۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

گزارشي از شاهين-پيام

گل: حسين چريم(دقيقه ۸۴)
داور: محمد كمانى، كمك ها: محمدحسين ابراهيمى و مجتبى آسنجرجانى، اخطار: مصطفى ظهيرى نسب (از شاهين)، منصور جماليان و روح الله سلطانى(از پيام مشهد)
تماشاگر: حدود ۱۰۰ نفر، ورزشگاه: اختصاصى فولاد
شاهين اهواز:
محمود حاجى پور(۱۷)، يدالله راست كردار(۱۶)، رشيد رباطى پور(۱۵)، احسان رباعى(۱۵)، شعيب اميرى(۱۴)، محمد زرشكى(۱۳)، فرشيد جعفرى(۱۵)، رحمان سامرى(۱۲) از دقيقه ۸۷ حسين بغلانى، فريد انديكايى(۱۰) از دقيقه ۵۵ محمد صفاران(۱۱)، مصطفى ظهيرى نسب(۱۲) از دقيقه ۷۷ عماد هاشم و حسين چريم(۱۷)
سرمربى: سعيد سلامات(۱۷)
پيام خراسان:
حسين هوشيارى(۱۲)، يونس منصورى(۱۳)، منصور جماليان(۱۰) از دقيقه ۵۶ سلمان زحمتكش (۱۰)، محمد آرامى زاد(۱۴)، روح الله سلطانى(۱۵) از دقيقه ۸۸ حميد رمزى، حميد مروى(۱۱)، سجاد اميدى(۱۵)، شعيب آخوندى(۱۵) از دقيقه ۷۷ رضا عافيت طلب، ايمان نعمت پور(۱۴)، محمد غلامين(۱۶) و محمد صنعتى
سرمربى: على حنطه(۱۳)
شرح بازى
اولين بازى پيام مشهد در ليگ دسته اول براى اين تيم خوش يمن نبود. در ديدارى كه پيش بينى اش بسيار سخت بود شاهين اهواز موفق شد۳ امتياز با ارزش را به دست آورد.در نيمه اول بازى پاياپايى را از هر ۲ تيم شاهد بوديم و به همين خاطر توپ در اين نيمه بيشتر در ميانه زمين بود و موقعيت گل آنچنانى روى دروازه ها به وجود نيامد.شاهين نيمه دوم را بهتر آغاز كرد و پس از پى ريزى چند حمله خوب روى دروازه پيام مشهد سرانجام در دقيقه ۸۴ روى ارسال عماد هاشم از جناح راست و ضربه نهايى حسين چريم به گل برترى دست يافت.بعد از اين گل پيام مشهد ۳ موقعيت مسلم گلزنى را از دست داد كه در اين ميان نقش محمود حاجى پور غيرقابل انكار بود. مهم ترين اين موقعيت ها در دقيقه ۹۰ اتفاق افتاد كه پيام توسط محمد غلامين يك پنالتى را از دست داد. بدين ترتيب پيام مشهد در اولين گام اولين شكست را تجربه كرد. شاهين هم با اين برد از وضعيت نابه سامان گذشته خارج شد.
گفتني است تيم پيام خراسان در بازي بعدي خود هفته اينده در مشهد پذيراي تيم كاوه تهران مي باشد.

۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

حنطه:نبايد مي باختيم!

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي پس از شکست تيمش مقابل شاهين اهواز گفت: کميته داوران همانقدر که به داوري‌هاي ليگ برتر اهميت مي‌دهد براي داوري‌هاي ليگ دسته اول هم اهميت قايل شود.
علي حنطه در کنفرانس خبري پس از ديدار تيم هاي پيام و شاهين اهواز افزود: داور بازي 2 پنالتي مسلم را براي ما نگرفت و قضاوتش در نتيجه بازي کاملا تاثيرگذار بود.
وي ادامه داد: عنايت، مسوول کميته داوران بايد در انتخاب داوران براي بازي‌هاي ليگ دسته اول دقت بيشتري داشته باشد، داور اين بازي براي قضاوت بازي که يک طرف آن پيامي بوده که از ليگ‌برتر آمده است، خام بود.
حنطه در خصوص بازي تيمش نيز گفت: شاهين يک تيم محلي است، نبايد در اين بازي مي‌باختيم، بازيکنان ما در حد و اندازه خود ظاهر نشدند ضمن اينکه چند تن از آن‌ها براي اولين بار بود که در ليگ دسته اول بازي مي‌کردند.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان در ادامه در خصوص از دست رفتن پنالتي تيمش در دقيقه نود بازي صريح کرد: غلامين پنالتي زن اول ماست و رفتن وي پشت توپ از قبل برنامه‌ريزي شده بود و اگر 10 پنالتي ديگر هم خراب کند باز هم پنالتي‌زن اول تيم غلامين خواهد بود.
حنطه با اشاره به اعتراض هواداران تيم شاهين به وي تاکيد کرد: دست هواداران اهوازي را هم مي‌بوسم که به تمام جد و آباد و ناموسم فحاشي کردند.
وي افزود: هيچ کس در اين بازي بر عملکرد تماشاگران نظارتي نمي‌کرد و ناظر بازي هم قدرت چنداني در نظارت نداشت ضمن اينکه هيچ مامور نيروي انتظامي هم در ورزشگاه حاظر نبود و هواداران هر چه خواستند به من وتيمم گفتند، اگر وضع به همين ترتيب باشد و فدراسين فوتبال واکنشي نشان نداده و شرايط بهتر نشود مجبوريم در دور برگشت براي شاهين جبران کنيم.

شكست تلخ در اولين بازي!

تيم پيام خراسان عصر امروز از سري رقابت هاي جام ازادگان با نتيجه يك بر صفر مغلوب ميزبان خود تيم شاهين اهواز شد.
در اين ديدار چريم بازكن شاهين در دقيقه84تك گل مسابقه را به ثمر رساند همچنين محمد غلامين بازيكن تيم پيام در دقيقه 90يك ضربه پنالتي را براي سبزپوشان خراساني از دست داد.

۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

رونمايي از سبزپوشان مشهدي

رسايي فر: گويا با رفع تعليق موقت تيم فوتبال پيام، اين تيم مي تواند رقابتهاي خود در ليگ دسته اول باشگاههاي کشور را از هفته چهارم اين مسابقات شروع کند.
مسؤولان باشگاه پيام از جمله علي صلاحي، مديرعامل اين باشگاه مدعي اند با توجه به جلب رضايت عده اي از بازيکنان شاکي و طلبکار پيام توانسته اند حکم موقت رفع تعليق اين باشگاه را براي يک ماه از رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال بگيرند.
علي صلاحي، مدير عامل باشگاه پيام در اين باره به خبرنگار ما گفت: با توجه به رايزنيهايي که از سوي استاندار خراسان رضوي صورت گرفته است، وي توانسته نظر مساعد مجتبي شريفي رئيس کميته انضباطي را براي رفع تعليق پيام به صورت موقت بگيرد، ضمن اينکه آقاي صفايي مالک باشگاه نيز به استاندار قول داده ظرف يک ماه آينده رضايت تمامي شاکيان پيام را بگيرد.
مدير عامل باشگاه پيام در ادامه افزود: با اقدام هايي که در چند روز گذشته انجام شده است توانسته ايم رضايت 13 شاکي پيام از جمع 23 نفره شاکيان را بگيريم که از آن جمله مي توان به روح ا... سلطاني، سجاد اميدي، محمد صنعتي، يونس مسعودي، منصور توحيديان، عباس چمنيان، مجيد مرتضايي، دکتر عطارزاده و... اشاره کرد.
وي درخصوص بازي اين هفته پيام مقابل شاهين اهواز گفت: به طور قطع اين بازي برگزار خواهد شد و تمامي اقدامهاي لازم براي سفر به اهواز انجام شده است که تيم فردا بعدازظهر(امروز) به اهواز خواهد رفت.
*جديدهاي پيام
صلاحي، همچنين از ثبت قرارداد چند بازيکن ديگر با تيم پيام خبر داد و اظهار داشت: جان دينوگودي (بازيکن سابق ابومسلم)، سجاد اميدي، ايمان نعمت پور و يک بازيکن به نام ژوليز از کشور کامرون بازيکناني هستند که با پيام ثبت قرارداد داشته اند.
مديرعامل پيام گفت: با تصميم صفايي مالک باشگاه پيام اين باشگاه به صورت موقت هيأت مديره نخواهد داشت، اما با نظر مالک باشگاه اميري مديرکل سابق تأمين اجتماعي استان، احمد انوري و عباس چمنيان مشاوران مالک در امر اداره باشگاه خواهند بود.
علي حنطه سرمربي تيم پيام نيز درخصوص شرايط اين تيم، قبل از رويارويي با شاهين اهواز گفت: وضعيت بازيکنان بسيار خوب است، شرايط خوبي دارند و آمادگي کاملي براي شروع مسابقات دارند.
وي همچنين به مصدوميت دو بازيکن پيام اشاره کرد و افزود: مصطفي سخت رزم و آرمان فلاح دو بازيکن مصدوم پيام هستند که نمي توانند ما را در بازي مقابل شاهين همراهي کنند، اما سعي مي کنيم مصدوميت آنها تا بازي بعدي بر طرف شود.
سرمربي پيام درباره شناخت از بازي شاهين اهواز گفت: فيلم بازي شاهين در مقابل کاوه تهران و شهرداري تبريز را ديده ايم و به نقاط قوت و ضعف اين تيم به خوبي واقفيم به همين دليل معتقدم ما مي توانيم به راحتي شاهين را در اهواز شکست دهيم. حنطه همچنين درپاسخ به اين سؤال که سرنوشت قرارداد شما با پيام و فعاليت با ابومسلمي ها به عنوان مشاوره فني چه شد؟ به خبرنگار ما گفت: قراردادم را با پيام ثبت کرده ام ضمن اينکه بايد بگويم من مشاور آقاي زمان در ابومسلم هستم و باشگاه پيام با اين موضوع مشکلي ندارد.

۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

صلاحي:به مناسبت ميلاد امام رضا با هشت گل شاهين را شكست مي دهيم!

مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: بازي مقابل شاهين اهواز قطعا برگزار مي‌شود.
علي صلاحي افزود: فعلا با درخواست استاندار خراسان رضوي از كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، تعليق پيام رفع شده است و بازي روز جمعه مقابل شاهين اهواز قطعا برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: مالك جديد باشگاه با 13 نفر از شاكيان با پرداخت بدهي‌هايشان به توافق رسيده است كه اين افراد شامل دو نفر از افراد حقيقي و حقوقي و 8 نفر از بازيكنان و كادر فني سابق تيم هستند كه براي دريافت رضايت آن‌ها مبلغ 310 ميليون تومان پرداخت شده است که 200 ميليون تومان از اين مبلغ متعلق به بازيکنان و کادر فني سابق بوده و رضايت آن‌ها گرفته شده است.
صلاحي خاطرنشان كرد: در تلاش هستيم تا فردا رضايت خداداد عزيزي و مهدي هاشمي‌نسب را نيز جلب كنيم و همچنين با پرداخت مابقي بدهي‌هاي پيام در تلاش هستيم تا به صورت دايمي رفع تعليق شويم.
مديرعامل باشگاه پيام خراسان با اشاره به 3 سه بازيكن جديد در اين تيم به ايسنا گفت: سجاد اميدي، ايمان نعمت‌پور و يك بازيكن كامروني به نام جليوس با پيام قردارد بسته‌اند ضمن اين كه در حال مذاكره با نگودي، مهاجم سابق تيم ابومسلم هستيم و به احتمال زياد تا فردا با وي قرارداد مي‌بنديم.
وي با اشاره به پيروزي 5 بر صفر تيمش در مقابل شاهين اهواز در فصل 87 - 86 رقابت‌هاي ليگ دسته اول تاكيد كرد: با توجه به ايام ميلاد حضرت رضا(ع)، بازيكنان تيم كه زائران و مجاورين اين حضرت هستند مصمم شدند با 8 گل تيم شاهين را شكست دهند.
صلاحي همچنين در خصوص تغييرات كادر فني تيمش گفت: رضا صاحبي مربي سابق تيم پيام به كادر فني تيم اضافه شده است.
وي در ادامه با اشاره به دريافت حكم رسمي مديرعاملي‌اش در پيام خاطرنشان كرد: پس از اتمام ليگ برتر سال گذشته، هيات فوتبال طي نامه‌اي به صورت امانت مديريت تيم را در اختيارم قرار داده بود كه پس از خريد باشگاه توسط "صفايي"، هيات فوتبال اعلام كرد كه اين نامه ملغي شده است و مالك جديد بايد مدير عامل را معرفي كند كه روز گذشته حكم رسمي مدير عاملي باشگاه توسط مالك آن به من داده شد.
مديرعامل باشگاه پيام با بيان اين كه تيم هيات مديره نخواهد داشت، خاطرنشان كرد: اميري، مديركل سابق تامين اجتماعي استان، احمد انوري و عباس چمنيان به عنوان مشاوران مالك باشگاه انتخاب شدند و تيم هيات مديره نخواهد داشت.
صلاحي با اشاره به سفر فرداي هيات دولت به مشهد خاطرنشان كرد: بازيكنان تيم پيام فردا صبح با لباس اين تيم به استقبال رييس‌جمهور خواهند رفت و همچنين در مراسم سخنراني وي در حرم مطهر رضوي شركت كرده و فردا شب عازم اهواز خواهند شد.

۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

صفايي:براي پيام برنامه5ساله دارم

چندي پيش در جلسه‌اي مشترك ميان استاندار خراسان رضوي و رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه پيام به شخصي به نام محمد صفايي متولي موقوفه موتمن‌السلطنه واگذار شد. البته اين واگذاري عملا تا‌كنون هيچ تغييري را در سرنوشت تيم پيام ايجاد نكرده و همچنان با گذشت 3 هفته ابتدايي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور باشگاه پيام از حالت تعليق خارج نشده است و اين احتمال وجود دارد در هفته چهارم ليگ آزادگان نيز بازي اين تيم مقابل شاهين اهواز لغو شود. هر چند محمد صفايي تأكيد مي‌كند تعليق پيام پايان يافته.
آقاي صفايي چطور شد كه به عنوان مالك وارد باشگاه پيام شديد؟
هنوز به صورت قطعي مالك پيام نيستم‌.
ولي در جلسه استانداري شما را به عنوان مالك معرفي كردند؟
در آن جلسه من به اصرار شخص دكتر صلاحي استاندار خراسان‌رضوي حضور پيدا كردم و اصلا قصدي براي مديريت و به اصطلاح در اختيار گرفتن مالكيت باشگاه پيام نداشتم و تنها هدفم كمك به اين تيم بود. البته بايد بگويم من هنوز هيچ برگه‌اي مبني بر مالكيت باشگاه از استانداري يا تربيت بدني استان دريافت نكرده‌ام و تمامي بحث‌ها به صورت شفاهي بوده و تنها يك صورت‌جلسه امضا شده است.
يعني شما با هيچ فردي براي پيام صحبت نكرده بوديد؟
من در يك مراسمي با آقاي شاكري و سردار صلاحي آشنا شدم و قرار بود كه من در كناره به پيام كمك كنم اما سردار صلاحي روزي به دفتر بنده آمدند و از من درخواستي را گرفتند تا در استانداري آن را مطرح كنند، اين در حالي بود كه پيش از درخواست من 4 نفر ديگر پا پيش گذاشته بودند.
گويا شما براي گرفتن مالكيت پيام شرط گذاشته بوديد؟
مهم‌ترين شرط من اين بود كه استاندار، مديركل تربيت بدني و اعضاي كميته 5 نفره بنده را حمايت كنند و اعضاي حاضر نيز اين قول را دادند و تمامي موارد را در صورت‌جلسه عنوان كردند.
اما گفته مي‌شود شما در اين جلسه عنوان كرديد كه اگر اسناد مربوط به زمين 5 ميلياردي پيام به نام شما زده نشود مالكيت باشگاه را برعهده نخواهيد گرفت؟
به هيچ عنوان چنين چيزي صحت ندارد، من نيازي به اين زمين‌ها ندارم و همين‌جا هم عنوان مي‌كنم اگر مالكيت پيام به من داده شود‌، آن زمين را همان روز اول وقف خود پيام مي‌كنم تا هيچ‌كس نتواند به آن دست پيدا كند.
در جلسه استانداري ميزان بدهي‌هاي باشگاه پيام مشخص گرديد؟
بله. در اين جلسه عنوان شد كه ميزان بدهي‌هاي باشگاه بالغ بر يك ميليارد و هشتصد ميليون تومان است كه يك ميليارد و سيصد ميليون آن مربوط به طلب بازيكنان و ما بقي مربوط به افراد ديگر است.
پس چرا تاكنون براي تعيين تكليف اين بدهي‌ها اقدامي نكرديد؟
باشگاهي كه من تحويل گرفتم يك باشگاه بسيار آشفته و به‌هم ريخته بود و هيچ چيز آن از مربي گرفته تا بازيكن مشخص نبود، بعد از جلسه استانداري من به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مراجعه كردم و در آن‌جا دكتر شريفي رئيس كميته انضباطي عنوان كردند كه بدهي پيام 2 ميليارد و 248 ميليون تومان است يعني 448 ميليون بيشتر از مبلغ عنوان شده.
يعني در حال حاضر چند نوع قرارداد در باشگاه پيام تنظيم شده است؟
من فكر مي‌كنم 4 نوع قرارداد وجود دارد، آن چيزي كه مهم است وجود آشفتگي در مبالغ و هزينه‌هاي موجود در استان و تفاوت عمده در آراي كميته انضباطي است، اين باشگاه بيشتر از آن چيزي كه ما تصور مي‌كرديم نياز به ساماندهي دارد.
اين‌طور كه مشخص است تا زمان نتيجه‌گيري در خصوص بدهي‌هاي پيام شما نسبت به مسائل اين باشگاه پاسخ‌گو نخواهيد بود؟
پاسخ‌گو نخواهم بود اما كمك خواهم كرد، ما براي اين باشگاه برنامه‌ريزي خود را انجام داديم و حتي تمامي هزينه‌هاي تيم را تا زماني كه تكليف مالكيت قطعي شود پرداخت مي‌كنم و اگر زماني هم من مالك نباشم اين هزينه‌ها را پس نخواهم گرفت.
در صورت مالكيت شما وضعيت صلاحي به عنوان مدير عامل فعلي باشگاه چه خواهد شد؟
ايشان فعلا به صورت موقتي مدير عامل هستند ولي ممكن است در سمتي ديگر به ما كمك كنند، در هر صورت ما قصد قلع و قمع كردن افراد حاضر در اين باشگاه را نداريم.
برنامه شما براي پيام چه خواهد بود؟
برنامه‌ريزي و استراتژي ما 5 ساله خواهد بود اما هدف اصلي ما در سال اول صعود به ليگ برتر است. البته براي شارژ روحي بازيكنان تا پايان اين هفته 40 درصد از مطالبات بازيكنان را پرداخت مي‌كنيم.
40 درصد از مطالبات چقدر مي‌شود؟
هنوز حساب نكرديم.
سقف قرارداد بازيكنانتان چقدر است؟
50 ميليون تومان.
پيش‌بيني شما براي در نظر گرفتن بودجه تا پايان فصل چقدر است؟
ما براي اين فصل بودجه‌اي در حدود 700 ميليون تومان را در نظر گرفته‌ايم.

۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

پيام-تربيت هم لغو شد!

سخنگوي باشگاه پيام خراسان گفت: ديدار فرداي تيم‌هاي فوتبال پيام مشهد و تربيت يزد برگزار نمي‌شود.
مسعود حكم‌آبادي افزود: تيم تربيت يزد طي نامه‌اي به كميته انضباطي اعلام كرده به دليل اينكه تصور مي‌كرده‌اند پيام تعليق است، براي سفر به مشهد بليط تهيه نكرده‌اند و نمي‌توانند خود را به مشهد برسانند.
وي ادامه داد: اين در حالي است كه رفع تعليق باشگاه چند روزي است كه اعلام شده اما مسوولان تربيت در مصاحبه‌هايشان مي‌گويند كميته انضباطي به آن‌ها اعلام كرده پيام تعليق است و به همين دليل به مشهد نمي‌آيند.
حكم‎آبادي خاطرنشان كرد: باشگاه پيام براي برگزاري اين بازي كاملا آماده است و مشكل از طرف تيم تربيت است و به همين دليل از كميته انضباطي خواسته‌ايم كه نتيجه اين بازي به نفع ما اعلام شود اما تيم حريف خواستار برگزاري اين بازي در نيم فصل رقابت‌ها شده است.

سرپرست دوباره تغيير كرد

سرپرست تيم فوتبال پيام دوباره تغيير كرد.
در حالي كه چند روز پيش روابط عمومي باشگاه پيام اعلام كرد احمدرضا جان‌پناه به عنوان سرپرست تيم فوتبال اين باشگاه منصوب شده، اما ديروز مهندس مجتبي عباسي براي اين سمت انتخاب شد.
وي كه مديرعامل يك شركت گردشگري است، مستقيما از سوي صفايي مالك باشگاه به عنوان نماينده‌اش در تيم منصوب شده است.
مجتبي عباسي در سال‌هاي دور عضو تيم‌هاي پايه پيام بوده است و اين مساله تنها سابقه ورزشي وي عنوان شده است.
عباسي سومين سرپرست تيم پيام پس از سقوط اين تيم به ليگ دسته اول فوتبال كشور است.

۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

پيام امروز از شر تعليق خلاص مي شود؟

عصر امروز خداداد عزيزي به عنوان نماينده شاكيان با مالك جديد باشگاه پيام جلسه‌اي را برگزار خواهد كرد و در صورت پرداخت كامل بدهي بازيكنان، پيام از تعليق رهايي خواهد يافت.
به گزارش فارس، باشگاه پيام مشهد با كمك استاندار اين شهر با محمد صفايي، رئيس توليت موقوفه معتمد‌السلطنه به توافق رسيد و اين باشگاه به وي واگذار شد تا مشكلات مالي پيام را بر‌طرف كند. در همين راستا افشين داوري، مديركل تربيت بدني استان خراسان رضوي استعلامي را از شاكيان باشگاه حاضر كرده و در جلسه عصر امروز صفايي و خداداد عزيزي، در‌خصوص بدهي‌هاي بازيكنان صحبت خواهند كرد.

۱۳۸۸ مهر ۱۸, شنبه

صلاحي:مشكلات به زودي حل مي شود



مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: اعضاي جديد هيات مديره باشگاه بزودي معرفي خواهند شد.
علي صلاحي افزود: واگذاري تيم به فردي به نام محمد سپاهي قطعي شده است، اين فرد متولي يك موقوفه است و از نظر مالي توانايي اداره باشگاه را دارد اما وي اين امتياز را به صورت شخصي خريده است و قرار شد كه من به عنوان مدير عامل به كارم ادامه دهم اما اعضاي هيات مديره را خودش به زودي معرفي مي‌كند.
وي ادامه داد: پيام يك ميليارد و 800 ميليون تومان بدهي دارد كه محمد سپاهي تنها در قبال پرداخت اين بدهي‌ها مالك باشگاه مي‎شود.
صلاحي در خصوص ابهامات واگذاري پيام به مهدي زمان در فصل قبل رقابت‌هاي ليگ برتر خاطرنشان كرد: مساله واگذاري باشگاه به زمان متعلق به گذشته است كه طبق چند بند از مفاد قرارداد واگذاري به او، هم اكنون ديگر آن قرارداد اعتباري ندارد و به نوعي فسخ شده محسوب مي‌شود و در عين حال به دليل اين كه آن قرارداد را هيات فوتبال امضا كرده است، اين هيات بايد جوابگو مشكلات مربوط به آن باشد ضمن اين كه اين مساله تاثيري در واگذاري باشگاه ندارد و واگذاري تيم به سپاهي قطعي است.
وي افزود: اين معامله مابين مالكين قبلي باشگاه يعني آقايان شاكري، ناصحي، خداداد عزيزي و من بوده است.
مديرعامل پيام خراسان در خصوص سرمربي تيمش نيز گفت: علي حنطه سرمربي ماست و صحبت‌هاي بعضي مديران باشگاه ابومسلم در خصوص حنطه از نوع دروغ‌هاي ابومسلمي است كه مانند دروغ 13 است.
وي افزود: طبق صحبتي كه با بني‌اسد، مالك باشگاه ابومسلم داشته‌ام وي عنوان كرد كه نمي‌دانسته است حنطه با ما قرارداد دارد و اين مساله به اين دليل رخ داده است كه به دليل تعليق باشگاه توسط فدراسيون فوتبال ما نمي‌توانيم قراردادهايمان را ثبت كنيم، اما حنطه با ما قرارداد داخلي داشت.
صلاحي با بيان اين كه پس از رفع تعليق، تيم را تقويت خواهيم كرد، تصريح كرد: تيم را با توجه به بضاعتي كه داشتيم و همچنين اسپانسرهاي موجود با 500 ميليون تومان بودجه بستيم، به نحوي كه مبلغ بالاترين قرار داد ما 30 ميليون تومان است اما پس از واگذاري تيم، سپاهي مالك جديد باشگاه پس از صحبت‌ و مشورت با من، حنطه و خداداد عزيزي اعلام كرد كه 300 ميليون تومان ديگر به تيم تزريق خواهد كرد و ما تا سقف 800 ميليون تومان تيم را خواهيم بست بنابراين در تلاشيم كه 3 يا 4 بازيكن در حد ليگ برتر به تيم اضافه كنيم.
مديرعامل باشگاه پيام در خصوص بحث تعليق باشگاه پيام گفت: پيام هم اكنون پيش از 40 نفر شاكي دارد و سپاهي طبق استعلامي از تربيت‌بدني خواستار اسامي و ميزان بدهي‌هاي آن‌ها شده است بنابراين به نظر مي‌رسد تا جواب اين استعلام برسد و با شاكيان تسويه حساب و رضايت آن‌ها گرفته شود، حدود دو هفته‌اي كار به طول انجامد، بنابراين ما دو هفته اول ليگ دسته اول را از دست خواهيم داد.

۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

خبرهاي خوش از پيام

طبق اخرين اخبار رسيده باشگاه فرهنگي ورزشي پيام خراسان به یک سازمان موقوفه با مدیریت دکتر قاضی زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی واگذار خواهد شد.
سازمان فوق متعهد شده تا پايان هفته تمامي بدهي هاي پيام را متقبل شود.
بنابراين با هماهنگي با مسئولان فدراسيون مقرر شده است كه دوبازي اول اين تيم در رقابت هاي دسته يك به دليل حل مشكلات باشگاه به تعويق بيفتد.
شنيده مي شود تيم پيام هفته اينده براي برپايي اردوي روزه عازم تركمنستان خواهد شد.

پيام و سقوط به دسته دو!

روز گذشته در محل استاندارى خراسان رضوى جلسه اى بين محمود صلاحى استاندار خراسان رضوى، مجتبى شريفى رئيس كميته انضباطى فدراسيون فوتبال و افشين داورى مدير كل تربيت بدنى استان برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر در اين خصوص مجتبى شريفى اعلام كرد كه امكان اينكه تخفيفى به اين تيم مشهدى داده شود وجود ندارد.
رئيس كميته انضباطى فدراسيون اعلام كرد كه پيامى ها بايد تمامى مبلغ بدهى خود را تمام و كمال پرداخت كنند و چنانچه آنها از انجام ۳ بازى در ليگ دسته اول خوددارى نمايند به يك دسته پايين تر سقوط خواهند كرد. در اين ارتباط و براساس آخرين خبرها ۲ بازى آغازين پيامى ها در ليگ دسته اول به تعويق خواهد افتاد و در زمانى كه جام حذفى برگزار مى شود، پيامى ها ۲ بازى عقب افتاده خود را برگزار خواهند كرد.
گفتنى است كه بدهى پيامى ها به طلبكارانشان چيزى حدود يك ميليارد و ۲۰۰ميليون تومان است، كه آنها ملزم به پرداخت آن شده اند.

۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

صلاحي:تيمي كه تمرين ندارد سرمربي مي خواهد چه كار؟

مديرعامل باشگاه پيام مشهد گفت: سرمربي تيم ما ادعاي مديران ابومسلم را قبول ندارد.
علي صلاحي اظهار داشت: علي حنطه مي‌گويد قراردادي با باشگاه ابومسلم امضا نكرده است و ادعاي مديران اين باشگاه دروغ است. حتي شخصي كه واسطه شد تا ما حنطه را ببخشيم و به پيام بازگردد حرف حنطه را تاييد مي‌كند.
وي ادامه داد: با اين حال اگر اين ادعا صحت داشته باشد و حنطه سرمربي ابومسلم شود ما گزينه‌هاي زيادي براي جانشيني او داريم اما تا زماني كه حنطه را بر روي نيمكت مربيگري ابومسلم نبينيم او سرمربي تيم پيام است. در حال حاضر خداداد عزيزي مدير فني تيم ما است و سرمربي بعدي را با نظر او انتخاب مي‌كنيم.
مديرعامل باشگاه پيام با اشاره به مشكلات تيم ابومسلم عنوان كرد: نمي‌دانم تيمي كه به دليل مشكلات مالي تمرين نمي‌كند سرمربي مي‌خواهد چه كند.