۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

چمنیان:می توانستیم برنده میدان باشیم

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي پس از تساوي در برابر گل‌گهر سيرجان گفت: اگر بيشتر دقت مي‌كرديم، پيروز مي‌شديم.
عباس چمنيان اظهار داشت: بازي با تيم گل گهر و در مقابل تماشاچيان پرشور اين تيم كار بسيار سختي بود، گل‌گهر نيز بازي خوبي را به نمايش گذاشت.
وي افزود: ما در اين بازي برغم اينكه با اختلاف دو گل پيروز ميدان بوديم ولي به دليل دو گلي كه روي اشتباهات فردي مدافعان و دروازه‌بان دريافت كرديم، بازي به تساوي كشيده شد و در صورتي كه تدبير بيشتري به خرج مي‌داديم و دقت بيشتري مي‌كرديم، مي‌توانستيم پيروز ميدان باشيم ولي به هر حال مساوي هم براي ما نتيجه بدي نبود.
چمنيان تصريح كرد: در دقيقه 70 بازي نيز يك گل سالم به ثمر رسانديم كه داور بازي اين گل را به دليل خطا مردود اعلام كرد در حالي كه به هيچ وجه خطا نبود.
وي در خصوص اتفاقات حاشيه‌اي بازي نيز خاطرنشان كرد: در اواخر بازي هواداران تيم گل گهر شروع به پرتاب بطري و سنگ به طرف نيمكت ما كردند و اين كار باعث شد تا بازي براي دقايقي متوقف شود. با توجه به اينكه زمين تيم گل گهر استاندارد نيست و هوارداران سيرجاني با فاصله كم پشت نيمكت تيم ميزبان مي‌نشينند، پرتاب سنگ و بطري ما را دچار مشكل كرد ولي اين جريان ربطي به بازي و عملكرد ما نداشت و هر دو تيم بازي خوبي ارائه دادند.
=
واقعا باید تشکر کرد از زحمت بچه ها که تا دقیقه83از حریف پیش بودن
خیلی نتیجه خوبی بود واسه تیم بحران زده ما
امیدوارم که این نتیجه سراغازی باشه به ÷یروزی های متوالی و خروج از بدشانسی

۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

چمنیان:بازی در سیرجان سخت است

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: بعد از حاشيه‌هايي هفته گذشته، دوباره تمرينات را از سر گرفتيم.
عباس چمنيان با اشاره به آغاز مجدد تمرينات تيم پيام خراسان از پنجشنبه هفته گذشته افزود: شرايط تيم بد نيست و درحال آماده شدن براي بازي جمعه هستيم.
وي در خصوص مشكلات حاشيه‌اي و تعطيلي تمرينات تيمش در هفته گذشته اظهار داشت: مشكلات مالي به اين سادگي قابل حل نيستند و نياز به زمان دارند، ولي براي حل آن تلاش‌هايي در حال انجام است.
چمنيان بازي جمعه تيم خود با تيم گل گهر سيرجان را بازي سختي خواند و افزود: اين تيم از جايگاه خوبي در جدول برخوردار است و همچنين با توجه به جو ورزشگاه و تماشاچيان هميشگي آن‌ها، مطمئنا بازي سختي در پيش داريم ولي تمام تلاش خود را مي‌كنيم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در خصوص تصميم اين تيم براي جذب مهاجم عنوان كرد: جان نگودي در حال حاضر در تمرينات حضور دارد اما به دليل مشكلات وي براي گرفتن كارت ITC و پروانه كار در ايران نمي‌توانيم با او قرارداد ببنديم، صحبت‌هاي اوليه با نگودي انجام شده و به توافق رسيده‌ايم و اگر مشكل مدركش حل شود، جذب تيم مي‌شود.
=
محمد جان تقسیم سهام بین مردم کار خوبیه ولی به نظرم بهتر از اون فروش باشگاه به یه ادم درست و حسابی مثه مهندس ثابته
اگه ما یه استاندار درست و حسابی داشتیم می تونست یه قراردادی با ثابت امضا کنه که مثلا فلان بخش مشهد بهش اجازه احداث پروژه هاش رو بده به شرطی که مادام العمر درامد یه روزش رو بده به پیام و کلا بره زیر مجموعه خودش بشه
یا اصلا ثابت نه اینهمه کارخونه
ولی افسوس که اینا اصلا به فکر من و شما و جوونای این خطه نیستن که اگه بودن یه فکری به حال کل ورزش می کردن که اینجوری ابروریزی نشه
فقط بلدن حرف بزنن و شعار بدن هیچکدومشون ادم نیستن

۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

برگشتم

به نام حق
بعد از يه وقفه ي 17 روزه دوباره برگشتم تا با قدرت به كارم ادامه بدم.
البته دليل اين وقفه ي طولاني مشكلات شخصي بود و يه سري مشكلات در دسترسي به اينترنت كه خداروشكر حل و فصل شد.
خدمت دوست عزيزم محمد جان عرض كنم كه من به هيچ وجه كنار نمي كشم؛تمام زندگي من براي پيامه و هيچوقتم اگه خدا لطف كنه كنار نمي كشم و تا زماني كه در توانم باشه اين حداقل رو واسه خودم و همه هم استاني هاي عزيزم حفظ مي كنم چون مي دونم كه ما خيلي غريبيم.
و يه خلاصه اي از اتفاقات اين 17 روز رو تيتروار بهش اشاره مي كنم:
.شكست پيام در مقابل ماشين سازي با بدشانسي تمام
.اعتصاب بازيكنان و حاشيه هاي ناشي از اون
.مصاحبه هاي چندروز اخير مسئولان باشگاه
در شرح يه اينا بايد بگم كه:
در مورد شكست كه اونجوري كه شنيدم پيام نيمه اول ماشين سازي رو لوله كرده بوده و حسابي حمله كرده ولي مثه هميشه اونارو يك به يك از دست داده ولي يكيشون گل شده كه سالمم بوده ولي داور قبول نكرده متاسفانه و تو نيمه دومم رو بدشانسي گل خورديم و با اشتباه دروازه بان(مثه هميشه)دروازمون باز شده
در مورد اعتصاب بازيكنا هم واقعا بايد بهشون يه دمت گرم اساسي گفت كه جراتش رو داشتن كه جلوي اين عوضي ها وايسادن
اما نبايد به اين زوديا برمي گشتن يكم بايد بيشتر بهشون فشار مياوردن چون اين ثمره انچناني اي نداره فوق فوقش استاندار زحمت مي كشن زور مي زنن اون 20 درصد رو مي دن بعدش باز دوباره همون اشه و همون كاسه چون اين ديگه قضيه هرسال ما شده
در مورد مصاحبه ها هم اول مي ريم سراغ مالك بي شعورمون
مثه هميشه يه مشت جفنگ به هم بافته و تحويل مردم داده
فكر كرده هيتلره!اخه مردك اون هيتلر اگه جبروت داشت و هيبتي داشت تو وجودش حداقل عرضشو داشت اولا،ثانيا با زير دستاش مهربون بود و هارت و پورتش فقط با بقيه بود
واقعا به عمرم ادم به احمقي و بي شعوري اين نديدم
در مورد داوري هم در وصفش همين بس كه بعد از اينكه پيغمبري مدال برنز گرفته ذوق كرده و گفته اين يعني پيشرفت ما تو ورزش!!
خب يكي نيست بگه............اصفهاني كه تا 10سال پيش نمي دونست ورزش يعني چي الان طلا گرفته اونوقت كايي كه خواستگاه اصلي رشته هاي كشتي و جودو و هندبال و..........بوديم اينجوري شديم پيشرفت كرديم؟
بايد بره دنبال همون كاراي خودش اين جناب
و در اخر مي ريم سراغ استاندار البته در وصف اونم مي شه فقط اينو گفت كه همين داوري با لياقت رو مامور حذب يك درصد ورزشي صنايع استان كرده و اصلا هم تاحالا واسش سوال پيش نيومده تو اين يه سال اين جناب چيكار كرده تاحالا ولي اگه بخوايم مطلب رو بازتر كنيم مي بينيم كه ايشون يكي از دغل ترين مسئولين استانه
وقتي وارد شد گفت من به ورزش اهميت ويژه اي مي دم و از همه تيم هاي استان پشتيباني مي كنم و..............
اما كو پشتيباني؟پشتيباني از تيم پيام اوردن شخصي مثه صفاييه؟؟؟؟؟؟؟
شمايي كه مي گي پيگير ايني كه صنايع و گردشگري استان به ورزش كمك كنن واقعا نتونستي تاحالا اينكار رو انجام بدي؟
كار از اين ساده تر كه فقط به دوتا كارخونه مثه گلريز و چي توز بگي نصف مالياتتون رو خرج پيام كنين؟؟؟
ولي اينا همش عوام فريبي و متاسفم واسه شماها و فقط و فقط شما رو به خدا واگذار مي كنيم ما از حق خودمون نمي گذريم
جووناي استان ما دارن براي چون شماها به انحراف كشيده مي شن و ما بازهم شمارو نمي بخشيم

۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

پيام بازهم در ثامن متوقف شد

بازي دوتيم پيام خراسان و شهرداري بندرعباس با نتيجه 1-1مساوي در ورزشگاه ثامن به پايان رسيد.
اين دومين بازي پياپي اي است كه پيام در ورزشگاه ثامن(نه مشهد)انجام مي دهد كه در هر دو اين بازي ها با نتيجه 1-1در مقابل ميهمانان خود متوقف شده

۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

دين پناه مدير روابط عمومي جديد پيام

مدير روابط عمومي باشگاه پيام خراسان منصوب شد.
هادي دين‌پناه، خبرنگار باشگاه خبرنگاران به عنوان مدير روابط عمومي باشگاه پيام مشهد انتخاب شد.
اين باشگاه پس از جدايي علي صلاحي، مديرعامل سابقش و تيم همراه وي شامل مسعود حکم آبادي به عنوان مسوول روابط عمومي و سخنگوي باشگاه و همچنين وحيد ضرابي‌نسب به عنوان معاون فرهنگي در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ دسته اول تاکنون فاقد مسوول روابط عمومي بود.
بر اساس اين گزارش دين‌پناه توسط فلاح قائم مقام مديرعامل باشگاه به اين سمت منصوب شده است.

چمنيان:انگيزه لازم براي پيروزي را داريم

پيام خراسان به دنبال جذب مهاجم؛
عباس چمنيان:انگيزه لازم براي پيروزي مقابل شهرداري بندرعباس را داريم

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: انگيزه لازم براي پيروزي مقابل شهرداري بندرعباس را داريم.
عباس چمنيان در آستانه ديدار تيمش مقابل شهرداري بندرعباس در مشهد اظهار داشت: خوشبختانه تيم ما در وضعيت خوبي به سر مي‌برد و از آمادگي لازم برخوردار است، از اول هفته تمرينات را شروع كرده‌ايم و بعد از ديدار با تيم همياري اراك، انگيزه لازم براي پيروزي مقابل شهرداري را داريم.
وي خاطرنشان كرد: متاسفانه اين بازي هم در استاديوم ثامن برگزار خواهد شد و به همين دليل از امتياز ميزباني به شكلي كه بقيه استفاده مي‌كنند برخوردار نخواهيم بود. با اين حال اميدواريم شرايط آب و هوايي به گونه‌اي باشد كه هواداران براي حمايت از تيمشان بيايند.
وي تيم شهرداري بندرعباس را خوب ارزيابي و تصريح كرد: شهرداري به لحاظ مهره و نفرات تيم خوبي است و كادر فني آرژانتيني اين تيم را هدايت مي‌كند، فيلم بازي‌هاي اين تيم را ديده‌ايم اما بايد اين را هم توجه داشت كه همه تيم‌ها در ابتداي فصل بازي به بازي تغيير مي‌كنند.
چمنيان افزود: يكي از برنامه‌هاي اصلي ما براي شكست شهرداري از كار انداختن مهره‌هاي كليدي اين تيم است.
وي مشكل تيمش در بازي‌هاي اخير را گل‌زني دانست و عنوان كرد: در همه بازي‌ها فرصت گل‌زني زيادي داشتيم و بايد با اختلاف 3 - 2 گل پيروز مي‌شديم، اما متاسفانه مشكل گل‌زني باعث شده نتوانيم از موقعيت‌ها به نحو كافي استفاده كنيم و به همين دليل براي رفع اين مشكل در هفته آينده دو مهاجم به تمرينات ما اضافه خواهند شد كه يكي از آن‌ها ايراني و ديگري خارجي است كه با جذب يكي از اين دو سعي مي‌كنيم به خط حمله كمك كنيم.

۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

امضاي استاندار براي انتقال بازي هاي پيام به تختي

قائم مقام باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: قسط اول قرارداد بازيكنان در اين هفته پرداخت مي‌شود.
هادي فلاح اظهار داشت: در حال حاضر پيگير مسائل مالي باشگاه هستيم و درصدديم تا در همين هفته قسط اول قرارداد بازيكنان را پرداخت كنيم و اين در حالي است كه هيچ كس تا به حال به صفايي، مالك باشگاه كمك نكرده و كمك استاندار به پيام هم فقط در حد حرف بود.
وي تصريح كرد: سه هفته پيش استاندار قول مساعدت در اول آبان ماه را به ما داد اما بعد از گذشته 8 روز از آبان ماه هنوز هيچ كمكي ديده نشده و تربيت بدني استان كه سال گذشته 100 ميليون تومان به باشگاه كمك كرد، به ازاي آن از صفايي چك گرفت.
فلاح با بيان اينكه تمام هزينه‌هاي باشگاه را صفايي پرداخت مي‌كند، افزود: من تا به حال در پرداخت‌ها نقشي نداشته‌ام و اگر پولي براي هزينه‌هاي باشگاه صرف كردم، پس از يك هفته صفايي آن مبلغ را به من بازگردانده است.
وي تاكيد كرد: اكثر قراردادهاي سال گذشته پرداخت شده و فقط درصد كمي از قرارداد آن‌هايي كه هنوز در تيم هستند باقي مانده كه در مجموع به حدود 50 يا 60 ميليون تومان مي‌رسد.
وي ضمن جعلي خواندن امضاي هواداران پيام در طومار اخيري كه براي استانداري نوشته شده است، تصريح كرد: در زير امضاي هوارداران شماره تلفن‌هاي آن‌ها نيز نوشته شده بود كه من با اكثر آن‌ها تماس گرفتم و همگي امضاي آن طومار را تكذيب كردند.
قائم مقام باشگاه پيام خراسان رضوي ادامه داد: اكثر كساني كه شماره آن‌ها درج شده بود، اعلام كردند كه هواداران ابومسلم هستند كه براي انتقال بازي‌هاي تيم خود به استاديوم تختي طومار را امضا كرده‌اند و حتي يكي از آن‌ها خودش را رضايي، بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس معرفي كرد كه اين موارد نشان مي‌دهد تمام آن امضاها جعلي بوده است و هيچ كدام از هواداران پيام از آن طومار اطلاعي نداشتند.
وي از گرفتن امضاي استاندار براي انتقال بازي‌هاي پيام به استاديوم تختي خبر داد و عنوان كرد: توقع داريم فرماندار مشهد نيز مساعدت لازم را به عمل آورد تا بتوانيم از امتياز ميزباني به نحو احسن استفاده كنيم.
قائم مقام باشگاه پيام خراسان رضوي در پاسخ به شايعه كم كردن مبلغ قرارداد بازيكنان بدون رضايت آن‌ها، عنوان كرد: به لحاظ قانوني ما اصلا بدون رضايت كسي نمي‌توانيم قراردادي را كم كنيم و تنها موردي كه وجود داشت سجاد اميري و مرتضي هاشمي‌زاده بودند كه براي صدور رضايت‌نامه‌ آن‌ها مبلغي از قراردادشان را پرداخت نكرديم كه اين امر عادي است و اين شايعات را تكذيب مي‌كنم.
وي وجود اختلاف با چمنيان را يكي ديگر از شايعات پيرامون باشگاه اعلام كرد و به ايسنا گفت: هيچ اختلافي با چمنيان نداريم، شخصيت او در فوتبال ايران كم‌نظير است به طوري كه شخصيت تيم ما نسبت به سال گذشته قابل قياس نيست.
وي افزود: من و صفايي به وي دلگرمي مي‌دهيم كه حمايت قاطعانه از او داريم و صحبت عدم حضور او را در پيام حتي به فكر ما هم خطور نكرد.
فلاح تاكيد كرد: چمنيان تا زماني كه بخواهد در تيم بماند، ما از او حمايت خواهيم كرد و تا به امروز هم نتايج قابل قبولي كسب كرده است.

صفايي:همه برنامه هاي ما براي صعود به ليگ برتر است

مديرعامل باشگاه پيام خراسان گفت: همه مربيان و بازيكنان تلاش مي‌كنند و انگيزه بسيار زيادي براي صعود به ليگ برتر دارند.
محمود صفايي در بازديد از غرفه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در نمايشگاه مطبوعات و خبرگراري‌ها اظهار كرد: بيشتر بازيكنان ما بومي و از استان‌هاي خراسان شمالي، رضوي و جنوبي هستند. هدف ما فقط صعود به ليگ برتر است.
وي ادامه داد: متاسفانه از ورزش استان مشهد هيچ حمايتي از طرف مديران نمي‌شود. حدود يكسال و نيم است كه تيم به من واگذار شده است و من اين تيم را خريده‌ ام. نزديك به دو ميليارد هم هزينه كردم ولي تا به حال كسي از من تشكر نكرده است، نه تنها كمكي به باشگاه نمي‌كنند بلكه در رسانه‌ها هم چيزهايي مي‌گويند كه باعث دلسردي ما مي‌شود. اگر همين طور پيش برود نه تنها فوتبال حتي هيچ رشته ديگري در اين استان رشد نمي‌كند.
محمود صفايي در پايان با اشاره به اين كه در مورد مالكيت باشگاه هيچ مشكلي نداريم ولي هنوز انتقال سهام صورت نگرفته است، گفت: من باشگاه 500، 600 ميليون توماني را يك ميليارد و هشتصد خريدم. به من گفته شده بود كه 27 هزار متر زمين داريم ولي من استعلام كردم چنين زميني ندارند. در حال حاضر درحال پيگيري حقوقي هستم.