۱۳۸۷ آبان ۹, پنجشنبه

پیام یک - سایپا سه / شکست در نبود اشپیتیم

پیام در روزی که نه هاشمی نسب را داشت و نه اشپیتیم را به سایپا باخت.
در این دیدار و در دقایق پایانی نیمه نخست پیام یک گل روی اشتباه بهرامی دریافت کرد-پاس رو به عقب بهرامی در میانه راه به ایمان رزاقی راد خورد و توپ غلطان غلطان راه دروازه پیام را پیش گرفت- در آغاز نیمه دوم پیام حملات همه جانبه ای را روی دروازه سایپا تدارک دید که از هیچ کدام استفاده نکرد و در این بین سایپا از دو موقعیت نصفه ونیمه دو گل دیگر ساختند. بالاخره سهیمی موفق شد در دقایق پایانی یکی از گل های خورده را جبران کند البته اگر پیامی ها حتی از موقعیت های به دست آمده بین دقایق 88 و پایان بازی استفاده می کردند می توانستند پیروز میدان باشند که با کم دقتی موفق به گل زنی نشدند.
تیم پیام برعکس بازی با مس که از موقعیت ها به نحو احسنت استفاده کرد این بار در گل زنی بد عمل کرد مشکلی که با بازگشت اشپیتیم تا حد خوبی رفع خواهد شد.
رویدادهای بازی در کافه فوتبال

۱۳۸۷ آبان ۵, یکشنبه

پیام از چهارمین پیروزی متوالی باز ماند / مس 3 پیام 3

عجب بازی بود این بازی پیام و مس
اول دقیقه 23 سهیمی زد بعد دقیقه 72 مساوی شد
دوباره 73 مطوری زد باز دقیقه 80 فراز فاطمی مساوی کرد
دقیقه 90+1 این بار فراز فاطمی مس رو جلو انداخت که یک دقیقه بعد- دقت کنین عطش تیم رو- دقیقه 90+2 هم یک حمله همه جانبه شد که فکر کنم توپ از هاشمی نسب رد شد و روح الله سلطانی بود که با شجاعت به سمت توپ حمله کرد و گل سوم رو زد.
لحظات گل های بازی در کافه فوتبال
واقعا تیم خوب کار می کنه امیدوارم روند نزولی شروع نشه و هفته بعد هم سایپای بحران زده رو که دیگه تو زمین خودش هم دو هیچ به سپاسی باخت رو با شکست بدرقه کنیم
راستی
تو این بازی اشپیتیم که تنها پیامی گل زن بود تا این هفته گل نزد اما سه تا بازیکنمون پاشون به گل زنی باز شد امیدوارم که ادامه داشته باشه

۱۳۸۷ مهر ۳۰, سه‌شنبه

سومین پیروزی متوالی/ پیام یک - ابومسلم صفر

باز هم اشپیتیم گل زد
این بار از نقطه پنالتی و بعد از یک کلنجار حسابی در مورد زننده پنالتی با این حساب پیام با دوازده امتیاز به رده دهم صعود کرد.
در ضمن خدمت ابومسلمی های عزیز هم عارضم که پیام از دقیقه 34 ده نفره به بازی ادامه داد.
رویدادهای بازی و جدول رو در کافه فوتبال ببینید
در ضمن از یاد نبرید که هم اکنون 9 سال است که ابومسلم در تمام دیدارهایش برابر پیام با شکست از زمین خارج شده.

۱۳۸۷ مهر ۲۶, جمعه

پیام به صدر جدول نزدیک تر شد/پیام دو- استقلال اهواز یک

در ادامه حرکت رو به جلوی پیام در مسیر صدر جدول پیام استقلال اهواز را از پیش رو برداشت در این دیدار باز هم اشپیتیم ارفی که دیگه حرفی برای گفتن نذاشته تونست دو گل بزنه و بازی یک بر صفر باخته رو تبدیل به پیروزی دو بر یک کنه
با این حساب اگه پیام بتونه تمام بازی های آینده پیروز میدان بشه به شرطی که بقیه نشن ما قهرمان ایران خواهیم شد و اونوقت ....(( :
منظور کل کلمات بالا ابراز شادی از دومین پیروزی پیام و صعودش به رده سیزدهم جدول بود.
راستی همونطور که می دونید این نخستین پیروزی خانگی پیام بود
و باز هم همونطور که می دونید تمام گل های پیام در این فصل رو اشپیتیم زده به غیر از گلی که مدافع ملوان به خودشون زد و باز هم می گم دستش درد نکنه

۱۳۸۷ مهر ۱۷, چهارشنبه

اولین پیروزی لیگ برتر

بالاخره بعد از هفته ها سه امتیاز گرفتیم، دقیقا همون بلایی که سر ما تو بازی های قبلی میومد یعنی کلی موقعیت از دست می دادیم و تیر دروازه های لعنتی، این بار این بلا سر ملوان اومد و در یک بازی کاملا برتر حتی توپ رو به تیر دروازه هم زدند و حتی گل هم زدند منتها به خودشون.
خلاصه سه امتیاز اول رو عشق است.

گزارش بازی
ملوان انزلى صفر- پيام مشهد ۱

گل : هادى تأمينى (دقيقه ۵۴ گل به خودى)
داور: سعادت باغبان
كمك ها: عليرضا يزدانى و بهرام نقوى
اخطار: محمد سهيمى (پيام) و توميسلاو استانيچ (ملوان)
تماشاگر: ۵ هزار نفر،
ورزشگاه: تختى انزلى
ملوان:مسعود غلامعلى زاد (۱۳)، هادى تأمينى (۱۱)، آلن باسيچ (۱۵)، على رمضانى (۱۳)، ابراهيم صادقى (۱۱)، سعيد يوسف زاده (۱۰)، دسوزا (۹)، مهران جعفرى (۸) از دقيقه ۷۰ محمدعلى اميرى، امير خدامرادى (۱۱) از دقيقه ۴۶ محمد نزهتى(۱۵)، جلال رافخايى (۱۰) و محسن گياهى (۱۱) از دقيقه ۶۹ توميسلاو استانيچ
سرمربى: محمد احمدزاده (۱۱)
پيام مشه:دسيروس سنگچولى (۱۵)، محسن ارزانى (۱۱)، روح الله بهرامى (۱۳)، روح الله سلطانى (۱۵)، عليرضا جليلى (۱۴)، محمد سهيمى (۱۵) از دقيقه ۸۵ ابراهيم شكورى، محمد مطورى (۱۶)، رضا حقيقى (۱۵) از دقيقه ۸۴ سجاد اميدى، مرتضى برگى زر (۱۴)، محسن زاهدى (۱۵) از دقيقه ۷۸ محمد صنعتى و اشميت آرفى (۱۷)
سرمربى: خداداد عزيزى (۱۹)
شرح گل
گل پيام: محسن زاهدى پا به توپ وارد محوطه جريمه شد و توپ را به روى دروازه ملوان ارسال كرد كه در نهايت هادى تأمينى مدافع ملوان با ضربه سر به اشتباه دروازه ملوان را باز كرد.
لحظات حساس
دقيقه يك: شوت رمضانى از بالاى دروازه با اختلاف اندك به بيرون رفت.
دقيقه :۴۱ كرنر محسن گياهى با ضربه سرخدامرادى همراه شد و در حالى كه سنگچولى جا مانده بود عليرضا جليلى توپ را با پشت پا از محوطه خطر دور كرد.
دقيقه :۵۱ محمد نزهتى در حالى كه در موقعيت تك به تك قرار داشت توپ را به بيرون زد.
دقيقه :۷۷ شوت باسيچ به تير عمودى دروازه پيام برخورد كرد و به زمين مسابقه بازگشت.
دقيقه ۴+:۹۰ محمدعلى اميرى در داخل محوطه جريمه توپ را به بيرون زد.

۱۳۸۷ مهر ۱۱, پنجشنبه

پیام یک - پیکان یک /و این تیر دروازه ...

بله داستان پیام و تیر دروازه همچنان ادامه داره و امروز هم در دیدار با پیکان باز هم ادامه پیدا کرد و این بار سهیمی تیر دروازه رو به لرزه درآورد.
یک پوزش هم به خاطر دیر کرد در مورد بازی صبا به شما بدهکارم که امیدوارم دیگه تکرار نشه.
در مورد بازی پیام و پیکان هم که اول گزارش بازی رو تو کافه فوتبال ببینید
و اینکه در مورد اخراج هاشمی نسب که ما که نفهمیدیم برای چی اخراج شد، ولی در مورد اخراج خداداد که دیگه واقعا آدم باید خودش رو جای خداداد بزار ببینه چه کار می کرد؟
در صحنه ای که عکس العمل بازیکن پیکان به تصمیم داور حداقل یک کارت زرد رو باید براش به همراه میاورد با لطف داور!! مواجه شد که اعتراض بسیار شدید خداداد رو به همراه داشت که لحظاتی بازی رو به تنش کشید.
در مورد اینکه اعتراض خداداد به جا بود که شکی ندارم و به نظر من هم یک اعتراض خشک و خالی لطفی نداشت و اثری نمی کرد و اصلا فایده نداره وقتی داور تو همچین صحنه ساده ای این اشتباه رو انجام می ده دیگه نمی شه گفت داور هم اشتباه می کنه! بالاخره داور قاضی میدون ِ و این اشتباهش مثل این می مونه که تو دادگاه قاضی به جای اینکه اصل رو بر بی گناهی بزاره بر خلاف اون عمل کنه دیگه این رو نمی شه به حساب اشتباه گذاشت.
پس به نظر اعتراض به تصمیم داور در نهایت شدت باید انجام می شد تا همه شاهد باشن، اما باید این اعتراض مثلا توسط کمک مربی انجام می شد تا مثلا اگه اخراجی رو در پی داره از دوش سرمربی برداشته بشه، شاید هم یک راه دیگه به ذهنشون برسه که دیگه یه بازی در میون بدون سرمربی بازی نکنیم.