۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

مرتضي هاشمي زاده به پيام پيوست

بازيكن جديد تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: استخاره كردم و به مشهد آمدم.
مرتضي هاشمي‌زاده اظهار داشت: علاوه بر تيم پيام دو پيشنهاد ديگر هم داشتم اما استخاره كردم و به مشهد آمدم و در حال حاضر با قراردادي دو ساله در خدمت تيم پيام هستم.
وي افزود: پيش از اين سه سال در سپاهان، دو سال در استقلال، يك سال در استيل‌آذين و در سه بازي به صورت قرضي براي پاس اراك، حضور داشتم.
هاشمي‌زاده در خصوص ميزان شناخت خود از پيام عنوان كرد: از زماني كه داريوش يزداني، محمود خرمگاه و احمد مومن‌زاده در پيام توپ مي‌زدند، اين تيم را مي‌شناختم و در گذشته با پيراهن عقاب مقابل اين تيم بازي كردم و مي‌دانم پيام تيمي خوب و مردمي است كه تماشاچيان خونگرمي دارد.
وي ادامه داد: فكر نمي‌كنم شرايط فوتبال در مشهد خاص‌تر از سپاهان و استقلال باشد و مشكلي بابت شرايط اين تيم و مشهد ندارم.
بازيكن جديد تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: تمام بازيكنان پيام جوان هستند و فكر مي‌كنم با يكي دو تغيير در اين تيم بتوانيم به ليگ‌برتر صعود كنيم و به آينده اين تيم اميد زيادي دارم.

۱۳۸۸ آذر ۷, شنبه

با عبور از صنعت گاز سرخس پيام به دور بعدي جام حذفي راه يافت

تيم فوتبال پيام خراسان با تك گل حميد مروي، گاز سرخس را از رقابت‌هاي جام حذفي باشگاه‌هاي فوتبال ايران حذف كرد.
تيم فوتبال پيام خراسان در چارچوب دور دوم رقابت‌هاي جام حذفي باشگاه‌هاي فوتبال ايران، ظهر روز پنج شنبه هفته گذشته در ورزشگاه تختي مشهد به مصاف تيم فوتبال گاز سرخس رفت و اين ديدار را با نتيجه يك بر صفر به نفع خود به پايان رساند.
تك گل تيم پيام خراسان را حميد مروي در دقيقه 20 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.
در اين ديدار خشن و پر برخورد كه گاها با درگيري فيزيكي داور با بازيكنان هر دو تيم همراه بود، دو بازيكن از هر دو تيم با كارت قرمز داور مواجه شدند و شش بازيكن ديگر از داور كارت زرد گرفتند.
اكبر ميثاقيان سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز، مصاف علي حنطه و رمضان شكري، شاگردان سابقش را در روي نيمكت دو تيم پيام و گاز سرخس در ورزشگاه تختي از نزديك مشاهده مي‌كرد.
همچنين در يكي ديگر از رقابت‌هاي دور دوم جام حذفي تيم اتوبوسراني قوچان، ديگر نماينده استان خراسان رضوي در جام حذفي ظهر روز پنج شنبه در مقابل تيم گل گهر سيرجان با يك گل تن به شكست داد و از اين رقابت‌ها حذف شد.

۱۳۸۸ آذر ۴, چهارشنبه

مصاحبه هاي مربيان پيش از دوئل خراساني جام حذفي

علي حنطه:هيچ اختلافي با رمضان شكري ندارم



سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: جام حذفي برايمان مهم است و مي‌خواهيم با تيم‌هاي ليگ‌برتري بازي كنيم.
علي حنطه در خصوص شروع مسابقات جام حذفي و اهميت اين مسابقات عنوان كرد: مسابقات ليگ دسته اول به اين دليل مهم است كه براي صعود به ليگ‌برتر تلاش مي‌كنيم و مسابقات جام حذفي هم برايمان اهميت دارد چون مي‌خواهيم با پيروزي بر حريفان مقابل تيم‌هاي ليگ برتري قرار بگيريم و بازيكنان خود را محك بزنيم.
وي ديدار فرداي تيمش با گاز سرخس را مانند بازي‌هاي ديگر دانست واعلام كرد: تنها تفاوت اين بازي اين است كه تنها يك ديدار صورت مي‌گيرد و بازي برگشتي وجود ندارد و ما هم سعي مي‌كنيم در داخل زمين مثل بازي‌هاي ديگر باشيم.
حنطه در خصوص فوتبال گاز سرخس و ميزان شناخت از اين تيم، اظهار داشت: تيم ما آمادگي خوبي دارد خوشبختانه بازيكن مصدومي نداريم و تيم گاز سرخس هم نسبت به سال‌هاي گذشته تفاوت زيادي پيدا كرده و كادر فني قدرتمندي دارد اما ما هم با تمام قدرت و توان مقابل گاز قرار خواهيم گرفت.
وي تصريح كرد: رمضان شكري، همبازي و دستيار من در ابومسلم هدايت تيم گاز را بر عهده دارد، وي مربي بسيار خوبي است كه تيمش را نسبت به گذشته متحول كرده است.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در خصوص شايعات به وجود آمده در مورد اختلافات وي و شكري، گفت : مگر مي‌شود كساني كه 20 سال با هم رفاقت داشته‌اند اختلاف پيدا كنند و اين‌ها حرف‌هايي است كه در فوتبال مشهد درست مي‌كند و من و شكري هيچ اختلافي با يكديگر نداريم.

========
رمضان شكري:حنطه دوست من است

سرمربي تيم فوتبال گاز سرخس در آستانه ديدار تيمش در مقابل پيام در رقابت‌هاي جام حذفي گفت: براي كسب نتيجه به مشهد آمده‌ايم.
رمضان شكري افزود: گاز سرخس در وضعيت خوبي به سر مي‌برد و پس از پيروزي در هفته قبل رقابت‌هاي ليگ دسته دوم فوتبال داراي وضعيت روحي مناسبي است.
وي ادامه داد: قبل از شروع رقابت‌هاي ليگ دسته اول دو بازي تداركاتي مقابل پيام انجام داده‌ايم و بازي‌هاي اين تيم در ليگ دسته اول را هم آناليز كرده‌ايم و به شناخت كامل نسبت به اين تيم رسيده و اميدواريم كه بتوانيم نتيجه خوبي كسب كنيم.
شكري تاكيد كرد: بازي مقابل پيام بسيار مشكل خواهد بود و هر تيمي كه از شرايط و موقعيت‌هايش بهتر استفاده كند مي‌تواند پيروز بازي باشد.
سرمربي تيم فوتبال گاز سرخس با انتقاد از وضعيت زمين چمن تختي مشهد خاطرنشان كرد: در اين زمين خراب نمي‌شود فوتبال بازي كرد و اي كاش بازي در ورزشگاه ثامن برگزار مي‌شد.
رمضان شكري كه چندين سال با علي حنطه در ابومسلم همكار بوده است در خصوص تقابلش با وي و حساسيت‌هاي اين بازي به ايسنا گفت: با حنطه دوست هستم و ما تيم‌هاي يك استان هستيم، بازيكنان تيم هم با يكديگر رقابت دارند و فكر نمي‌كنم كه بازي حساسيت خاصي داشته باشد.
سرمربي تيم فوتبال گاز سرخس با بيان اينكه در جدول سختي در جام حذفي قرار گرفته‌ايم، تصريح كرد: در اين جدول تيم‌هاي بزرگي از جمله سپاهان حضور دارند كه كار را سخت مي‌كند اما هدف ما در جام حذفي رفتن تا جايي است كه به تيم‌هاي ليگ‌برتري بخوريم و آنجاست كه عيار واقعي تيم مشخص خواهد شد.
شكري در ادامه در خصوص وضعيت تيمش در رقابت‌هاي ليگ دسته دوم كشور گفت: تاكنون در اين ليگ از سه بازي 5 امتياز كسب كرده‌ايم و در جايگاه دوم گروه خود هستيم و اميدواريم كه بتوانيم به اين روند ادامه دهيم.
وي ادامه داد: گاز سرخس شرايط ويژه‌اي در يارگيري دارد و با توجه به اهداف اين باشگاه بيشتر به دنبال استفاده از نيروهاي بومي است و ما هم اكنون در تيم 16 بازيكن بومي داريم اما با اين حال اميدواريم كه امسال سنت شكني كنيم و بتوانيم به ليگ دسته اول صعود كنيم.





تغييرات در سمت رياست كانون هواداران پيام

سخنگوي باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: با تغيير مديرعامل کانون هواداران باشگاه تمامي شعارهاي هواداران تيم در ورزشگاه با مديريت باشگاه همسو خواهد شد.
مسعود حکم‌آبادي افزود: پس از شعارهاي هواداران تيم در بازي مقابل شهرداري بندرعباس، احمد جان‌پناه از مديرعاملي کانون هوداران باشگاه برکنار و هادي فلاح به اين سمت منصوب شد.
وي ادامه داد: از اين پس بايد تمام شعارهاي هواداران تيم زير نظر مديرعامل کانون هواداران و همسو با نظر مديران و مالک باشگاه باشد و فلاح مديرعامل کانون در مقابل شعار هاي هواداران مسوول است و در برابر رفتار آن‎ها بايد پاسخگو باشد.
حکم‌آبادي خاطرنشان کرد: باشگاه به دنبال غربال کردن ليدرهاي هواداران تيم بوده و به دنبال کساني است که با اهداف باشگاه همسو باشند.

۱۳۸۸ آذر ۱, یکشنبه

دو خبر

برنامه معوقه هفته اول ليگ دسته اول فوتبال اعلام شد
سه شنبه10/9/88-ساعت 14-معوقه هفته اول
پيام مشهد -پيام مخابرات فارس-تختي-مشهد
======
چمنيان سرمربي تيم فوتبال زير 14ساله‌ها شد
عباس چمنيان به جاي محمد ياوري سرمربي تيم فوتبال زير 14 ساله‌ها شد.
طبق نظر كميته جوانان فدراسيون فوتبال از اين پس عباس چمنيان هدايت تيم زير 14 ساله ها را بر عهده خواهد داشت. پيش از اين هدايت زير 14 ساله ها بر عهده محمد ياوري بود اما ين مربي با انتخاب چمنيان هدايت تيم زير 15 سال ها را بر عهده دارد. تيم زير 14 ساله ها بايد خود را براي فستيوال زير 14 سال هاي كنفدراسيون آسيا كه در ارديبشهت سال آينده برگزار مي شود، آماده كند.
ما نيز براي اين سرمربي زحمت كش و دلسوز خراساني كه همواره زحمات بسياري براي فوتبال خراسان و بالاخص پيام خراسان كشده است ارزوي موفقيت داريم

۱۳۸۸ آبان ۳۰, شنبه

چند عكس زيبا از پيام-شهرداري بندرعباس

http://www.pcup.ir/files/8kfs56rmg16gkdqausnz.jpg

http://www.pcup.ir/files/60gfgl10xjic9ci74tom.jpg

http://www.pcup.ir/files/fl7akhknmvc28tar2ll5.jpg

گزارشي از پيام-شهرداري بندرعباس

گلها: سيدمهدى حسينى(دقايق ۲۲ و ۴۹)
داور: محمدحسين اسدى، كمك ها: حسين رحيم پور و سعيد على وردى
اخطار: يونس مسعودى و محمدعلى صنعتى( پيام)، جابر نصيرى، على مزرعه و مهرداد آوخ(از شهردارى)،
تماشاگر: ۲ هزار نفر،
ورزشگاه: تختى مشهد
پيام مشهد
حسين هوشيار(۱۹)، سجاد اميدى(۱۵) از دقيقه ۴۵ محمد دل آرا، ميرمصطفى سخت رزم(۱۲)، محمد غلامى(۱۱)، منصور جماليان(۱۳)، روح الله سلطانى(۱۸)، حميد مروى(۱۴)، يونس مسعودى(۱۶)، محمدعلى صنعتى(۱۲)، سيدمهدى حسينى(۲۰) از دقيقه ۹۳ سلمان زحمت كش و ايمان نعمت پور(۱۸) از دقيقه ۶۶ شعيب آخوندى
سرمربى: على حنطه(۱۸)
شهردارى بندرعباس
استپان غازاريان(۸)، على كردى(۱۰)، احمد دربندى(۹) از دقيقه ۷۰ تورج رجايى، مرتضى رحيمى(۸)، عبدالكريم كولى(۱۰)، موسى الرضا عباسيان(۱۲)از دقيقه ۴۶ حميدرضا خدمتكارى، جابر نصيرى(۷)، قادر افكارى(۱۵) از دقيقه ۶۳ سعيد گنج خانى، حسين حجازى(۱۱) على مزرعه(۸) مهرداد آوخ(۱۰)
سرمربى: عباس سرخاب(۱۲)

۱۳۸۸ آبان ۲۹, جمعه

پيام2شهرداري بندرعباس0/ پيروزي شيرين با سر سيد مهدي حسيني و دستان حسين هوشيار

تيم پيام خراسان عصر امروز در ورزشگاه تختي با حمايت پرشور تماشاگرانش توانست با ارائه يك بازي زيبا با نتيجه دو بر صفر تيم بالانشين شهرداري بندرعباس را شكست دهد.
در اين ديدار ابتد پيام در دقيقه 22سيد مهدي حسيني گلزن پيام توانست تيمش را يك بر صفر پيش بيندازد پس از ان پيام ناخواسته عقب نشست و شهرداري بندر عباس حملات متعددي را بر روي دروازه پيام انجام داد كه با عملكرد خوب خط دفاعي و حسين هوشيار اين حملات بي نتيجه ماند و نيمه اول بدين شكل سپري شد.
در نيمه دوم پيام عاقلانه تر بازي كرد و از حريف خود بهتر كار را اغاز كرد تا بازهم سيد مهدي حسيني بتواند در دقيقه 49دروازه شهرداري بندر عباس را باز كند.در ادامه كفه ترازو به سمت شهرداري بندر عباس سنگيني مي كرد.چندين ضربه را بندرعباسي ها روانه دروازه پيام كردند اما حسين هوشيار با هوشياري مانع از ورود انها به دروازه شد تا اينكه داور در سوت خود دميد و نقطه پنالتي را به سود شهرداري نشان داد.و اين بارهم حسين هوشيار دروازه بان بي نظير پيام با عكس العملي عالي توانست پنالتي حريف را مهار كند تا روحيه شهرداري بندرعباس تمام شود.پس از اين توپ ميدان تا پايان بازي بيشتر در ميانه ميدان رد و بدل مي شد.
====
علي حنطه:اين برد اصل تعصب بازيكنان و حمايت تماشاگرانمان بود
علي حنطه پس از پيروزي دو بر صفر تيمش در جمع خبرنگاران افزود: تيم شهرداري بندرعباس تيم بسيار خوبي است و من براي آناليز بازي آن‌ها 20 بار فيلم بازي اين تيم را ديدم و بر همين اساس تلاش كرديم تا در دقايق اوليه بازي حتما به يك گل دست يابيم تا بازي اين تيم باز شود و با اين حربه موفق به پيروزي مقابل شهرداري شديم.
وي ادامه داد: در طول دو هفته گذشته حرف و حديث‌هاي زيادي براي پيام درست كردند و عده‌اي سعي داشتند كه ما را به حاشيه ببرند و هيچ كس فكرش را هم نمي‌كرد كه ما بتوانيم شهرداري را شكست دهيم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خاطرنشان كرد: مديريت جديد باشگاه نياز به حمايت دارد و از مسوولان و مطبوعات شهر مي‌خواهم كه پيام را حمايت كنند كه اگر اين اتفاق نيفتد فوتبال مشهد از بين خواهد رفت.
علي حنطه در خصوص وضعيت تيمش در ادامه رقابت‌هاي ليگ دسته اول گفت: وقتي اين تيم را بستيم، هدفمان تنها بقا در ليگ دسته اول بود اما اكنون قول مي‌دهم كه پيام بتواند جزو مدعيان ليگ باشد.
سرمربي تيم فوتبال پيام با اشاره به تلاش تيمش براي جذب 5 بازيكن جديد خاطرنشان كرد: 5 بازيكن جديد از كشورهاي اوكراين و سنگال كه داراي سابقه بازي در تيم‌هاي ملي اين كشورها هستند را مد نظر داريم و اميدواريم بتوانيم حداقل با سه بازيكن قرارداد ببنديم. حنطه در خصوص صحبت‌هاي خداداد عزيزي عليه تيم پيام گفت: اظهار نظر در اين خصوص بر عهده مديران تيم است اما با توجه به شناختي كه از عزيزي دارم، مي‌دانم كه حتما صبرش تمام شده كه اين طور عليه ما صحبت مي‌كند و اميدوارم هرچه زودتر حق و حقوقش به وي داده شود.
عباس سرخاب:پيام شانس اورد!!!
سرمربي تيم فوتبال شهرداري بندرعباس پس از شكست تيمش مقابل پيام خراسان گفت: تيم پيام با استفاده از شانس موفق به پيروزي شد.
عباس سرخاب در جمع خبرنگاران افزود: هر دو تيم فوتبال برابري را ارائه كردند اما تيم پيام با استفاده از شانس و بر روي دو ضربه اوت دستي موفق شد به ما گل بزند و اين بار شانس با پيام يار بود.
وي ادامه داد: شهرداري هم چندين موقعيت خوب از جمله يك پنالتي داشت كه موفق به گلزني نشد. ما تيم خوبي داريم و خوب هم بازي كرديم و از بازي بازيكنانم راضي هستم.
سرمربي تيم شهرداري بندرعباس درخصوص وضعيت تيمش در ادامه رقابت‌هاي ليگ دسته اول گفت: قول صعود نمي‌دهم اما ما يقينا يكي از مدعيان ليگ دسته يك هستيم. ما در حال حاضر بازي‌هاي سخت خود را پيش رو داريم اما مطمئنا جايگاهي در بالاي جدول به دست خواهيم آورد.

۱۳۸۸ آبان ۲۸, پنجشنبه

پيام-شهرداري بندرعباس

عصر فردا تيم‌هاي پيام مشهد و شهرداري بندرعباس برگزار مي‌كنند. شاگردان علي حنطه كه تنها 3 بازي را در ليگ امسال پشت سرگذاشته‌اند تا كنون نتايج نسبتا خوبي را گرفته‌اند و در صورتي كه بتوانند بازي فردا را با پيروزي به پايان ببرند قطعا خودشان را به‌ عنوان يكي از تيم‌هاي مدعي گروه اول مطرح خواهند كرد. البته از ياد نبريم تيم شهرداري بندر عباس در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار دارد و پيامي‌ها كار راحتي را مقابل اين تيم حتي در خانه نخواهند داشت.
اما پيامي ها همچون بازي قبلي خانگي خود در برابر داماش چشم به حمايت طرفدارانشان دارند تا بتوانند دومين برد فوتبال خراسان در فصل اخير را رقم بزنند

۱۳۸۸ آبان ۲۶, سه‌شنبه

دو ملي پوش افريقايي و دو ملي پوش اروپايي در راه پيام

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: اگر مسوولان استان از پيام و مالک آن حمايت نكنند، فوتبال مشهد نابود خواهد شد.
علي حنطه تصريح كرد: تيم پيام به حمايت مردم و به خصوص مسوولان استاني احتياج دارد و آن‌ها اگر پيام را دوست دارند بايد به صفايي كمك كنند و گرنه شرايط فوتبال شهر ما از اين بدتر و فوتبال مشهد نابود خواهد شد.
وي افزود: همه بايد با هم متحد شوند و استانداري و فرمانداري و تربيت بدني با اتحاد با يكديگر فوتبال اين شهر را نجات دهند و تلاش کنند تا حتي اگر مشكلي پيش بيايد، حمايت خود را انجام داده باشند.
حنطه با بيان اينكه اگر صفايي زودتر به باشگاه پيام ملحق مي‌شد، تا الان 9 امتياز داشتيم، ادامه داد: وي تا به امروز حمايت زيادي از تيم انجام داده و از زماني كه به باشگاه آمده ‌هر چه كه خواستيم در اختيارمان قرار داده است.
وي در خصوص ديدار تيمش با شموشک نوشهر و كسب تساوي مقابل اين تيم، اظهار داشت: مسوولين ورزشي نوشهر به تيم شموشک قول داده بودند كه در صورت پيروزي برابر پيام مشكلات مالي اين تيم حل خواهد شد و در ديدار با ما، تمام مسوولان از شهردار و فرماندار گرفته تا مسوولان تربيت بدني اين شهر در استاديوم حضور داشتند و مردم هم استقبال خوبي از اين بازي کرده بودند و همه اين مسايل باعث بالا رفتن انگيزه شموشك مقابل ما شد اما با اين حال بازي بسيار خوب و در خور انتظاري انجام داديم، ضمن اينكه در دقيقه 93 يك موقعيت تك به تك را نيز از دست داديم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان تاكيد كرد: در اين بازي 4 نفر از بازيكنان اصلي تيم در اختيارم نبودند و مجبور شدم از 5 بازيكن كه براي اولين بار بود در ليگ دسته اول بازي مي‌كردند استفاده كنم كه آن‌ها تا حدودي نمره قبولي گرفتند.
وي افزود: تيمي كه من بسته‌ام با حضور 95 درصد بازيكنان بومي، براي بقا در ليگ دسته اول مناسب است اما هميشه به قله فكر مي‌كنم و اين تيم را جزو 4 يا 5 تيم اول گروه خود خواهيم كرد.
حنطه از جذب 4 بازيكن خارجي براي تيمش، خبر داد و گفت: دو دعوتنامه به سنگال و كامرون ارسال كرده‌ايم و به دنبال جذب دو بازيكن از تيم ملي اين كشورها در پست دفاع وسط و هافبك هستيم ضمن اينكه دو بازيكن اوكرايني از تيم ملي اميد اين كشور را هم جذب خواهيم كرد.
وي ادامه داد: به دنبال بازيكنان آزاد ليگ‌برتر هم هستيم و با توجه به اين كه طبق قانون مي‌توانيم هر ماه دو بازيكن به ليست تيم اضافه كنيم، از اين بابت مشكلي وجود ندارد.
حنطه در خصوص ديدار لغو شده تيمش با مخابرات فارس، از بازي‌هاي عقب افتاده ليگ دسته اول، عنوان كرد: ما براي اين بازي آماده بوديم و چون در مشهد ميزبان مخابرات فارس هستيم هر زمان كه اعلام شود، مي‌توانيم بازي را انجام دهيم.

۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

كفاشيان امر به بررسي مجدد پرونده شاكيان پيام كرد

مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: رييس فدراسيون فوتبال دستور بررسي مجدد پرونده بدهي‌هاي باشگاه پيام را ابلاغ کرد. علي صلاحي گفت: با توجه به مبهم بودن پرونده‌ي شاکيان و طلبکاران باشگاه پيام، صفايي به عنوان مالک جديد باشگاه نامه‌اي را خطاب به فدراسيون فوتبال نوشت و در آن با تاکيد بر پرداخت تمام حق و حقوق واقعي افراد حقيقي و حقوقي، به دليل ارقام و احکام غيرواقعي صادر شده از سوي کميته انضباطي استان خواستار رسيدگي مجدد، صدور حکم قطعي و ادامه رفع تعليق باشگاه تا مشخص شدن وضعيت نهايي پرونده بدهي‌هاي باشگاه شد.
مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي افزود: متاسفانه به دليل اينکه پيام مدتي بلاتکليف رها شده بود، هر کس از بازيکنان و کادر فني که به کميته انضباطي مراجعه و طرح شکايت کرد به علت اينکه نماينده‌اي از باشگاه در جلسات شرکت نمي‎کرد، آرا به نفع شاکي و زيان باشگاه صادر گرديد بنابراين بدهي‌هاي باشگاه به صورت غيرواقعي افزايش سرسام‌آوري پيدا کرد.
وي ادامه داد: در پي نامه صفايي و درخواست بررسي مجدد احکام در کميته انضباطي و ادامه رفع تعليق، کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال در نامه‎اي خطاب به شريفي رييس کميته انضباطي با اين درخواست موافقت و دستور " بررسي مجدد پرونده با نگرش به واقعيت براي حل اين مشکل" را ابلاغ کرد.
وي گفت: با توجه به اين دستور، تمامي شاکيان و طلبکاران باشگاه بايد منتظر رسيدگي مجدد باشند و بنابراين به کساني که اين روزها در روزنامه‌ها مبالغ سرسام‌آوري را به عنوان طلبشان از پيام اعلام کرده‌اند توصيه مي‌کنيم با سعه صدر و آرامش بيشتر منتظر راي نهايي باشند.
صلاحي افزود: با اين عنايت کفاشيان و شريفي، پيام به حضور قدرتمند خود در ليگ دسته اول ادامه مي‌دهد و اميدواريم با صدور راي نهايي و پرداخت تمام حق و حقوق واقعي طلبکاران، حاشيه‎هاي تيم تمام و کمال از بين برود.

۱۳۸۸ آبان ۲۴, یکشنبه

معاون پيام:خداداد دشمن فوتبال خراسان است

معاون فرهنگي باشگاه پيام خراسان رضوي در واکنش به مصاحبه خداداد عزيزي با يکي از روزنامه‌ها عليه پيام و مديرعامل اين تيم، گفت: متاسفانه آقاي عزيزي دچار توهم شده است و با تمام احترامي که نسبت به افتخارآفريني‌هاي فوتبالي‌اش داريم اما خيلي‌ها به خاطر اين رفتارهاي تکراري، او را ديگر شهروند مشهدي به حساب نمي‌آورند.
وحيد ضرابي‌نسب افزود: آقاي عزيزي خود در همين مصاحبه‌اش اذعان کرده حدود 20 ميليون تومان از باشگاه طلبکار است و بايد پرسيد آيا اين مبلغ جزيي، ارزش اين همه جار و جنجال را دارد؟ آن هم در شرايطي که مديرعامل باشگاه تاکيد کرده چک آقاي عزيزي با مبلغي خيلي بيشتر کشيده شده و آماده تحويل به ايشان است.
معاون باشگاه پيام خراسان حرکات و حرف‌هاي عزيزي را دور از اخلاق ورزشکاري خواند و گفت: وقتي کساني که از آن‌ها به عنوان اسطوره ياد مي‎کنيم به فضاي بي‌فرهنگي در فوتبال ما دامن مي‌زنند از جوانترها چه توقعي مي‌توان داشت؟
ضراب‌ نسب با تکذيب ادعاهاي مطرح شده از سوي خداداد عزيزي درباره مديرعامل باشگاه پيام گفت: ايشان گفته‌اند اگر دهانشان را باز کنند خيلي‎ها دنبال سوراخ موش مي‎گردند و البته ما هم مي‌توانيم تمام بي‌احترامي‌هاي ايشان به مردم مشهد طي چند سال اخير را بياوريم تا خيلي چيزها مشخص شود.
وي افزود: متاسفانه برخي خبرنگاران آلت دست برخي نام‎ها و افراد قرار مي‎گيرند و بدون اطلاع از واقعيت‌ها، به فضاي فوتبال استان تشنج هديه مي‎کنند که اين دور از شان و رسالت خبرنگاري است.
وي با تاکيد بر اينکه عليرغم تمام اين حاشيه‎ها مخصوصا حاشيه‎هاي اخير ايجاد شده از سوي خداداد عزيزي و قائم مقام سابق باشگاه، پيام روزهاي خوب خود را مي‌گذراند، گفت: خوشبختانه با حمايت‌هاي قاطع و بي دريغ شخص استاندار خراسان رضوي آقاي دکتر صلاحي و به لطف حضور مالک جديد باشگاه، سبزپوشان مشهدي يکي از شانس‎هاي اصلي صعود از گروه خود هستند.
معاون فرهنگي باشگاه پيام خراسان در خاتمه افزود: ثابت خواهيم کرد با تکيه بر توانمندي‌هاي فني، حمايت تماشاچيان و اولويت دادن به اخلاق و فرهنگ مي‌توان بر تمام حاشيه‎هاي ساخته شده غلبه کرد و به تمام آن‎ها که نمي‌خواهند پيام موفق شود نشان داد فوتبال خراسان هنوز زنده است.

پيام خراسان-مخابرات فارس لغو شد!

كميته مسابقات از لغو ديدار دو تيم فوتبال پيام و پيام مخابرات فارس خبر داد.
قرار بود روز سه شنبه هفته جاري ديدار معوقه پيام مشهد و پيام مخابرات فارس برگزار شود كه اين مسابقه از سوي كميته مسابقات لغو و به زمان ديگري موكول شد. كميته مسابقات زمان برگزاري ديدار را اعلام نكرده است و سايت فدراسيون فوتبال نيز دليل لغو اين بازي را توضيح نداده است.

۱۳۸۸ آبان ۲۳, شنبه

معاون پيام:ما از خداداد انتظار نداشتيم!

معاون فرهنگي باشگاه پيام خراسان در واکنش به اظهارات خداداد عزيزي در نشست خبري کميته انضباطي گفت: گرچه حرف‌ها و کارهاي عزيزي هميشه غافلگير کننده است اما جامعه فوتبال خراسان و مشهد با شنيدن اظهارات ديروز وي در نشست دکتر شريفي در شوک فرو رفت.
وحيد ضرابي‌نسب گفت: اگر حرف‌هاي آقاي عزيزي را همه نمي‌ديدند، باورمان نمي‌شد يکي که تمام افتخاراتش را از شهر مشهد دارد، اين چنين داغ و پرشور عليه زادگاهش حرف بزند، اما گويا ايشان کمر به نابودي فوتبال مشهد بسته است.
وي افزود: در شرايطي که تيم فوتبال پيام با درايت و پيگيري هاي شخص استاندار ورزش دوست خراسان رضوي و روي کار آمدن مالک جديد به روزهاي خوبش رسيده و در اولين بازي خانگي‌اش در ميان حضور غافلگيرکننده تماشاچيان مشهدي به پيروزي دست يافت، توقع نداريم عزيزي که خود عضوي از خانواده بزرگ پيام است اينچنين مقابل فوتبال دوستان مشهدي بايستد و بر تعليق پيام اصرار بورزد.
ضرابي‌نسب ضمن قدرداني از کميته انضباطي و دکتر شريفي در مساعدت براي حل مشکل پيام گفت: درست نيست الان که هم و غم مسوولان استان کمک به پيام و مساعدت گروهي در رساندن دوباره تيم به ليگ برتر است آقاي عزيزي حرف از تعليق و تهديد و شکايت بزند و بخواهد اين همه راه تا مالزي برود، بي شک متشنج کردن فضاي خوب و رو به رشد اين روزهاي پيام به نفع هيچ کس نيست.
معاون فرهنگي پيام خراسان با اشاره به حل شدن مشکلات مالي باشگاه و تصميم صفايي به عنوان مالک جديد و صلاحي به عنوان مديرعامل بر تسويه تمامي بدهي‌ها در مدت زماني بسيار کوتاه گفت: خوشبختانه پس از چند ماه بلاتکليفي با ورود تيم مديريتي جديد و تزريق پول و انگيزه به تيم و با حمايت بي نظير دکتر صلاحي استاندار خراسان رضوي، پيام بهترين وضعيت چند سال اخير را دارد و يکي از شانس‌هاي اصلي صعود از گروه خودش است.

گزارشي كامل از شموشك-پيام

شموشك نوشهر1(علي حداد20)-پيام خراسان1(مهدي حسيني86)
بازيكنان شموشك:
علي‌اصغر كياكجوري، مسعود حق‌جو، محسن حاتمي، شعبان اسدي (علي عرب 85)، سعيد باقرزاده، بابك خاكسار، سعيد لطيفي، حميد نعمتي، وحيد نعمتي، علي حداد، شهاب ياراحمدي (فرهاد شفاهي 70)
سرمربي:مختار بابايي
بازيكنان پيام:
محمدحسين هوشيار،محمد عصارحسني.يونس مسعودي، سعيد مصطفي‌سخت‌رزم، حميد مروي، روح‌الله سلطاني (شعيب آخوندي 46)، محمد غلامين، علي عالي (حميد رزمي 37) (محمد صنعتي 74)، فواد بغلاني، مهدي حسيني، محمد دل‌آرا
سرمربي:علي حنطه
داور:محمد دوستي
===
با تساوي يك-يك تيم فوتبال پيام در شهر نوشهر مقابل شموشك در هفته ششم ليگ دسته اول جام آزادگان، سبزپوشان مشهدي با كسب 4 امتياز از 3 مسابقه در جمع 14 تيم حاضر در گروه اول اين رقابت‌ها در مكان يازدهم قرار گرفتند. علي حنطه سرمربي پيام با ابراز رضايت از كسب نتيجه تساوي مقابل تيم شموشك به خراسان مي‌گويد: «در اين مسابقه يك بار ديگر سيد مهدي حسيني ناجي پيام شد و در دقيقه 88 مسابقه گل تساوي پيام را به ثمر رساند. البته در اين مسابقه تيم پيام از حريف سر بود و موقعيت‌هاي گل زيادي را از دست داد به طوري كه در دقيقه 93 يك موقعيت تك به تك توسط مهاجمان پيام از دست رفت. با اين حال از نتيجه به دست آمده راضي هستم چرا‌كه در اين مسابقه 5 يار اصلي تيم را به علت مريضي در اختيار نداشتم.»

۱۳۸۸ آبان ۲۱, پنجشنبه

دوئل سبزپوشان برنده نداشت

تيم شموشک نوشهر و پيام خراسان درآغاز هفته ششم مسابقات فوتبال دسته يک کشور به تساوي رضايتدادند.
در اين ديدار که در ورزشگاه شهداي نوشهر برگزار شد در ابتدا براي تيم سبز پوشان نوشهري در دقيقه 20 علي حداد گلزني کرد و براي سبزپوشان مشهدي در دقيقه 85 مهدي حسيني گلزني كرد.
و بدين ترتيب پيام خراسان تاكنون از 3بازي خود 4امتياز كسب كرده است.

۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

پيام با مصدومان به نوشهر حمله ور مي شود

اين روزها دل هر خراساني با پيام است.پيام هفته گذشته با برد در دقايق پاياني اولين برد فوتبال خراسان در سطح اول فوتبال كشور را رقم زد و خراسان را شاد كرد.اما پس از ان برد اتفاقات جالبي رخ نداد.ژان دي نگودي مهاجم تازه خريداري شده پيام كه به نوعي اميد اول گلزني پيام در اين فصل محسوب مي شود دچار بيماري شايع اين روزها انفولانزاي خوكي شده و در قرنطينه به سر مي برد.ايمان نعمت پور جوان نام اشنايي كه در دوفصل پيش در صعود پيام به ليگ برتر نقش به سزايي داشت و فصل پيش نيز براي ابومسلم در ليگ برتر بازي هاي خوبي را ارائه داد كه در نهايت اين فصل به تيم سابقش پيام بازگشت نيز علايمي از انفولانزا دارد و به همين جهت تا بازيافتن سلامتي از سوي كادرفني از حضور در تمرينات منع شده است و فردا نمي تواند در صف مهاجمان نوشهر حضور داشته باشد.سيد مهدي حسيني زننده تك گل پيام در اين فصل نيز به دليل مصدوميت اين بازي را از دست داده است.همچنين سجاد اميدي بازيكن فصل پيش پيام كه اين فصل به ستون اصلي تيم در پست هافبك وسط تبديل شده است نيز به دليل مصدوميت در اين بازي حضور نخواهد داشت.
اما با وجود همه اينها پيام در اين هفته تمرينات خوب و منظمي را برگزار كرده و اماده است با بازيكنان جايگزين هم شموشك را شكست دهد و دل همه مردم خراسان را شاد كند.
در سوي ديگر ميدان شموشك نيز مطابق فصول گذشته با مشكلات متعددي دست و پنجه نرم مي كند اين تيم پس از سقوط از ليگ برتر تا به امروز روز خوش به خود نديده و حتي در گذشته در استانه سقوط به دسته دو نيزقرار گرفته و برخلاف نماينده ديگر استان مازندران(نساجي)اين فصل نيز از نظر نتيجه شرايط چندان مساعدي ندارد اما چند هفته اي است بازي هاي قابل قبولي از خود ارائه مي دهند و هفته گذشته به خوبي توانستند در مقابل تيم متمول شهرداري تبريز ايستادگي كنند و شايد اگر شانس با اين تيم يار بود بازنده اين ديدار نمي شدند و فردا از هر حيث اماده رقابت با پيام در خانه هستند.

حنطه:با پيروزي جواب بدخواهان پيام را خواهيم داد

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: نعمت‌پور و جان نگودي دچار آنفلوآنزا شده‌اند و به خاطر اينكه علايم اوليه آنفلوآنزاي نوع A را داشتند، در تمرينات حضور ندارند و نگودي در هتل در حالت قرنطينه است.
علي حنطه در آستانه ديدار تيمش مقابل شموشك نوشهر، با بيان اينكه سه نفر از بازيكنان اصلي خود را در اين بازي در اختيار نخواهيم داشت، خاطر نشان كرد: سجاد اميدي، مهدي حسيني و ايمان نعمت‌پور به همراه جان دي‌نگودي، بازيكن جديد تيم در اين بازي ما را همراهي نخواهند كرد كه از بين آن‌ها نعمت‌پور و جان نگودي دچار آنفلوآنزا شده‌اند و به خاطر اينكه علايم اوليه آنفلوآنزاي نوع A را داشتند، در تمرينات حضور ندارند و نگودي در هتل در حالت قرنطينه است.
وي افزود: اين بازيكنان ياران ثابت ما در بازي‌ قبل بودند و نبودن‌شان طبيعتا مشكل‌ساز خواهد بود اما توكل‌مان به خداست.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي ادامه داد: تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم تا تيمي كه خيلي‌ها دوست ندارند نتيجه بگيرد، به پيروزي دست يابد و فقط براي خوشحالي مردم مشهد است كه به دنبال نتيجه هستيم.
وي خاطر نشان كرد: تيم شموشك تيم جوان و دونده‌اي است كه در بازي قبلي خود مقابل شهرداري تبريز حقش باخت نبود و ما فيلم بازي‌هايش را ديده‌ايم و با نقاط ضعف و قوتش به خوبي آشنا شده‌ايم.
حنطه در خصوص ميزان آمادگي تيم خود، عنوان كرد: پس از بازي سختي كه مقابل داماش لرستان داشتيم و در دقايق پاياني به پيروزي رسيديم، هفته شادابي را در تمرينات گذرانديم و تيم از نظر جسمي بسيار خوب و آماده است و از نظر روحي و رواني هم در شرايط مطلوبي هستيم.

۱۳۸۸ آبان ۱۹, سه‌شنبه

واكنش علي صلاحي به حملات خداداد عزيزي به پيام

مدير عامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: خداداد صورت جلسه فروش سهامش را امضا كرده است.
علي صلاحي در واكنش به اظهارات خداداد عزيزي در نشست خبري رييس كميته انضباطي، اظهار داشت: سهام عزيزي را كسي بي‌اجازه نفروخته است و او خودش در جلسه‌اي كه با حضور استاندار صورت گرفت و شريفي صورت جلسه‌اي را آماده كرده بود، حضور داشت و همه افراد سهامدار، صورت جلسه را امضا كردند.
وي تصريح كرد: هر سهامداري كه اين مساله را قبول نمي‌كرد و با فروش سهامش مخالف بود، صفايي، مي‌پذيرفت با اين شرط كه هر كس به اندازه سهمي كه دارد، بخشي از بدهي‌هاي باشگاه را تقبل كند.
صلاحي افزود: به هيچ كدام از سهامداران بابت فروش سهام حتي يك ريال هم پرداخت نخواهد شد و قرار بر اين است كه صفايي تا سقف يك ميليارد و 800 ميليون تومان به بازيكنان و طلبكاران پرداخت كند.
وي در خصوص ادعاي عزيزي مبني بر اينكه چك مطالبات وي هنوز به دستش نرسيده است، عنوان كرد: صفايي چك مطالبات عزيزي را نوشته و به مهندس عباسي، سرپرست تيم داده بود تا وي آن را به دست عزيزي برساند و چون مهلت آن براي يك ماه ديگر بود، پيگيري نكرديم كه ببينيم رسيده است يا خير، ولي حتما پيگيري مي‌كنيم كه در 15 روز باقيمانده اين چك به موقع نقد شود.
مدير عامل باشگاه پيام خراسان رضوي ادامه داد: استاندر خراسان رضوي از كميته انضباطي و كفاشيان فرصتي يك ماهه خواست تا حسابداران وضعيت باشگاه را حسابرسي كنند و آن‌ها اين مهلت را دارند و در حال حاضر در حال گرفتن رضايت از طلبكاران هستيم.

۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

حكم ابادي از جلسه شبانه استاندار با مسئولان پيام خبر داد

سخنگوي باشگاه پيام خراسان رضوي از برگزاري جلسه‌اي ميان مالک جديد، مالک قديم و مديرعامل باشگاه پيام با استاندار خراسان رضوي خبر داد.
حکم‌آبادي گفت: اين جلسه ساعت 24 آغاز و تا 1 و 30 دقيقه بامداد ادامه داشت و در آن مالک جديد گزارشي از روند مديريت باشگاه طي اين مدت ارائه کرد.
وي افزود: صفايي مالک جديد باشگاه در اين جلسه از استاندار خواست يک بار در هر ماه براي اعلام روند اداره باشگاه به صورت کتبي و مصور به استانداري برود.
حکم‌آبادي با بيان اينکه صفايي اعلام کرده فقط گزارش کار را به شخص استاندار ارائه مي‌دهد، اظهار داشت: نه تنها مالک که تمام کادر مديريتي و فني باشگاه و حتي تمام مردم فهيم خراسان رضوي در جريان هستند که اگر تلاش‌هاي استاندار خراسان رضوي نبود، الان پيامي وجود نداشت.
سخنگوي پيام اضافه کرد: بعد از برد پيام مقابل داماش تمامي اعضاي باشگاه اين برد را تقديم استاندار خراسان رضوي کردند و صفايي هم پيام اعضاي باشگاه مبني بر تقديم برد را به استاندار ابلاغ کردند.
وي همچنين درباره شايعه شکايت باشگاه داماش از کادر فني پيام مبني بر تحريک داور بازي، خاطرنشان کرد: هنوز چنين چيزي رسما به ما ابلاغ نشده اما اگر برايمان روشن شود که به دلايل واهي از کادر فني ما شکايت شده نه تنها دنبال مي‌کنيم که مسئله ديگري مبني بر غيرقانوني بودن حضور سرمربي داماش روي نيمکت اين تيم را هم پيگيري مي‌کنيم.
وي افزود: آقاجانيان در بازي هفته چهارم تيمش مقابل صنعتي کاوه، توسط داور از روي نيمکت اخراج شد، اما او نه تنها خيلي راحت مقابل تيم ما از روي نيمکت، داماش را هدايت مي کرد که به نحوه داوري و تصميمات کميته داوران هم معترض بود.
سخنگوي باشگاه پيام خراسان رضوي افزود: در عين حال پيشنهاد مي‌کنيم عده‌اي که علاقه‌اي به موفقيت پيام نداشتند سعه صدر بيشتري داشته باشند و بدانند که اين هنوز ابتداي راه پيام است.
حکم‌آبادي در پايان درباره برنامه بازي هاي هفته آينده پيام گفت: روز جمعه در نوشهر مهمان شموشک خواهيم بود، پس از برگشت، ديدار معوقه هفته اول خود را مقابل پيام مخابرات فارس برگزار مي کنيم و پس از آن در قالب جام حذفي به مصاف صنعت گاز سرخس خواهيم رفت و ديدار با شهرداري بندرعباس از هفته هفتم رقابت‌هاي ليگ دسته اول هم چنانچه به تعويق نيفتد پس از بازي جام حذفي‌مان خواهد بود.

۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

پيامي ها پاداش گرفتند

بازيكنان تيم فوتبال پيام خراسان پس از برتري برابر داماش لرستان پاداش گرفتند.
مسئولان تيم فوتبال پيام خراسان پس از پيروزي يك بر صفر برابر داماش لرستان در هفته پنجم ليگ دسته اول فوتبال به بازيكنان يك سكه تمام بهار آزادي پاداش دادند.
مسئولان اين تيم پس از شكست يك بر صفر برابر شاهين اهواز در هفته چهارم ليگ دسته اول تصميم گرفته بودند بازيكنان را 200 هزار تومان جريمه كنند، اما پس از موفقيت در دومين بازي خود مسئولان اين تصميم خود را لغو كردند.
تيم فوتبال پيام مشهد به علت بدهي بازيكنان خود به مدت 3 هفته تعليق بود و بازي‌هاي خود را از هفته گذشته برابر شاهين اهواز آغاز كرد.

حنطه:هنوز به شرايط ايده ال فاصله داريم



علي حنطه در كنفرانس خبري پس از بازي هفته پنجم جام آزادگان گفت: پس از حرف‌ و حديث‌هاي فراوان در مورد پيام و حرف‌هايي كه در مورد تعليق تيم زده مي‌شد، بالاخره توانستيم در رقابت‌ها شركت كنيم و با جمع‌آوري پتانسيل فوتبال مشهد يك تيم آماده را روانه مسابقات كنيم.
وي ادامه داد: در بازي اول در مقابل شاهين اهواز هم حق ما شكست نبود و ما در دقيقه آخر بازي يك پنالتي را از دست داديم. در اين بازي هم پيروزي حق ما بود و با تلاش بازيكنان به پيروزي رسيديم.
وي با انتقاد از عملكرد تيم داماش تصريح كرد: داماش مقابل ما فوتبال بازي نمي‌كرد، اين تيم كاملا فيزيكي بود و مدام بازيكنان خود را روي زمين مي‌انداختند و در اين زمين خراب ما نمي‌توانستيم كاري از پيش ببريم و حريف ما هم آمده بود كه تنها يك امتياز از اين بازي بگيرد و برود.
علي حنطه با اشاره به عملكرد ضعيف داوران در ليگ دسته اول فوتبال ايران تصريح كرد: اگر از داوراني با كيفيت داوران ليگ برتر در ليگ يك استفاده نشود، همواره درگيري در مسابقات اين ليگ خواهد بود و اگر امروز با درايت داور بازي تمام شد، در بازي‌هاي آينده ممكن است بازي‌ها به واسطه جنجال تيم‌ها نيمه تمام بماند.
وي افزود: بازي‌هاي ليگ دسته اول از حساسيت بالايي برخوردار است و داوراني كه براي مسابقات اين ليگ انتخاب مي‌شوند بايد از تجربه و مهارت لازم برخوردار باشند. سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان با اشاره به مشكلات مالي تيمش تصريح كرد: مي‌دانم كه مالك تيم به واسطه خريد آن بدهي زيادي به دوشش افتاده است اما او به ما قول داده است كه به زودي مطالبات بازيكنان را پرداخت كند اما از مسوولين استان هم مي‌خواهم كه صفايي را تنها نگذارند.
علي حنطه با بيان اينكه به دنبال جذب سه بازيكن جديد هستيم خاطرنشان كرد: "نگودي" بازيكن فصل پيش ابومسلم با پيام قرارداد بسته است و از هفته آينده براي ما بازي مي‌كند، ضمن اين كه سه بازيكن خارجي از كشورهاي اوكراين، نيجريه و جمهوري چك در هفته آينده به ايران خواهند آمد كه پس از تاييد فني آنها با پيام قرارداد خواهند بست.

رستگاري در دقيقه95/حمايت پرشور از پيام در تختي

تيم پيام خراسان عصر روز گذشته توانست در دقايق پاياني با به ثمر رساندن يك گل 3امتياز ارزشمند را كسب كند.
گزارش بازي:
پيام مشهد ۱- داماش دورود صفر
گل: مهدى حسينى(دقيقه ۵+۹۰)
داور: حميد بابايى نژاد، كمك ها: رضا على ليوانى و هومن سحرى،
اخطار: سجاد اميدى(پيام)، رضا يادگارى، عليرضا افضلى و ميلاد ميرترابى(داماش)،
تماشاگر: 4000 نفر، ورزشگاه: تختى مشهد
پيام مشهد:
حسين هوشيار(۱۶)، يونس مسعودى(۱۵)، سجاد اميدى(۱۶) از دقيقه ۶۷ مصطفى سخت رزم، ايمان نعمت پور(۱۶) از دقيقه ۸۰ سلمان زحمتكش، مهدى حسينى(۱۷)، محمد غلامين(۱۴)، منصور جماليان(۱۵)، شعيب آخوندى(۱۲) از دقيقه ۳۲ على عالى(۱۴)، روح الله سلطانى(۱۶)، حميد مروى(۱۵) و محمد دل آراى ترك(۱۶)
سرمربى: على حنطه(۱۷)
داماش دورود:
رضا يادگارى(۱۴)، سهيل عبداللهى(۱۴)، عليرضا افضلى(۱۲)، محمود ميرترابى(۱۴)، مهرداد كفشگرى(۱۳)، شهريار مرادبيگى(۱۵)، محمدصادق طاهرى(۱۴)، ميلاد نصرتى(۱۳)، ميلاد ميرترابى(۱۳)، حامد منفرد(۱۲) و بهمن داستانى(۱۲) از دقيقه ۵۰ حامد كيانى راد(۱۴)
سرمربى: ماركار آقاجانيان(۱۳)
شرح بازى:
تيم پيام مشهد و داماش دورود بازى پاياپايى را انجام دادند و هر ۲ تيم موقعيت هاى خوبى روى دروازه حريف به وجود آوردند. با اين حال موقعيت هاى داماش روى دروازه پيام بيشتر بود و اگر تيزهوشى حسين هوشيار، سنگربان پيام نبود اين تيم در همان نيمه اول گل را دريافت مى كرد. پيامى ها در اين مسابقه بيش از هر چيز به دنبال اين بودند كه تيم حريف را به يك سوم دفاعى خود بكشانند و بعد از آن به سمت دروازه داماش حمله ور شوند كه فقط در لحظات پايانى مسابقه از اين موضوع استفاده كردند و گل برترى خود را به ثمر رساندند. در اين صحنه ارسال روح الله سلطانى در شلوغى محوطه جريمه به مهدى حسينى رسيد و شوت رو پاى او به تور دروازه داماش چسبيد. بدين ترتيب پيام مشهد اولين پيروزى خود را جشن گرفت. ماركار آقاجانيان سرمربى داماش بدشانس ترين مرد اين بازى بود چرا كه لااقل مى توانست يك تساوى بگيرد اما دقيقه ۹۵ شكست خورد.
حواشي بازي:
پس از تعليق سه هفته‌اي تيم پيام خراسان، هواداران اين تيم استقبال خوبي از آن به عمل آوردند، به نحوي كه حدود 4 هزار نفر در ورزشگاه تختي مشهد اين ديدار را از نزديك ديدند.
بازيكنان تيم داماش لرستان در انتهاي اين ديدار دائما خود را بر روي زمين مي‌انداختند كه اين امر اعتراض شديد كادر فني تيم پيام و هواداران آن را به همراه داشت.
كادر فني تيم داماش لرستان نيز در طول بازي به شدت به داوري اعتراض مي‌كردند، به نحوي كه سه نفر از اعضاي اين كادر توسط داور از كنار زمين اخراج شدند.
پزشك تيم داماش لرستان نيز كه به شدت به داور اعتراض مي‌كرد توسط وي از زمين اخراج شد اما پس از مصدوميت دروازه‌بان اين تيم مسوولان بازي مجبور به آوردن وي در كنار زمين شدند تا دروازه‌بان را معالجه كند و پس از درمان دروازه‌بان دو مرتبه پزشك لرستان از زمين مسابقه اخراج شد.
كادر فني تيم فوتبال داماش پس از اتمام بازي در حالي كه به شدت اعتراض مي‌كردند به سمت داور بازي رفتند كه اين اعتراض آنها به نحوي بود كه داور بازي با كمك ماموران حراست تربيت بدني ونيروي انتظامي موفق به خروج از زمين شد.
ماركار آقاجانيان سرمربي تيم داماش حاضر به انجام مصاحبه نبود و به همين به محل برگزاري كنفرانس خبري نيامد اما پس از اصرار خبرنگاران در جلوي درب رختكن حاضر به صحبت شد.

۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

فردا پرچم هاي سبز دوباره در مشهد مي چرخند/پيام-داماش

اخرين خاطره مان از پيام شش ماه پيش بود.روزي كه با حضور پرشور طرفداران پيام نتوانست از سد استقلال بگذرد و بدين ترتيب بار ديگر به دسته يك سقوط كرد.همه كساني كه پيام را مي شناختند مي دانستند حق پيام سقوط نبود كه اگر بود هرگز نمي توانست ان نتايج درخشان را در هفته هاي پاياني كسب كند.
بگذريم شايد ديگر ياداوري ان خاطرات گذشته جايز نباشد چراكه امروز پيام تيم ديگري شده و از نو و مصمم تر مي خواهد استارت بزند.فردا پس از شش ماه طرفداران پيام تيمشان را خواهند ديد.عصر فردا در ساعت 14:30دقيقه بازي تيم هاي پيام خراسان و داماش لرستان در ورزشگاه تختي برگزار خواهد شد و پيام بدون شك مي تواند با حمايت طرفداران پرشورش اولين پيروزي خود را در اين رقابت ها كسب كند.
تيم پيام خراسان كه سه بازي ابتداي فصل را به علت مشكلات مالي در حالت تعليق به سر مي‌برد، بعد از رفع تعليق هفته گذشته مغلوب شاهين اهواز شد و امروز براي جبران آن شكست مقابل داماش لرستان تيم يازدهم جدول رده‌بندي گروه اول رقابت‌هاي جام آزادگان قرار مي‌گيرد. تيم‌ لرستاني از 4 بازي ابتداي فصل تنها 2 تساوي و 2 شكست را در كارنامه‌اش ثبت شده مي‌بيند و از اين جهت شرايط چندان مساعدي ندارد. اين موضوع سبب مي‌شود تا شانس‌ شاگردان علي حنطه براي پيروزي بيشتر از حريف باشد.

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

حنطه:داماش را با حمايت طرفدارانمان شكست خواهيم داد



سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: در مقابل داماش لرستان با قدرت بازي خواهيم كرد.
علي حنطه افزود: پس از باخت مقابل شاهين اهواز سعي كرديم از لحاظ روحي و رواني بر روي بازيكنان كار كنيم و نقاط ضعف خود را بپوشانيم و اميدواريم كه بتوانيم داماش را در مشهد شكست دهيم.
وي ادامه داد: 4 بازي قبلي داماش را ديده‌ايم و روي اين تيم شناخت كافي داريم، اين تيم در 4 بازي خود نتوانسته است نتايج خوبي كند.
حنطه خاطرنشان كرد: سه بازيكن تيم دچار مصدوميت هستند اما به احتمال فراوان به بازي جمعه خواهند رسيد.
وي تاكيد كرد: بازيكنان پيام با قدرت در حال تمرين كردن هستند و روز به روز شرايط بهتر مي‌شود و اگر مسوولان تيم هم از نظر مالي مشكلات بازيكنان را حل كنند مطمئنا مي‌توانيم با انجام بازي‌هاي خوب تيم را دوباره به ليگ برتر ببريم.
سرمربي تيم فوتبال پيام با اشاره به شكست تيمش در هفته گذشته و در مقابل شاهين اهواز تصريح كرد: حق ما نبود كه در آن بازي شكست بخوريم، ما تاكنون به دليل مشخص نبودن وضعيت تيم و تعليق آن با استرس و اضطراب كار مي‌كرديم، ضمن اينكه در هفته گذشته باشگاه شاهين هر كاري خواست با ما كرد.
وي افزود: روز مسابقه حدود نيم ‌ساعت ما را پشت درب ورزشگاه بدون دليل نگه ‌داشتند ضمن اينكه بازي كه قرار بود در اهواز باشد به زمين تيم فولاد انتقال دادند و درشرايط آب و هوايي آن منطقه بازي را ساعت 3 بعد از ظهر برگزار كردند اما با تمام اين مسايل تيم پيام بازي قابل قبولي ارايه داد و من از عملكرد بازيكنانم راضي هستم.