروس بود.
روح الله بهرامی هم نیمه دوم در دفاع حاضر شد که خیلی مطمئن ظاهر نشد از بهرامی انتظار بیشتری داریم.
تعداد زیادی هم هافبک به بازی گرفته شد که هیچ کدام بازیکن سرشناسی نبودند و نبض میانه میدان به خصوص در نیمه دوم در اختیار راه آهنی های جوان و جنگنده بود. البته غیبت اشتفان هم کاملا به چشم میاد.
ارشاد یوسفی هم در انتهای بازی به ورزشگاه آمد که صحبت هایی با خداداد و برگی زر انجام داد اما در پایان پیوستن به پیام و یا حضور در ابومسلم رو تکذیب کرد.
رضا صاحبی گلزن قهار سال های نه چندان دور پیام هم در کادر فنی حضور داشت که دیدنش تجدید خاطراتی است از بازی های محکم و گل های خیره کنندش که برای چند هفته پیام رو به قله فوتبال ایران رسوند، امیدوارم باز هم در پیام یک مهاجم تمام عیار حضور پیدا کند.
آقای صلاحی هم همراه تیم حضور داشتند.
امروز پنج شنبه 13 تیر هم ساعت 5 در ورزشگاه شهدای شمیرانات تمرین دارن، امیدواریم که یک تیم سرحال و روپا رو برای لیگ برتر ببینیم.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

اره منم فکر میکنم هاشمیه است.ولی باور میکنی تو 21 سالی که در مشهد زندگی کردم تا حالا تا اخر هاشمیه نرفته بودم یعنی همون جایی که اون عکسو گذاشتم.حدود یک ماه پیش بطور اتفاقی تا اخر هاشمیه رفتم بطوری که دیگه بولوار تموم شد.منظره ی جالبی بود.راستی تو چقدر با تیم پیام در ارتباطی؟؟؟دفتر باشگاه پیام کچاست؟؟

ناشناس گفت...

فهمیدی ناصر حجازی چی گفته!!!؟؟گفته به نظر من یک تیم برای مشهد کافیه .مشهد نباید دو تیم در لیگ داشته باشه.یک تیم باید بدن به قائمشهر